Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ho,d dete langt unna om du ikke vil ha lang oppsigelserid og masse fakturaer.Blir oppringt av selgere som lover ingen bindingstid som bare er løgn
Hei Kjetil, Avtalens oppsigelsestid kommer frem i vilkårene som følger avtalen. Vi har strenge krav t il dokumentasjon i forbindelse med innsalg, så dersom du mener noe er hold tilbake vil jeg gjerne gjennomgå saken din. Du kan sende meg en epost på [email protected] med navn og nummer. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble nettopp oppringt av en selger fra Unifon. Jeg hadde ikke hørt om de før. Han forklarte at de var underleverandør av Telenor, fortalte om et milliardsøksmål Telenor hadde tapt og at Unifon ble opprettet for å få lov til å tilby mye bedre priser. Og at de dekket samme alltid på nett garanti. Så spurte han meg om hvilket abonnement jeg hadde og jeg sjekket opp og sa pris. Så la han bare på. Selgeren ringte fra tlf: +47 960 0* *** Virker veldig proft og jeg kommer garantert til å føle meg trygg på å bli kunde her med et slikt flott innsalg..
Hei Petter, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Nå er det ikke lov å utgi sensitiv informasjon på bytt.no som telefonnummer. Send meg gjerne en epost på [email protected] så kan jeg gjennomgå saken din. Vi tar denne type henvendelser svært alvorlig, da det er strenge krav i forbindelse med innsalg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Fantastisk kundeservice, fikk svar innen 30 sekunder. Har også fått en god og stødig kundekontakt. Om du betaler mye for telenor-dekning, så får du en rimelig pris hos Unifon.
Hei Elias, Dette er jo helt fantastisk! Tusen takk for en så fint tilbakemelding, og ikke minst for at vi får ha deg som kunde. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble ringt opp for 1 mnd siden og tilbud det veldig lukrativt tilbud om mobilabonnement fra Unifon med siden de var jo som Telenor. Ble fortalt at hvis jeg svarte OK på meldingen hun sende kunne jeg få mer informasjon også skulle hin ringe meg opp på et senere tidspunkt. Svarte OK i god tro om at jeg ville bli ringt opp og det ikke var bindene som hun sa. Hadde egentlig glemt hele samtalen, men nå 1 mnd senere prøver de å presse meg til å begynne å bruke deres sim kort og tjenester. Så ringte kundeservice i dag og han var grei og forsto misforståelsen. Han ba meg ringe Telenor og kansellere overføringen fra Telenor til Unifon og at alt nå var fikset. Ringte telenor og de sa at Unifon ikke hadde kansellert overføringen og at jeg måtte ringe de å be de kansellere. Så etter noen timer får jeg Mail om at jeg enten må betale 3000 kr + mva for å bryte eller godta abonnementet med 2 års bindingstid. Tok kampen og fikk kansellert hele greia uten kostnad
Ble oppringt av Unifon tidligere i dag. De sa de så at jeg var inne på et «gammelt abonnement» hos Telenor, og ville få meg over på et nytt abonnement. Jeg sa jeg trodde hun sa hun var fra Unifon, men da betrygget hun meg med at Unifon var underleverandør for Telenor, så de samarbeidet. Jeg sa at dette hørtes rart ut, og da la hun på med en gang. Tanken på hva de gjør med kundene de har fått på tråden, orker jeg ikke tenke på.gjett hva Unifon; å utgi seg for å være noe man ikke er, er straffbart!
Hei William, Det er svært trist å lese du har hatt en negativ opplevelse. Vi har strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg, og hva som skal komme frem av opplysninger i en salgssamtale. Vi tar det på alvor dersom det er tilfelle at selger har utgitt seg for å være fra Telenor. Send meg gjerne ditt navn å nummer på [email protected], så kontakter vi deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon kjøpte opp selskapet jeg var kunde hos. Hørte aldri noe, fikk bare faktura med nytt navn.Fikk plutselig et påslag på ca 45%, og mange som ringte meg kom ikke fram.Jeg sendte en mail med oppsigelse.Da gav di meg beskjed om att jeg har 3 måneders oppsigelse pluss inneværende måned.Jeg ringte og gav beskjed om att jeg ikke har noen kontrakt med dere.Fikk da inkasso varsel. Mvh petter E
Hei Petter, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken som gjør det vanskelig å si noe konkret. Ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected] for en gjennomgang. Husk å få med navn og nummer henvendelsen gjelder. Ønsker deg en fin dag Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon leverer på de fleste områder. De har Telenor dekning. De har ok abonementer tilpasset ulik bruk. De er prisgunstige. og har ellers bedriftsnett køtjenester m.m. Det som mangler er esim for apple watch. Nå har One call også fått e-sim de er vel ikke en forhandler med eget nett, men mulig de bruker lisensen til telia siden de eies av disse hva vet jeg. Jeg ønsker også att det skulle gå ann å lagre kontakter i unifon appen til sine egne personlige kontakter. Mvh Magnus.
Hei Magnus, Takk for at du deler din erfaring med oss. Vi er stolt av å levere konkurransedyktige priser med full Telenor dekning. Vi har en pågående prosess med både Apple og Telenor for å få mulighet til å aktivere eSIM for Apple Watch, men har dessverre ikke noen konkret dato. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon