Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen klage så langt med abonnementet da det fungerer utmerket og ikke minst bra kundeservice som alltid setter pris på meg og tilbyr ekstra hjelp ved behov. Fornøyd kunde.
Hei Ali, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du er fornøyd med produktet vårt, og at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår. Vi er veldig takknemlig for å ha deg som kunde, og håper du blir med oss videre i mange år fremover 😊 Ønsker deg en flott helg når den tid kommer😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Rask kundeservice! Ringte inn og skulle ha hjelp med esim.
Hei Kathrine, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon ga meg utrolig fin hjelp! Jeg fikk svar på alt det jeg trengte hjelp om.
Hei Kjell, Tusen takk for så fine ord! Det er så koselig å høre du fikk så god hjelp når du var i kontakt med kundeservicen vår 😊 Det betyr mye for oss når vi har så fornøyde kunder, og vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover. Ønsker deg en flott helg når den tid kommer😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindel lang vei. Ble oppringt av en pågående selger som tilbød seg å kjøpe meg ut av bindingstid hos forrige operatør, noe som viste seg å ikke stemme. Deretter 3100,- i bruddgebyr pga 24 mnd bindingstid. Frekke folk som jobber i kundeservice. Tar flere dager før de svarer. Og gud forby at du faktisk har tekniske problemer med abonnementet ditt på kveldstid, da er kundeservice stengt, slik at du som bedrift ikke har mulighet til å ringe til dine egne kunder etc. I tillegg er jeg en måned fakturert for 39 gigabyte data, som er faktisk umulig, da jeg kun brukte telefonen 10 dager den måneden (pga oppdrag i utlandet) - altså fysisk tok ut simkortet etter 10 dager. Og de 10 dagene jeg hadde simkortet i telefonen, var jeg stort sett hjemme og tilkoblet wifi. Styr unna! Jeg har spredd ordet til min fagforening, anbefaler at alle gjør det samme. Har også rapportert firmaet til forbrukerrådet (som har en egen seksjon som jobber mot dette firmaet), samt gått sammen med flere andre "ofre" og tipset VG. VG forteller også at det er noen som er i gang med å lage dokumentar om svindelen de holder på med.
Hei Christina, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er selvfølgelig veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Vi har en vakt telefon som er døgnåpen for drifts kritiske hendelser. Dette blir man informert om når man tar kontakt med oss via telefon. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men ønsker gjerne å ta en gjennomgang av utkjøps prosessen med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fikk en pågående selger på tråden med tilbud om tre abonnementer på mobil. Fikk SMS hvor jeg skulle svare ja og sende i retur mens han var på tråden. Etter noen få måneder avsluttet jeg abonnementene på grunn av dårlige erfaringer med selskapet, og da fikk jeg regning på over 11.000 kr på grunn av oppsigelse av avtalene. Det viste seg at det er 24 måneders bindingstid, men det ble ikke nevnt av selger. Det var heller ikke mulig å lese avtalevilkårene mens jeg snakket med han, for som han sa "det tar for lang tid", men det var bare " noe standardgreier". UNIFON driver med svindel, så styr unna!!
Hei Morten, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS
En fyr ringte meg som presenterte seg som han ringe fra Telenor. Han lurte på hvor mye internett jeg får med min pakke som var på 8GB. Han sa jeg kan få 12GB på samme pris, Jeg sa ok da han sendte meg en melding og jeg måte skrive ok i return jeg gjorte og gikk noen måned jeg byttet abonnementet til ICE, Jeg fikk 3000kr faktura fra Unifon for bruddgebyr som selgeren har ikke sa noe om.
Hei Siavash, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God oppfølging, og veldig god service. Alltid behjelpelige.
Hei Silje, Tusen takk for så fine ord! Det er så koselig å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med kundeservicen vår 😊 Jeg håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde hos oss i flere år fremover! Ønsker deg en flott dag videre. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS