Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det som var mest kritikkverdig var når tilmålt datamengde per måned var brukt opp, f.eks. tre dager før ny periode, falt hastigheten til 40 Kbs, noe som ikke kan brukes til noe som helst. For å opprettholde hastigheten resterende tid før ny periode, var kostnaden for dette uforholdsmessig høyt. Kan kanskje kalle det en 'RIP OFF'! Dette har vi erfaring med at andre abonnement former ikke benytter seg av i samme grad. Vil derfor sterkt anbefale at Unifon ser nærmere på denne praksisen, som blott er til irritasjon. Innsalget av et Unifon abonnement kan med fordel være mer presist iom at vi oppfattet at dette ville falle rimeligere, noe som ikke ble tilfelle, tvert imot. Vil også gi en positiv tilbakemelding på Unifon,s kundeservice. Etter en litt trang start, ble det meget bra, slik at total inntrykket ble bra!
Hei Pål, Takk for tilbakemeldingen. Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS
Samtalen starer med "vi er en tjenesteleverandør av Telenor" Mitt spørsmål blir da: "er dere en del av selskapet Telenor" Svar: "ja vi er en tjenesteleverandør av Telenor" Meg: Hvorfor ringer du ? Unifon: "vi kan tilby lavere priser enn Telenor" Meg: Du ringer meg som næringsdrivende, jeg har reservert med mot telefonsalg i Foretaksregisteret. Jeg er fornøyd med den avtalen jeg har. Alle avtaler hos Unifon forutsetter en 24 måneder bindingstid, noe som ikke ble. Ha en fin dag. Konklusjon: useriøst å forsøke å gi inntrykk av at man ringer fra Telenor og kan tilby en bedre avtale. Styr unna useriøse aktører som dette med 24 mnd bindingstid, hva får man igjen for det ???
Hei Per, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Veldig godt fornøyd med Unifon. Bruker abonnementet bl.a til TV-streaming på hytte både på Hvaler og Trysil. God Telenor-dekning med høy hastighet. Jeg har flere ganger prøvd Telia på disse lokasjoner, men det virker ikke. (Ikke nok hastighet).
Hei Øyvind, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS
Selgeren ringer og nesten insiterer på at jeg umiddelbart bytter til Unifon siden de tilbyr fantastiske mobiltelefoni avtaler. Mens jeg prater med selgeren begynner jeg å google og hovedsakelig ser følgende omtaler -- "hold deg unna", "lureri" veldig useriøse/kriminelle" osv. Når jeg konfronterer selgeren med dette og samtidig ber om skriftlig informasjon om deres tjenester legger han på... SVINDEL!!!
Hei Maria, Tusen takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Vart overtalt, truga til å godta avtalen. Det vart heller ikke sagt noe om gjenkjøp, avvikling av tidligere avtale. Dei har E- postadresse som dei har laga sjølve, er ikke min. Styr unna !!!
Hei Bjarne, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ok med telefon oppsettet. Dette er som en fast mobiltelefon i hjemmet
Hei Terje, Så bra å høre at du er fornøyd med telefonen din! Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg trodde ikke det var mulig å drive et så useriøst telefon-selskap i 2023. Selger på telefon lyger og feilinformerer kunder. Dette er et klassisk Cow-boy selskap. *Prisene er eks moms. *Har hatt problemer med Bank-ID mobil. *Bekker du over data-grensen blir du ranet. *De opererer med oppsigelsestid, der du må sende inn skriftlig oppsigelse med 3 mnd virkning. *De har ikke e-sim (selv om selger påstår dette)
Hei Martin, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS