Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Han er veldig snill på å forklare meg han er så bra
Hei Zaman, Veldig gøy å høre at du fikk så god hjelp av en av våre kunderådgivere! 😊 Vi setter stor pris på så hyggelig tilbakemeldinger og vi setter stor pris på kundene våre! Ønsker deg en fortsatt fin sommer 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig og hjelpsom kundeservice, og løsninger som vi er fornøyde med
Hei Renate, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre du er fornøyd med kundeservicen og produktet vårt 😊 Vi håper dere fortsetter å være like fornøyde kunder i mange år fremover! Ønsker dere en flott sommer videre 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God service og hyggelig en trivelig kar på telefonen.
Hei Jan, Takk for så hyggelige og fine ord! Det er så gøy med en så fin tilbakemelding når det kommer til kundeservicen vår 😊 Det setter vi stor pris på. Vi håper du kommer til å være en like fornøyd kunde i mange fremover! Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Ønsker deg en flott sommer videre ☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Rask og god kundebehandling. Brukte bare et noen minutter.👍👍
Hei Stein, Takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å høre du fikk så rask og god hjelp når du var i kontakt med kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Rask og god service ved henvendelse. Effektiv løsning.
Hei Morten, Takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å høre du fikk så rask og god hjelp når du var i kontakt med kundeservicen vår 😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd kunde i mange år fremover! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Tegnet abonnement med Nortel som hadde kjempeservice og de ble dessverre kjøpt opp av Unifon. Unifon klarte ikke å levere tjenesten og vi klaget i tre måneder. Byttet til slutt leverandør og fikk da bruddregning på 4000kr til tross for at vi signerte med Nortel flere år tidligere og har aldri signert noe med Unifon. Ringer kundeservice og får beskjed om å sende mail som de aldri svarer på. Har ventet i to måneder på svar. Purret både på telefon og mail. Kommer til å anmelde forholdet i
Hei Bernth, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Hvis du ønsker så kan du kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God kundeservice og raskt svar. Personen jeg snakket med virker hyggelig og imøtekommende
Hei Tor, Takk for så hyggelig og fin tilbakemelding! Veldig godt å høre du er fornøyd med den flotte kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en fortsatt fin sommer 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS