Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fine løsninger og brukervennlighet, god support, og gode priser.
Hei Kjell, Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Etter Nortel ble Unifon: - Svarer etter 3-4 uker eller aldri. - får jeg mye høyere faktura - mitt abonnement ble nedgradert fra 10 til 6Gb uten varsel eller endring i avtalen. - inkassovarsel for krav som ikke eksisterer. - leder er ikke tilgjengelig for kunder
Hei Maciej, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig god hjelp og rådgiver var meget resultatorientert.
Hei Grethe, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger ringer og sier de er under Telenor! Når man da har Telenor fra før, får man inntrykk av at det er problemfritt mtp diverse ifm bytte av avtale. Så sa ok til å gå over til et av tilbudene som var framlagt. Fikk så en melding mens vi snakket- hvor jeg ble bedt om å bare trykke JA. Etter samtalen begynte jeg å google, og ble veldig skeptisk etter å ha lest om Unifon. Sendte med en gang en ny mail til selger om spørsmål rundt dette, men da var det null respons tilbake...? Har en skikkelig dårlig magefølelse nå, og ser også at man ikke har angrerett som bedriftskunde....Jeg har et lite firma og jobber hardt for å overleve, og er livredd for å få flere uønskede utgifter, som for eksempel gebyrer utenom det som ble opplyst..Og jeg får nå også bruddgebyr fra Telenor, dog min feil at jeg ikke visste/sjekket det først. Er det noen måte å komme seg ut av dette? (Avtale inngått 20/2.24)
Hei Vero, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Lite ventetid for å få kontakt med operatør. Det er bra !
Hei Jonas, Tusen takk for fin tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Her får man det man trenger for en god pris. God dekning og god service
Hei Caroline, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
En ny aktør med voksesmerter eller amatørenes aften? Føler meg lurt når det gjelder overforbruk av datatrafikk og kostnader de tar for dette. Lang saksbehandlingstid for klager. Midt i overtagelse av Nortel skapte org nummer også problemer med efaktura inn i regnskapssystemet.
Hei Didrik, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS