Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
han var hjelpsom og jeg er fornoyd , fortset som han .
Hei Michael, Takk for super tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kundebehandlere lytter og prøver å forstå spørsmålet for å gi riktig svar.
Hei Jacqueline, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre om positive opplevelser med vårt kundesenter og våre produkter😊 Vi håper du forblir en fornøyd kunde hos Unifon i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
At disse fortsatt holder på å svindle folk er helt hårreisende! Jeg ble selv lurt av de for noen år siden og det kostet flere titals tusen! De ringer meg jevnlig fortsatt og prøver å få det til å høre ut som de er fra Telenor. Prisen de lover over telefon blir dobbelt så dyr, og kundene blir tvunget til å være kunde i 3 år, om ikke må man betale et avbruddsgebyr som flår enhver husholdning. Det er trist å se at et slikt useriøst firma kan holde på år etter år.
Hei Silvia, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon er meget bra kundeservice var lett og komunisere med profisjonelt hjelp og få ikke noe og utsette på dette
Hei Jon, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Lett å komme i kontakt med når jeg hadde spørsmål. Tok henvendelsen på alvor og løste problemet raskt!
Hei Marianne, Takk for den fine tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du har gode opplevelser med vårt kundesenter. Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Etter litt krøll ved oppstart av kundeforhold så syns eg det fungerer veldig greitt. Har hatt eit par tilfelle at nokon av våre mobilar har problem med sim kortet. Kundeservice fiksa det fort. Gikk over til esim. Veldig greitt.
Hei Lorentz, Takk for tilbakemeldingen din! Så bra at du tok kontakt med oss når du opplevde utfordringer, og at det ble ordnet opp i :) Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindyrt bonement med maksimal binding og dårlig dekning, selv midt i Stavanger. De skryter av Telenor-dekning ("markedets beste") men leier kun 70% dekning av Telenors dekning. Elendig! Selger snakket ekstremt fort og det var vanskelig å få med seg detaljer. Hun fikk det til å høres ut som en oppgradering av mitt eksisterende abonement. Når jeg kom til enden av samtalen hadde jeg takket ja til 24mnd binding til et nytt abonement med nytt SIM-kort. Mye dyrere da mva ikke ble inkludert i oppgitte priser og dårlig dekning på steder jeg alltid har hatt full dekning.
Hei Kristian, Takk for tilbakemeldingen din. Som kunde i Unifon får du full tilgang på mobilnettet til Telenor. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Du kan eventuelt kontakte oss vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS