⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 327 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 327 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 327 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
705
91
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 327 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig bindingstid

Omtale av  Trygve H

Markedets lengste bindingstid? 2 år!! Jeg har vært kunde i to år men da jeg ønsket å øke til et bedre abb. med mer data, så krevde de to år bindingstid på nytt. Er det mulig? Selv etter å ha vært kunde i to år så krever de altså to år til for å endre abbonnement. Oppsigelsestiden er 3mnd og selv om jeg sa opp 1 i mnd. så krever de hele inneværende måned, altså totalt 4 mnd oppsigelse. Nei styr unna dette selskapet, de er lite imøtekommende og har markedet dårligste betingelser. Eneste positive er at de har et stabilt nett med høy hastighet.

Svar fra Unifon
02.11.2021 11:49

Hei Trygve, For bedriftskunder er det ofte bruk av 24 måneders bindingstid. Oppsigelsestiden regnes fra 1 den påfølgende måneden etter mottatt oppsigelse. Du må gjerne sende meg navn og nummer på epost [email protected], så kan jeg undersøke saken nærmere for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hold unna, mye billigere til Talkmore

Omtale av  Hans O. Å

Ubeskrivelig tragedie å være kunde, har avtaler på 24 mnd med bruddgebyr. Avtaler gjelder bare kunde, de økte pris med ca 30% i min periode (det ble ett rent helvete) . Har i dag utestående 3 mnd forskuddsbetaling annslagsvis 5500,- abo avsluttet 30/7. mvh Hans O.

Svar fra Unifon
27.10.2021 18:27

Hei Hans, Det er trist å høre du har hatt en negativ opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men vil gjerne se nærmere på det. Kan du sende meg ditt nummer og navn til [email protected], så ser vi på det? Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Kjempegod service.

Omtale av  Geir M

Da jeg ringte Unifon og fikk svar umiddelbart uten ventetid fikk jeg nærmest sjokk. Gikk det virkelig an? Det normale idag er jo å må velge og velge, tast ditt tast datt for så å komme frem til en stemme som forteller deg "at det er mange som ringer, forventet ventetid er..." for så å må vente i det uendelige. Nei, kontakten med Unifon var TOPP!

Svar fra Unifon
25.10.2021 15:37

Hei Geir, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det skal vi ta med oss videre. Vi jobber hardt for at kundene våre skal oppnå kontakt innen 30 sekunder på telefon, uten tastevalg. Ta kontakt dersom det er noe annet vi kan hjelpe med. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Svindel, hold dere unna!

Omtale av  John

Hei! Dette selskapet driver med svindel. De bruker selgere som lokker med gode tilbud, spesielt ringer de mot eldre folk. Jeg ba om å få tilbudet deres sendt skritlig, og før jeg vet ordet om det kommer første faktura, sender tilbake og tar kontakt med kundeservice, 30-40 min ventetid. Og slikt fortsetter det i flere uker før jeg endelig tok kontakt med sjefen og fikk fjerna dette. Styr unna!

Svar fra Unifon
25.10.2021 15:35

Hei John, Våre selgere har retningslinjer for hvilken informasjon som skal oppgis i oppsummeringen av ordren som selger gir i en salgssamtale. Det er trist du sitter igjen men denne opplevelsen. Ser ut som du har fått løst saken, men dersom det skulle være noe annet må du gjerne kontakte meg direkte på [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Elendig service og masse gebyrer

Omtale av  Håkon

De benytter alle mulige måter å sende deg mest mulig gebyr, gjerne uventet flere måneder senere. Servicen er veldig dårlig og de har ikke noe prioritet i Telenors nett så om det er mange tilkoblet kan nettet være dårlig og tregt.

Svar fra Unifon
20.10.2021 14:55

Hei Håkon, Gjerne kontakt meg på [email protected] så vil jeg undersøke gebyrene du viser til i saken. Telenor kan ikke gi ulemper til konkurrenter som leier nett av dem. Dette kan du lese mer om på nkom. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ergerlig

Omtale av  Johnny

Ved tegning ble jeg lurt til å tro at efaktura ikke var noe problem. Det viste seg å ikke stemme. Forklaringen er ganske enkel: Da får ikke betalingsmaskineriet deres pengene sine; 59,- kr pr regning. Når regningene da kom i epostmappen i stedet ble de fort oversett og da kom ekstra gebyr på kr 150 ved minste forsinkelse. Glemte også å lese med lupe betingelsene deres, og det ble dyrt.

Svar fra Unifon
12.10.2021 15:51

Hei Johnny, Du må gjerne kontakte meg direkte på [email protected], så tar vi en gjennomgang av saken. Fint om du får med nødvendig informasjon om ditt kundeforhold (navn, nummer). Hører ifra deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Kyniske svin

Omtale av  John

Blir lurt av en tlf selger som overhodet ikke opplyser om den egentlige kostnad. Bindingstid ikke nevnt, mva ei heller osv. Styr for Guds skyld unna de kjeltringene som driver dette «foretaket»

Svar fra Unifon
05.10.2021 12:46

Hei John, Våre selgere har retningslinjer for hvilken informasjon som skal oppgis i oppsummeringen av ordren som selger gir i en salgssamtale. Vi anbefaler selvsagt at man alltid leser igjennom tilbud man får tilsendt, og våre vilkår før man eventuelt svarer ja til å inngå avtale. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 1 327 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR