Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Her er det dere svare de fleste som har problemer med dere, og det har foregått i over 1 år. (Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss.)
Hei Ole, Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Flink, hyggelig, service innstilt og rask å ta tlf!
Hei Lars, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding😊 Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Vilde Unifon AS
Ekstremt pågående selgere. De har ikke datastopp som standard, selger inn "uten bindingstid", men har 3 måneders oppsigelsestid (med 3000,- i bruddgebyr). Sammenligner mine inkl. mva priser med sine eks. mva-priser. "Always Be Closing"-selgere som aldri gir seg. Det er helt tydelig at dette firmaet spekulerer i at kunden ikke leser hele avtalen og tilbyr masse "nå blir ikke sjefen glad, men siden du virker litt skeptisk skal jeg gi deg xxx fordel,xxx gratis og jeg kutter bindingstiden..." Ubehagelig opplevelse.
Hei Knut, Og takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Dessverre så har vi opplevd at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Unifon har sendt meg urimelige pengekrav de to siste månedene jeg har hatt det. 12 gb for 239kr ble til 1210kr.
Hei Olav, Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS
Kundeservice svarte på epost + purring på epost etter over en måned. Det er rask service det! Baserer dere inntjeningen på at folk må betale seg ut av de dårlige avtalene deres?
Hei Åshild, Og takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Først og fremst så er vi lei oss for å høre om opplevelsen din så langt med oss. Vi opplever for tiden stor pågang som dessverre fører til noget lengre behandlingstid. Men jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg så du kan godt ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at det blir tatt tak i saken din. Hilsen Vilde Unifon AS
Her ved flere eposter sendt de oppsigelse av IP telefon uten at de reagerer. Har byttet leverandør men de sender fortsatt regninger. Siste regning er for januar 2024 men jeg sa opp avtalen i august 2023. Styr unna dette firma. Synd at jeg må gi de 1 stjerne.
Hei Terje, Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse med oss. Slik ønsker vi det selvfølgelig ikke. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Meget fornøyd med han som jeg snakket med serjøs og flink
Hei Mosa, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS