Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utrolig god kundeservice. Gode priser og bare generelt fornøyd med alt. 😊 Virkelig å anbefale 👍
Hei Rebekka, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Vi er så glad for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Markedets lengste bindingstid? 2 år!! Jeg har vært kunde i to år men da jeg ønsket å øke til et bedre abb. med mer data, så krevde de to år bindingstid på nytt. Er det mulig? Selv etter å ha vært kunde i to år så krever de altså to år til for å endre abbonnement. Oppsigelsestiden er 3mnd og selv om jeg sa opp 1 i mnd. så krever de hele inneværende måned, altså totalt 4 mnd oppsigelse. Nei styr unna dette selskapet, de er lite imøtekommende og har markedet dårligste betingelser. Eneste positive er at de har et stabilt nett med høy hastighet.
Hei Trygve, For bedriftskunder er det ofte bruk av 24 måneders bindingstid. Oppsigelsestiden regnes fra 1 den påfølgende måneden etter mottatt oppsigelse. Du må gjerne sende meg navn og nummer på epost [email protected], så kan jeg undersøke saken nærmere for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ubeskrivelig tragedie å være kunde, har avtaler på 24 mnd med bruddgebyr. Avtaler gjelder bare kunde, de økte pris med ca 30% i min periode (det ble ett rent helvete) . Har i dag utestående 3 mnd forskuddsbetaling annslagsvis 5500,- abo avsluttet 30/7. mvh Hans O.
Hei Hans, Det er trist å høre du har hatt en negativ opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men vil gjerne se nærmere på det. Kan du sende meg ditt nummer og navn til [email protected], så ser vi på det? Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Da jeg ringte Unifon og fikk svar umiddelbart uten ventetid fikk jeg nærmest sjokk. Gikk det virkelig an? Det normale idag er jo å må velge og velge, tast ditt tast datt for så å komme frem til en stemme som forteller deg "at det er mange som ringer, forventet ventetid er..." for så å må vente i det uendelige. Nei, kontakten med Unifon var TOPP!
Hei Geir, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det skal vi ta med oss videre. Vi jobber hardt for at kundene våre skal oppnå kontakt innen 30 sekunder på telefon, uten tastevalg. Ta kontakt dersom det er noe annet vi kan hjelpe med. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hei! Dette selskapet driver med svindel. De bruker selgere som lokker med gode tilbud, spesielt ringer de mot eldre folk. Jeg ba om å få tilbudet deres sendt skritlig, og før jeg vet ordet om det kommer første faktura, sender tilbake og tar kontakt med kundeservice, 30-40 min ventetid. Og slikt fortsetter det i flere uker før jeg endelig tok kontakt med sjefen og fikk fjerna dette. Styr unna!
Hei John, Våre selgere har retningslinjer for hvilken informasjon som skal oppgis i oppsummeringen av ordren som selger gir i en salgssamtale. Det er trist du sitter igjen men denne opplevelsen. Ser ut som du har fått løst saken, men dersom det skulle være noe annet må du gjerne kontakte meg direkte på [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
De benytter alle mulige måter å sende deg mest mulig gebyr, gjerne uventet flere måneder senere. Servicen er veldig dårlig og de har ikke noe prioritet i Telenors nett så om det er mange tilkoblet kan nettet være dårlig og tregt.
Hei Håkon, Gjerne kontakt meg på [email protected] så vil jeg undersøke gebyrene du viser til i saken. Telenor kan ikke gi ulemper til konkurrenter som leier nett av dem. Dette kan du lese mer om på nkom. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon AS
Ved tegning ble jeg lurt til å tro at efaktura ikke var noe problem. Det viste seg å ikke stemme. Forklaringen er ganske enkel: Da får ikke betalingsmaskineriet deres pengene sine; 59,- kr pr regning. Når regningene da kom i epostmappen i stedet ble de fort oversett og da kom ekstra gebyr på kr 150 ved minste forsinkelse. Glemte også å lese med lupe betingelsene deres, og det ble dyrt.
Hei Johnny, Du må gjerne kontakte meg direkte på [email protected], så tar vi en gjennomgang av saken. Fint om du får med nødvendig informasjon om ditt kundeforhold (navn, nummer). Hører ifra deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon