Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke noe negativt å si om Unifon, har bare vært positive opplevelser. Overføringsprossesen var profesjonell og vi ble fulgt opp hele veien, både før, under og etter. Anbefales!
Hei Erik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen til våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Fornøyd så langt med valget av mobiloperatør. Føler vi får mer for pengene nå enn hos tidligere operatør
Hei Julie, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning, med svært konkurransedyktige priser. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig fornøyd med leveranseprossessen og dekning.
Hei Amar, Leveranseavdelingen vår består av dyktige og kompetente medarbeidere med lang erfaring fra telekom. Dette for å gi deg som kunde en sømløs overgang. Det gleder meg at vi lykkes! Hos oss får du selvsagt ingenting annet en 100% Telenor dekning. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Har bedriftsnett gjennom Unifon, og dette fungerer strålende! Kjempe fornøyd med funksjonalitet, og vår flinke kontaktperson i leveranseprossessen gav oss god hjelp slik at vi fikk oppsettet vår akkurat slik vi behøver! Anbefales!
Hei Eli, Unifon er stolt av å levere tjenester til konkurransedyktige priser med Telenor-dekning. Vi jobber hardt for å tilby våre kunder en markedsledende sentralbordløsning, det gleder oss derfor spesielt å se du er fornøyd med produktene etter overgang. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
* De tar 300 kr i forsinkelsesgebyr dersom du betaler 1 dag senere enn forfall. Om du klager og lar være å betale dette gebyret legger de på 250 kr til i gebyr på neste faktura, selv om de ikke har svart på klagen innen forfallsfrist. * De sender ut sms om at du har brukt 80% av data for den aktuelle mnd, selv om du kun har brukt 20% el mindre. Dette for å få deg til å kjøpe mer data før det er nødvendig. *De sender ut sms om at du har brukt opp data, men du blir likevel charget for overforbruk på 990 kr som skjedde før du fikk sms. *De tar 3000 i bruddgebyr selv om du opprettet abonnementet hos en annen leverandør for mange år siden, og du må også betale for 3 mnd oppsigelse med en høyere pris enn abonnementet ditt hadde i utgangspunktet. Sånn holder de på. De har hatt mange saker i forliksrådet der kunder har vunnet frem, men fortsetter på samme måte likevel. Totalt skamløst selskap.
Hei Tess, Det er synd å høre at du sitter igjen med en negativ erfaring. Ved uteblitt betaling av faktura innen forfall, påløper det forsinkelsesgebyr, jf forsinkelsesrenteloven §3 a «Kompensasjon for inndrivelseskostnader» Gebyret pålegges ved forsinket betaling på dag 4 etter forfallsdato på faktura. Det er ukjent for meg at varslinger på forbruk sendes ut før det faktisk er brukt. Send gjerne nummeret ditt til [email protected] så kan jeg undersøke dette nærmere for deg. Det at Unifon sender ut varslinger for å få våre kunder til å kjøpe unødvendig ekstra data er en usann påstand. Når det kommer til oppsigelsestid og bindingstid er våre generelle villkår alltid tilgjengelig på unifon.no Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Useriøs bedrift, styr unna. Driver med rovsalg mot privatnummer som er oppført Reservasjonsregisteret
Hei Jon, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Dette selskapet ringte meg i dag, vedkommende opplyste ikke om hvor han ringte fra men ville at det skulle virke som det var fra selskapet jeg har mobilabonnement hos. Vedkommende ble deretter irritert og frekk når jeg ville legge på (dette var etter jeg fant ut at dette bare var noen som prøvde å selge meg noe og ikke ringte fra det selskapet jeg trodde, jeg var opptatt), jeg sa jeg var opptatt og fikk deretter «jasså ble du plutselig opptatt når du fant ut at jeg ikke ringer fra selskapet du har abbonement hos?!». Tåpelig måte å drive business på, for å si det sånn.
Hei Andrea, Vi har strenge krav til alle våre ansatte i innsalgsprosessen. En presentasjon av seg selv og hvor man ringer fra er noe som skal skje i hver samtale. Dersom du har hatt en negativ opplevelse vil jeg gjerne se nærmere på saken for deg. Du kan kontakte meg direkte på [email protected] med nummer selger ringte fra, tidspunkt og dato. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon