Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Løsningsorientert og hyggelig. Lett å komme i kontakt med kundebehandler.
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde
Jeg har brukt Unifon/Nortel (les omtalene av Nortel også, da de pr dags data har eksakt samme prosedyrer) . Her er noen tips til deg som mot formodning kjøpte abonnement men nå er bundet av avtaletid, bruddgebyr og dårlig abonnement: Gå til forbrukertitilsynets nettside, bruk eller lag dine egen argumenter som: Selger sammenligner blindt priser med og uten MVA. helt eksakt: Unifon koster 375 eks mva, ice 400 incl mva. uten å nevne mva presiserer selger at man kommer til å spare penger. dette er veiledende markedsføring. Selger oppgir ikke bruddgebyret, det står heller ikke under de viktigste punktene av kontrakten. Abonementet er mangelfult du kan bla ikke snakke i tlf og være på 4/5g samtidig. Under selgers oppsummering/opptak av kontrakt, kommer ikke noen av punktene over frem, selger presiserer at ikke ekstrakostnader vil forekomme. selger bekreftet at all vesentlig info er gitt. Jeg ber også selger bekrefte at jeg kommer til å spare på dette. det gjør selger, vel vitende om at han kun utelater MVA på sine priser. Selger bekrefter at all vesentlig info er gitt i oppsummeringen, selger nevner ikke at den skriftlige kontrakten inneholder SVÆRT viktige klausuler som ikke finner sted i den muntlige oppsumeringen, Jeg mener at dette er å utelate informasjon i.e. løgn. Håper alle tar seg bryet med å sende inn, slik at u-seriøse døgnfluer som dette ikke kan holde på!
Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Har løsnet et problem ganske raskt og effektivt. Takk
Hei Mindaugas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Dette er svindel. Jeg blir oppringt av en selger som utgir seg for å være fra ICE og forklarer at de ønsker å oppgradere abbonementet mitt til 5G og at prisen på abbonementet blir rimeligere fordi konkurransen er så høy. Mens jeg er på telefonen får jeg beskjed om å svare JA på at jeg godtar den nye avtalen. Da kommer det fram et firma jeg aldri har hørt om: Unifon!!!. Dette er ikke greitt og når jeg tar kontakt med ICE bekreftes at dette ikke har kommet via dem. Har nå rapport Unifon til ICE som vil ta dette videre. Dette er en advarsel til alle dere som blir ringt opp av dette useriøse firmaet
Hei Maria, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS
Selger (anonymisert navn) ringte og sa han var fra Telenor Bedrift.Og at jeg skulle få et veldig godt tilbud fra Telenor.Ikke trengte jeg nye Sim-kort, alt skulle bli som før.Måtte bare trykke ok på mel fra han.Noen dager senere kom fem sim-Kort i posten. Og di sperret Telefonen.Så kom regning på 5700 kr så dette er svindel . Skulle ikke hvert lov å drevet på sånn som Unifon gjør. Så dette er svindel på høyt nivå…
Hei Svein, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS
Spurte om hjelp, fikk hjelp. Det gikk smertefritt for seg.
Hei Severin, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Elendig kundeservice både skriftlig og muntlig da de lover å rette opp feil i feks faktura men de gjennomfører det ikke.
Hei Gry, Først og fremst så vil jeg beklage for opplevelsen din så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Skulle du fortsatt oppleve at det du trengte hjelp til ikke ble tatt hånd om så kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS