Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God og stabilt abbonement med telenor dekning til en akseptabel pris. Har vært kunde I 3-4 år og er fornøyd.
Hei Jim, Tusen takk for så fin tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med produktet vårt 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg blir helt matt her! NÅ må dere f......gi dere!Vi var kunde av Nortel. Alt gikk fint inntil de ville sende oss nye simkort, for å komme over på en annen plattform. Så skjedde. Vi mottok simkortene tidlig i september, og dro så rett opp til Søberg kraftverk. Der skulle vi justere noen sensorer for vannstand og vanntrykk - og var avhengig av kontakt med internett for å få tilbakemelding via server på at de justeringene ble registrert. Dette var et 2 dagers oppdrag, fast betalt kr 8000,- tilsammen pluss mva, Oppe på kraftstasjonen oppdager vi at vi ikke får nett - verken via mobilen eller via 4G modemet. Vi gikk ned igjen lørdag og fikk ringt servicetelefonen til Norte. Her møter vi på en hyggelig, kompetent og serviceminded person som straks innser at disse simkortene skulle vi aldri hatt. Han lover å sende nye med Bedriftspakke over natt, slik at vi i allefall ville få de tirsdag. Så skjedde ikke. Ikke ikke onsdag. Torsdag ringte vi og fikk bekreftet at det ikke var sendt nye, amen at de gamle simkortene (som selvfølgelig var kastet) var blitt aktivert påny. Nå begynte oppdraget å bli kritisk! Vi forklarte at vi nå hadde siste sjanse i helgen, eller så mistet vi oppdraget. Vi ble lovet at nå skulle dette ryddes opp i, Nye simkort skulle sendes over natt, slik at vi kunne gå opp på fjellet fredag ettermiddag,Det kom ikke noen simkort, og kundeservice kunne heller ikke se at noen kort var sendt ut. Men de lovet å ta tak i det.Vi hørte ikke noe mere og måtte selv ringe de på mandag da ingen kort var kommet. Samtidig fikk vi beskjed fra oppdragsgiver at vi ikke fikk oppdraget da vi ikke hadde fullført etter opprinnelig frist, og heller ikke etter frist nummer 2.Dette ble meddelt kundeservice på Nortel: Jeg sa ta der var uendelig viktig at de noterte ned fakta i denne saken da INGEN bedrifter kan leve med en slik teleoperatør som bare lover og lyver,- og selv aldri ringer tilbake til oss, tross at dette ble lovet hver gang. Tirsdag kom, ingen simkort ig vi ringte Nortel og sa at nå kunne vi ikke leve med dette lengre, og at vi måtte finne en teleoperatør som fungerte.slik vi var lovet. Dette ble med møtt med stor forståelse og vi ble lovet at operatørbytte ikke skulle forsinkes på noen måte - og vi fikk en stor beklagelse for det som hjadde skjedd, samt at de skulle ta lærdom av det.Så får vi beskjed etterhvert at dette blir Unifon - og etter en lang stund får vi med et faktura på avbrudd fra Nortel før overgangen trådte i kraft. På ny måtte vi kontakte kundeservice og spørre om hva dette var? Vi var lovet kreditering og så kom dette?! Vi ble lovet at denne gangen skulle det i hvert fall ryddes opp,- og vi nok en beklagelse over alt rotet.Men så jaggu kommer det enda en gang en faktura på avbrudd - denne gangen fra dere!! Frekkheten har ingen grenser. SEKS ganger har vi vært i kontakt med dere om denne saken. Dere lover tilbakemelding, at de som er sjefer skal ringe hvis de behøver info om hvorfor vi ikke ville fortsette med Nortel. ALDRI EN ENESTE LYD FRA DERE!! Dere forteller løgner om at dere har sendt epost til oss - aldri mottatt. Til orientering kan jeg fortelle at jeg har vært relatert til telebransen i 30 år,- og aldri opplevd manglende vilje til å rydde opp enn dere her. Nå MÅ DERE KUTTE UT DETTTE !Vi bestrider deres faktura fortsatt, og ønsker ikke mer kontakt med dere før vi møtes i forliksrådet. Vi som firma forventer å bli behandlet med respekt fra dere overfor oss som kunde. Vi forventer en kreditnota senest per mail på (mail anonymisert) i morgen onsdag kl 1500. Hvis ikke vil vi dere skal kjøre saken videre - uten omkostninger for oss selvfølgelig slik dere sikkert lett kunne funnet på,. Dette må ta slutt umiddelbart. NB! Vår faktura står ved lag og beløp vil tilføyes nye fakturaer for hvert henvendelse vi er nødt til å ta overfor dere.OBS! Jeg er forøvrig godt kjent med deres historie som et selskap som driver og lurer og forleder folk. Mh Jan O Nielsen
Hei Jan, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig leit å høre om din opplevelse. Jeg har full forståelse for at dette har vært en utrolig kjip situasjon, og vil gjerne komme i kontakt med deg slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ren SVINDEL! Hold deg LANGT UNNA!! De fikk min kone - som ikke snakker norsk - til å svare "Ja" på en tekstmelding ang. et telefonnummer som IKKE TILHØRER henne!! Og nå vil de ha penger! SVINDELFIRMA!! Hun kunne like gjerne ha sagt "JA" til å selge bilen eller betale 1 kr./mnd! Nummeret er Ikke hennes til å disponere på noe vis! KJELTRINGFIRMA!
