Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det begynte med Phonect. Ble lurt inn i en avtale der det ikke var nevnt noe Administrasjonsgebyr. Dengang NOK 25,00. OK greit. Tåler det. Så overtok Unifon og dette gebyret heter Fakturagebyr - nå NOK 59,00. Så ville Unifon melke vidre med gebyr på Bank ID. Da truet jeg med å si opp avtale. Da trakk de det tilbake. Dette skjer selvsagt i bindingstiden. Og jeg har alltid betalt regningen. Sist gang var jeg uheldig å gikk glipp av å betale til forfall. Betalte 6 dager senere. Prislapp 150,00. Nei takk. Aldri mer.
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiftene du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Forsinkelsesgebyr er også normalt etter betalingspåminnelser. Vi har her lagt oss på det laveste nivået. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad
Blir helt andre priser enn det som er lovet. Umulig å få tilbakemeldinger uten å purre mange ganger. Forskudd på 2 mnd. Ekstra betaling for eu. Tar betalt for ting som ikke har skjedd. Bla mms. Virker som flere slutter. Det er godt forståelig. Har ikke en gang turt å gå for direkte deb. Nei over og ut
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Vi leverer tjenester til bedriftsmarkedet og våre priser er oppgitt eks.mva. Det stemmer at forhåndfakturerer faste avgifter og på etterskudd på annet forbruk. Dette er standard hos de fleste som leverer telefonitjenester til bedriftskunder. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg er alltid tilkoblet til alle tider uansett når jeg og mine kunder trenger meg.
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Med Unifon Bedriftsnett har vi en telefoniløsning som gir bedriften full kontroll på alle inngående samtaler, med integrasjon mot Teams, brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Selv som liten bedrift har man en egen kundebehandler. Det er helt unikt. Fantastisk kundeservice!!
Hei Mamona, Takk for deres hyggelige tilbakemelding! Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Vi gir din bedrift en fast kontaktperson for alle henvendelser og en rask og køfri tilgjengelighet, enten det er på telefon eller e-post. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøyd med Unifon. Vi får mye data for pengene, og ikke minst god dekning. Anbefales!
Hei Marthe, Takk for at du tok deg tid til å gi oss deres tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at dere er fornøyde og ønsker å anbefale Unifon til andre! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Svær dårlig kundeservice både på mail og telefon. I tillegg til at vi ble lurt til å inngå abonnement hos dem opplever vi at de har elendige vilkår. Høye gebyrer og fakturaer. Når kundeservice gidder å svare er de mer opptatt av deres egen profitt enn å ha et godt kundeforhold. Kundeservice kommer med ingen forklaring når man spør om noe konkret. Elendig mobildekning i tillegg! Den forsvinner flere ganger ila en dag. Veldig frustrerende. Vi anbefaler ikke denne bedriften. Styr unna!!!!
Hei Fitia, Takk for din tilbakemelding. Vi kjenner oss ikke ikke igjen i din beskrivelse men det er trist at du opplever oss slik. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. De har flest basestasjoner i Norge og nå bygges også gradvis 5G-nettet ut over hele landet. I løpet av 2024 vil vi ha et landsdekkende nett i verdensklasse – til nytte og glede for våre kunder. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Effektiv og utmerket kundeservice. Unifon anbefaler jeg videre.
Hei Kristine, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice og ønsker å anbefale Unifon videre. Vennlig hilsen Anita/Unifon