Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De avtalevilkårene trenger kun de useriøse firmaene som gjør alt for at kunden ikke skal slippe unna.... de tjener penger på kort sikt.....men vil over tid falle i sin egen felle. Advar alle......HOLD DERE UNNA !!!
Hei, Det er trist å lese at du ikke er fornøyd. Nå får jeg ikke fanget opp direkte hva dette gjelder, men du må gjerne kontakte meg på [email protected]. Fint om du får med navn og nummer så kan jeg gjerne ta en ny gjennomgang av saken med deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble bedriftskunde uten samtykke Ufrivillig abonnent i 4årPlusser på moms uten å si det i avtalen.Plusser på tre mnd oppsigelsestid ut over avtaletid.Føler meg veldig lurt.
Hei Geir, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Bindingstiden er som standard 24 måneder, og tre måneders oppsigelsestid. Vilkår er alltid tilgjengelig på vår hjemmeside. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en ny gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Stort sett veldig fornøgd med support som endring av abb. Etter behov og oversiktlige fakturaer.
Hei Olav, Så hyggelig at du er fornøyd med kundeservice og tjenestene fra oss. Vi skal fortsette å strekke oss etter dette i fremtiden. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Må si jeg ble litt flat når jeg ringte for å få bekreftet oppsigelsestid. Unifon har kjøpt opp det selskapet jeg inngikk kontrakt med. Bindingstid er over for lenge siden, regnet med det da var oppsigelsestid på ut påbegynt måned og 1 mnd. Slik ble det ikke, så da er det 24mnd bindingstid pluss tre mndr. oppsigelsestid. Må si jeg er lite imponert!
Hei Rune, Det var leit at du ikke ble fornøyd med tilbakemelding angående oppsigelsestid. Gjeldende vilkår finner du tilgjengelig på vår nettside unifon.no, her står det også opplysninger om oppsigelsestid. Nå kjenner jeg ikke til hele saken din, så du må gjerne ta kontakt direkte på [email protected] for en gjennomgang. Fint om du da får med navn og nummer. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Sa opp abbonnemanget på tlf i høst. De fortsetter å sende fakturaer. Mitt tidligere tlf nr er annulert. Nå er regningen større enn noensinne
Hei Nils, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men dersom abonnementet skriftlig er sagt opp er det standard oppsigelsestid som gjelder. Oppsigelsestiden er for inneværende og tre påfølgende måneder. Vilkårene for oppsigelse er alltid tilgjengelig på unifon.no. Dersom du ønsker jeg skal ta en gjennomgang av saken må du gjerne sende en epost direkte på [email protected]. Med ønske om en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
hei! jeg har pga jobbsituasjon behov for å bruke en dual sim løsning med mitt private abonnement. jeg leste på et spm fra ett år siden at esim skulle lanseres i september og jeg kan ikke finne opplysninger om noe slikt. kan jeg få en ryddig oppklaring med håndfaste tidsfrister?
Hei Kris, Ja, vi har eSIM tilgjengelig for våre kunder. Ta gjerne kontakt med oss direkte på epost: [email protected] eller ring vårt kundesenter på nummer 05015. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hadde phonect først og så gikk abbonementet over til unifon - Ikke benytt dette dersom du bruker mobilen privat! De tar betalt for MMS, og det er 3 mnd oppsigelsestid som de ikke informerer muntlig om ved avtaleinngåelse.