Hei Pål, Det er veldig leit å høre om din og din kones opplevelse med oss så langt. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dette er det mest forferdelige mobilselskapet jeg noensinne har opplevd! De er hjerteløse og respektløse, og farer med løgn og villende salgsmetoder. Jeg ble oppringt av en selger, som overtalte meg til å bytte til Unifon. På det tidspunktet betalte jeg 249 kr for mitt mobilabonnement, og selgeren sa jeg kunne få et abonnement hus Unifon til 299, med mer data. Det var veldig billig mente han, og den prisen fikk jeg bare mot to års binding. Men, man kunne bytte til et annet selskap om man ville, for de fleste mobilselskaper finansierte bruddgebyr. Alt dette var LØGN, selvsagt, jeg burde visst.. av to grunner: 1. Det han IKKE nevnte var at denne summen var ekskludert fakturagebyr og mva. Så når regningen først kom var den mye høyere. Joda, dette sto nederst i villkårne i mailen jeg fikk med liten skrift, men selgeren hadde sånn hastverk med å få meg til å signere, at jeg følte press på meg til å skynde meg å lese gjennom. I tillegg så VISSTE jo denne selgeren at jeg ikke hadde fått med meg at prisen var uten mva og fakturagebyr. Han unnlot å nevne det med VILJE. Når man bevisst lar være å nevne noe, er det villedende og manipulerende. Jeg fikk en selvsagt en sleip, kald mail av Unifon hvor de sier jeg har fått info. Men det fikk jeg ikke MUNTLIG av selgeren på telefon. Han holdt med vilje tilbake informasjonen. Dette er jo helt klart villende, umoralsk og lureri, spør du meg. 2. De fleste mobilselskaper finansierer IKKE bruddgebyr. De bare legger til en ekstra sum på fakturaen, slik at det er du selv som betaler bruddgebyret. Så også dette var villende og manipulering. Fordi jeg var sint over dette ventet jeg med å betale første faktura, og ringte support i god tid og sendte flere mailer for å finne en løsning. Men de svarte ikke på flere uker. Til slutt måtte jeg bare betale fakturaen for å unngå inkasso. Og nå har jeg fått ny faktura med et beløp som er enda høyere, fordi det er forsinkelsesgebyr med fra forrige gang. Hvor skal dette ende? Jeg har null kontroll over fakturagebyret.. Jeg synes faktisk ikke at jeg fortjener å bli behandlet så respektløst.. Det er ordentlig fælt at selgeren med vilje unnlot å fortelle at det var mva og fakturagebyr. Den mannen aner ingenting om min økonomi.. Hvordan kan de gjøre slikt mot folk? Det er fullstendig hjerteløst.
Hei Anniken, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Mangler eSim til Apple Watch. Det er en dealbreaker
Hei Jesper, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det stemmer at vi per dags dato ikke har eSim til Apple Watch, men dette er noe vi jobber med, og håper å kunne tilby våre kunder fortløpende😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kostet mye mer enn lovet. Abonnementet kostet 399,- i mnd men første måned ble jeg fakturert nesten 1500,- siden har det vært rundt 500,-
Hei Brit, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale. Nå kjenner jeg dessverre ikke så godt til saken din, men du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Gode vilkår og god service. Svarer med en gang på tlf (kundeservice)
Hei Inge, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS