Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig og imøtekommende kundebehandler jeg møtte på tlf. Fakturaen jeg ønsket kopi av ble sendt meg med den største selvfølgelighet. 😊
Hei Ann, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Dere skal ringe tilbake..... Samtidig som dere ringer p legger på,så kommer denne kundeundersøkelse på sms...jævla frekke,det er det dere er.
Hei Børre, Vi ønsker selvfølgelig å få ordnet opp i dette! Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med service og produkt! Anbefaler Unifon!
Hei Kenneth, Tusen takk for fine ord! Det er utrolig hyggelig å høre 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Hilsen Vilde Unifon AS
Rask tilbakemelding og bra kommuikasjon med kundes behov.
Hei Danh, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Løsningsorientert og hyggelig. Lett å komme i kontakt med kundebehandler.
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde
Jeg har brukt Unifon/Nortel (les omtalene av Nortel også, da de pr dags data har eksakt samme prosedyrer) . Her er noen tips til deg som mot formodning kjøpte abonnement men nå er bundet av avtaletid, bruddgebyr og dårlig abonnement: Gå til forbrukertitilsynets nettside, bruk eller lag dine egen argumenter som: Selger sammenligner blindt priser med og uten MVA. helt eksakt: Unifon koster 375 eks mva, ice 400 incl mva. uten å nevne mva presiserer selger at man kommer til å spare penger. dette er veiledende markedsføring. Selger oppgir ikke bruddgebyret, det står heller ikke under de viktigste punktene av kontrakten. Abonementet er mangelfult du kan bla ikke snakke i tlf og være på 4/5g samtidig. Under selgers oppsummering/opptak av kontrakt, kommer ikke noen av punktene over frem, selger presiserer at ikke ekstrakostnader vil forekomme. selger bekreftet at all vesentlig info er gitt. Jeg ber også selger bekrefte at jeg kommer til å spare på dette. det gjør selger, vel vitende om at han kun utelater MVA på sine priser. Selger bekrefter at all vesentlig info er gitt i oppsummeringen, selger nevner ikke at den skriftlige kontrakten inneholder SVÆRT viktige klausuler som ikke finner sted i den muntlige oppsumeringen, Jeg mener at dette er å utelate informasjon i.e. løgn. Håper alle tar seg bryet med å sende inn, slik at u-seriøse døgnfluer som dette ikke kan holde på!
Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Har løsnet et problem ganske raskt og effektivt. Takk
Hei Mindaugas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS