Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Samtalen starer med "vi er en tjenesteleverandør av Telenor" Mitt spørsmål blir da: "er dere en del av selskapet Telenor" Svar: "ja vi er en tjenesteleverandør av Telenor" Meg: Hvorfor ringer du ? Unifon: "vi kan tilby lavere priser enn Telenor" Meg: Du ringer meg som næringsdrivende, jeg har reservert med mot telefonsalg i Foretaksregisteret. Jeg er fornøyd med den avtalen jeg har. Alle avtaler hos Unifon forutsetter en 24 måneder bindingstid, noe som ikke ble. Ha en fin dag. Konklusjon: useriøst å forsøke å gi inntrykk av at man ringer fra Telenor og kan tilby en bedre avtale. Styr unna useriøse aktører som dette med 24 mnd bindingstid, hva får man igjen for det ???
Hei Per, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Veldig godt fornøyd med Unifon. Bruker abonnementet bl.a til TV-streaming på hytte både på Hvaler og Trysil. God Telenor-dekning med høy hastighet. Jeg har flere ganger prøvd Telia på disse lokasjoner, men det virker ikke. (Ikke nok hastighet).
Hei Øyvind, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS
Selgeren ringer og nesten insiterer på at jeg umiddelbart bytter til Unifon siden de tilbyr fantastiske mobiltelefoni avtaler. Mens jeg prater med selgeren begynner jeg å google og hovedsakelig ser følgende omtaler -- "hold deg unna", "lureri" veldig useriøse/kriminelle" osv. Når jeg konfronterer selgeren med dette og samtidig ber om skriftlig informasjon om deres tjenester legger han på... SVINDEL!!!
Hei Maria, Tusen takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Vart overtalt, truga til å godta avtalen. Det vart heller ikke sagt noe om gjenkjøp, avvikling av tidligere avtale. Dei har E- postadresse som dei har laga sjølve, er ikke min. Styr unna !!!
Hei Bjarne, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ok med telefon oppsettet. Dette er som en fast mobiltelefon i hjemmet
Hei Terje, Så bra å høre at du er fornøyd med telefonen din! Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg trodde ikke det var mulig å drive et så useriøst telefon-selskap i 2023. Selger på telefon lyger og feilinformerer kunder. Dette er et klassisk Cow-boy selskap. *Prisene er eks moms. *Har hatt problemer med Bank-ID mobil. *Bekker du over data-grensen blir du ranet. *De opererer med oppsigelsestid, der du må sende inn skriftlig oppsigelse med 3 mnd virkning. *De har ikke e-sim (selv om selger påstår dette)
Hei Martin, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
- At man forteller gjentatte ganger at priser er inkludert moms når de ikke er det og at det spesifiseres noe annet i tilbudsdokumentet. Dette kom fra selgere jeg pratet med på både fredag og i dag. Jeg skulle få matchet et tilbud på 750 kroner inkludert moms og dere sa flere ganger at dere kunne ligger på rett over 700. Jeg spurte konkret om dette var inkludert moms flere ganger, men fikk noe annet skriftlig. - At man gjør avtaler tjenster som skal være inkludert, men ikke vil omtale dette i sikkerhetsopptak eller mail på bakgrunn av at datasystemet ikke tillater det. (Altså en avtale som man ikke ønsker å dokumentere) - At man ringer opp etter man har gjort sikkerhetsopptaket for å be om ekstra penger for ekstra datasiomkort man har blitt lovet og som i utgangspunktet skulle være gratis iht det som ble diskutert. Man vil nå ha 78 kroner ekstra. - At sikkerhetsopptaket plutselig ikke er blitt gjort når jeg forsøker å referere til dette. (Jeg kommenterte på forholdene over i sikkerhetsopptaket) - At selger roper ut i avdeling «daglig leder, daglig leder, her er en som vil snakke med daglig leder «og at man hører latter i bakgrunnen. (Latterlighøring av kunde) - At det er tvilsomt at personen som presenteres seg som daglig leder faktisk er dette. -- At den som sier han er daglig leder legger på når de blir bedt om å identifisere hvilken avdeling han er daglig leder for. - At man ikke ringer opp igjen. - At man forlater saken uten at det er avklart hvorvidt det er inngått en avtale eller ikke. Kort sagt, ikkke bruk tiden på disse selgerne.
Hei Anas, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS