Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Topp kundeservice og god dekning! Veldig hjelpsom!
Hei Karianne, Takk for hyggelig tilbakemelding, det skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
De tilbyr mobiltelefon som skal erstatte fast-telefonnnummer. Hørtes fint ut. Problemet er at telefonen de leverer, er av mildt sagt elendig kvalitet. Ekko, støy og uklar lyd. I praksis ubrukelig. Når du da klager, sier de bare at dette er deres eneste modell de kan levere. Fremstår åpenbart som et kinesisk billigprodukt; et lite søk viser da også at modellen koster maks et par hundrelapper. Og så er det ikke akkurat det de fakturerer … Skal nå ta saken videre til Forbrukerrådet. I mellomtiden: styr unna denne leverandøren
Hei Øystein, Det er leit å høre at EVO fasttelefoni ikke har levert etter dine forventninger. Dersom du opplever problemer med apparatet vil vi gjerne sende nytt kostnadsfritt. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], oppgi navn og nummer så kan vi gjennomgå saken din. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Det legges på 400kr for forsinkelsesgebyr uten at man har fått noe betalingsvarsel. Lurer ærlig talt på om de holder på å gå konkurs så de må scamme kunder for å holde hodet over vannet. Veldig uproffe
Hei Line, Forsinkelsesgebyr varsles på faktura: "Ved manglende betaling innen forfall påløper renter etter gjeldende rentesats og forsinkelsesgebyr etter forsinkelsesrenteloven §3a" Jeg kjenner ikke til alle detaljer i saken din, men du må mer enn gjerne kontakte meg direkte på [email protected] for en gjennomgang. Fint om du får med navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg inngikk en avtale med Unifon i desember (Porterte fra Telenor). Jeg skal nå tilbake til Telenor, og oppdager at jeg må betale et gebyr på 3600,- pga bindingstid på 2 år. Har jeg vært fornøyd med de? - Nei. De har en elendig kundeservice, med responstid på 6 dager (Det var siste forespørselen min). Styr unna dette selskapet
Hei Stig, Alle mobilabonnement har som standard oppsigelsestid, samt at overføring til ny operatør innenfor bindingstiden utløser bruddgebyr kr 3000,- per mobilabonnement. Oppsigelse må i henhold til avtalen være gjort skriftlig til [email protected] eller per post. Nå har jeg ikke alle opplysninger i saken din. Jeg ser du også nevner lang behandlingstid, dette er selvsagt noe vi tar til oss. Du må gjerne sende en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vi har fått inkassovarsel på telefon vi aldri har mottat. Til tross for kontakt både på telefon og mail etter vanlig faktura fikk vi inkassovarsel. Nå har jeg sendt 3 mailer på to forskjellige adresser men ingen respons, Første mailen ble sendt 3.8. :( Superfrustrerende :(
Hei Anne, Dette ønsker jeg vi ser nærmere på! Saken skal selvsagt bli tatt tak i. Send meg gjerne en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Hører ifra deg.
Tar flere dager å få svar på kundeservice og gebyrene ved uregelmessigheter er ut av en annen verden
Hei Snorre, Det var leit å høre at du sitte igjen med dette inntrykket. Nå kjenner jeg ikke til detaljene i saken din, men du må mer enn gjerne sende meg en epost på [email protected] med navn, nummer og faktura det gjelder.
Min mor på snart 90 år ble oppringt og fortalt at hun MÅTTE bytte til Unifon da det eksisterende abonnementet hennes utgår. Hun har tlf via fiber. Nå har da Unifon klart å rote til dette så tlf.nummer er ute av drift. Dette blir sak for Forbrukerrådet. Styr unna, Unifon tilbyr ingenting du har behov for!
Hei Nils, Det er synd å lese at du sitter igjen med denne opplevelsen. Kobbernettet er i ferd med å fases ut i Norge. Dette medfører at brukere av fasttelefoni får en alternativ løsning, nemlig EVO fasttelefoni. Nå kjenner jeg ikke til detaljene i saken din, men ta gjerne kontakt på [email protected] med navn og nummer det gjelder.