Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr inns.

Omtale av  Arild

Overivrige selgere, og et kundeservice som ikke følger opp. Selger produktet uten mva, og setter opp prisen raskt etter kort tid. Om en blir kunde får en. 3 mnd oppsigelsestid som aldri nevnt. Styr unna .

Svar fra Unifon
04.10.2023 09:21

Hei Arild, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lureri

Omtale av  Tove

Selger presenterte seg at han ringte fra Telenor bedrift. Vanskelig å komme ut av avtale. Må betale dobbelt bruddgebyr for å komme ut av avtalen😡 svarer seint på henvendelser.

Svar fra Unifon
04.10.2023 09:20

Hei Tove, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Svært pågående selger.

Omtale av  Terje R

Fikk umiddelbart inntrykk av at det var et selskap tilhørende Telenor. Poenget for selgeren var å få meg til å scrolle nedover siden han sendte meg og skrive "JA" og dermed var jeg "fanget"! Var ikke muligheter for å rekke å lese noe om kontraktens innhold! Har i ettertid hatt mye korrespondanse med support, de har lang responstid (mange som klager, antar jeg). Kul umulig å få de til å innrømme den hissige salgsmetoden de bruker. Anbefaler på det sterkeste å takke nei til dette selskapet dersom du får tilbud!

Svar fra Unifon
30.09.2023 15:54

Hei Terje, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Katastofe

Omtale av  Idar

Gikk inn en avtale og tegnet 3 abonnement. Da kunne jeg flytte data mellom disse 3 ble jeg fortalt. LØGN. Ingen bindingstid. Atter en LØGN 3 mnd oppsigelsestid. Aldri mer UNIFON !!!!!!!!!!!!

Svar fra Unifon
30.09.2023 16:03

Hei Idar, Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Bruk av UNIFON abonnementet.

Omtale av  Pål R

Det som var mest kritikkverdig var når tilmålt datamengde per måned var brukt opp, f.eks. tre dager før ny periode, falt hastigheten til 40 Kbs, noe som ikke kan brukes til noe som helst. For å opprettholde hastigheten resterende tid før ny periode, var kostnaden for dette uforholdsmessig høyt. Kan kanskje kalle det en 'RIP OFF'! Dette har vi erfaring med at andre abonnement former ikke benytter seg av i samme grad. Vil derfor sterkt anbefale at Unifon ser nærmere på denne praksisen, som blott er til irritasjon. Innsalget av et Unifon abonnement kan med fordel være mer presist iom at vi oppfattet at dette ville falle rimeligere, noe som ikke ble tilfelle, tvert imot. Vil også gi en positiv tilbakemelding på Unifon,s kundeservice. Etter en litt trang start, ble det meget bra, slik at total inntrykket ble bra!

Svar fra Unifon
30.09.2023 16:02

Hei Pål, Takk for tilbakemeldingen. Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forsøker å villede kunden

Omtale av  Per

Samtalen starer med "vi er en tjenesteleverandør av Telenor" Mitt spørsmål blir da: "er dere en del av selskapet Telenor" Svar: "ja vi er en tjenesteleverandør av Telenor" Meg: Hvorfor ringer du ? Unifon: "vi kan tilby lavere priser enn Telenor" Meg: Du ringer meg som næringsdrivende, jeg har reservert med mot telefonsalg i Foretaksregisteret. Jeg er fornøyd med den avtalen jeg har. Alle avtaler hos Unifon forutsetter en 24 måneder bindingstid, noe som ikke ble. Ha en fin dag. Konklusjon: useriøst å forsøke å gi inntrykk av at man ringer fra Telenor og kan tilby en bedre avtale. Styr unna useriøse aktører som dette med 24 mnd bindingstid, hva får man igjen for det ???

Svar fra Unifon
30.09.2023 15:54

Hei Per, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Bra support, mye data og god dekning

Omtale av  Øyvind

Veldig godt fornøyd med Unifon. Bruker abonnementet bl.a til TV-streaming på hytte både på Hvaler og Trysil. God Telenor-dekning med høy hastighet. Jeg har flere ganger prøvd Telia på disse lokasjoner, men det virker ikke. (Ikke nok hastighet).

Svar fra Unifon
26.09.2023 22:12

Hei Øyvind, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR