⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
Unifon
3.8
1 337 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 337 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Bra
Unifon er rangert
#4 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 337 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
713
93
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 337 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lov og lyv

Omtale av  Øystein

Hevder å gi de samme vilkår som Telenor, bortsett fra og nevne at hastigheten på data er fullstendig ubrukelig når mengde data er brukt opp Telenor ga iallfall nok hastighet til å lese avisa. Mye trøbbel med selve bytte også… I tillegg er de ekstra datapakkene svindyre. Styr unna.

Svar fra Unifon
18.07.2023 14:44

Hei Øystein, Jeg hører at du ikke er tilfreds med våre tjenester. Ved oppbrukt inkludert data strupes abonnementet til 3Mbit/s, dette gjøres for at overforbruket ikke skal bli så høyt. I ditt tilfelle ville jeg anbefalt deg Data Refill, dette er en tjeneste som sørger for at du aldri går tom for data. Dette er også mer kostnadseffektivt enn å kjøpe datapakker. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 05015 for mer informasjon om Data Refill. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Pågående selger - holder ikke løfter

Omtale av  Kari H. M

Ble oppringt av pågående selger som lovte at jeg ikke skulle betale noe for å bryte annen bindingstid. Fikk allikevel 3750 kr på regning for brutt binding. Sen saksbehandling. Har bare fått et saksnummer og ingen beskjed om når saken skal behandles. 99 kr for hver faktura på nett og 248 kr i tillegg om du betaler for sent. Ikke bra ifølge Forbrukertilsynet.

Svar fra Unifon
18.07.2023 14:36

Hei Kari, Først av alt er det leit å høre at du ikke har fått et svar på henvendelsen din. Grunnet ferieavvikling er behandlingstiden noe lenger. Vedrørende fakturagebyr og forsinkelsesgebyr er dette standard praksis på bedriftsmarkedet. Du kan lese mer om våre priser på fakturagebyr ved å følge linken: https://www.unifon.no/generelle-priser/ Ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller per e-post til [email protected] ved ytterligere spørsmål. Hilsen Emilie Unifon AS

Enkelt og veldig bra

Omtale av  Bård O. M

Selskapet vårt med over 100 ansatte byttet til Unifon for halvt år siden og har bare positive ting å si. Enkle, oversiktlige løsninger som gjør det enkelt å administrere egne abonnementer. Mere data, og rimeligere for selskapet var drivkraften, men på toppen fikk vi løsninger som var lettere å administrere. Prioritert support gjør at alle i selskapet får øyeblikkelig svar når de trenger å ta kontakt med Unifon noe som var en stor forbedring fra tidligere.

Svar fra Unifon
07.07.2023 08:03

Hei Bård, Tusen takk for din gode tilbakemelding. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder. Derfor at har vi satt oss som mål å bli best i klassen på kundeservice. Det varmer derfor ekstra godt når du er fornøyd med oss. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Hilsen Emilie Unifon AS

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Hansthomas H

Fungerer fint. Bra kundeservice. Fikk god hjelp. Tok litt tid før jeg fikk svar.

Svar fra Unifon
24.08.2023 13:32

Hei Hans Thomas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Problemet med å få nytt SIM kort til å virke, samt at fordeling av data mellom brukere er vanskelig

Omtale av  Marianne E. H

Dårlig app, mangler mulighet for å fordele data mellom brukere.Har hatt OneCall tidligere og der kunne man enkelt fordele data, samt se hva de ulike brukerne har igjen av tilgjengelig data. Manglende oppfølging vedr SIMkort

Svar fra Unifon
03.07.2023 13:58

Hei Marianne, Det er leit å høre at du ikke er tilfreds med våre tjenester. Å fordele data mellom abonnementene er dessverre ikke noe vi tilbyr, da dette er mer normalt i privatmarkedet. Du kan derimot sjekke resterende data på brukerne på min.unifon.no, dersom du er kontaktpersonen for bedriften. Vedrørende SIM-kort så kjenner jeg ikke til din sak, men ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne. Ta gjerne kontakt på 05015 så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Følger godt opp

Omtale av  Jarle

Oppfølging er bra mot kjedekontor Kan være tettere på våre medlemmer. Ikke bare ved signering. Har god dialog med Unifon.

Svar fra Unifon
30.06.2023 17:00

Hei Jarle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie, Unifon AS

Trur det må være mafiabasert, dobbel rekning i forhold til avtale.

Omtale av  Henry A. B

Svindel, minst dobbel pris i forhold til avtale..og inkasso før eg får faktura. Ingen flere kommentarer.har aldri opplevd noe verre, det viser også på omtaler av firmaet, og at eg må skrive flere hundre tegn for å komme videre og når det er gjort forlanger dere sikkert enno flere for å unngå att min omtale ikkje skal vise.

Svar fra Unifon
30.06.2023 16:57

Hei Henry, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 337 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR