Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Supert opplegg, kjenner andre som har også hatt bra opplevelse.
Hei Dennis, Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd, men også at du kjenner andre som har hatt en bra opplevelse med oss! Vi setter stor pris på så hyggelige tilbakemeldinger! Og håper du fortsetter å være en fornøyd kunde i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Styr unna ! NB bruddgebyr på 3795 kr hvis du sier opp før 24 mnd og da har du ikke fått noe gratis fra starten av i det hele tatt bortsett fra at de glemte og si at på prisene så tilkommer det mva !
Hei Terje, Takk for at du tok deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker for kundene våre. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med inneværende + 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected] mail. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble kontaktet av en pågående selger som ga pristilbud uten å informere om at det var til bedriftsabonnement med priser uten MVA. Ble heller ikke informert om høye bruddgebyrer (3000+MVA per avtale, på til sammen 4 avtaler, hvorav to av dem "små" pakker til barn), og heller ikke informert om lang bindingstid på 24 mndr. I tillegg fikk barna på 12 og 14 år anledning til å fritt overtrekke den inkluderte datapakken per måned uten at jeg ble varslet, til blodpriser, som medførte at de overtrakk med over 2000 kr for en måned uten at jeg ante noe før regningen kom. Da jeg klaget, ble jeg møtt med lite imøtekommenhet, hvor jeg ble bedt om å legge frem skriftlig dokumentasjon på hva selgeren hadde sagt til meg på telefonen. Selv om de til slutt krediterte deler av beløpet, og satt ned prisen noe, så sitter jeg igjen med økt pris og økt bindingstid fra forrige leverandør. En svært dårlig erfaring.
Hei Vanja, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en ny titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svært hyggelig og hjelpsom kundeservice. Fine priser på standard abonnement, men kunne ha tenkt meg noe bedre og anvendelig datapakker ved feks hyttetur (fri bruk i 2 døgn osv).
Hei Tor, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre du er fornøyd med produktet vårt og prisene våre. Vi tar til oss alle tilbakemeldinger vi får da vi er alltid er på utkikk etter ting vi kan forbedre oss på så tusen takk for det! 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger ringer i forrige uke og tilbyr abonnement til en gitt pris, uten binding eller oppsigelsestid. Må svare ok på meldingen der og da, får ikke kommet inn på linken som ble sendt før jeg får lagt på, men får lest gjennom alt med liten skrift etterpå, og opplysningene i vilkårene stemmer ikke med det som ble avtalt på telefon. Prøver sende melding uten å få svar fra nr selger brukte til sms, ringer, men får da nr som ikke er i bruk. Kontakter support, men da avtalen er signert med ok, sier de det er vanskelig å komme ut fra avtalen uten bruddgebyr. Lureri. Venter å høre videre fra de.
Hei Andre, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det er selvfølgelig ikke dette inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå har ikke jeg alle detaljene i saken din så det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en ny titt på saken din. Eller så kan du kontakte kundeservicen vår på [email protected] eller på 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Inne store erfaringen med Unifon, men god erfaring med Nortel
Hei Bernhard, Tusen takk for fine ord!😊 Jeg håper og tror at du kommer til å bare ha gode erfaringer med oss nå som det er Unifon. Skulle det være noe som helst vi kan hjelpe deg med så stiller den flotte kundeservicen vår opp 08-17 hverdager, men også på vakttelefonen som er åpen 24/7. Velkommen til Unifon! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med tjenestene. Utrolig bra kundeservice! Anbefales
Hei Odd, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er så gøy å høre du er fornøyd med produktet vårt, og at du har fått oppleve den flotte kundeservicen vår. Vi håper du fortsetter som fornøyd kunde hos oss i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS