Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En ny aktør med voksesmerter eller amatørenes aften? Føler meg lurt når det gjelder overforbruk av datatrafikk og kostnader de tar for dette. Lang saksbehandlingstid for klager. Midt i overtagelse av Nortel skapte org nummer også problemer med efaktura inn i regnskapssystemet.
Hei Didrik, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svært behjelpelig med å gjenåpne ett gammelt nr fra deres database
Hei Lasse, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Helt nydelig kunderservice, svarte på 11 sekunder!
Hei Mantas, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kurant pris og flott service! Angrer ikke på å valgt Unifon.
Hei Silje, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Du blir fanget i en felle der alt blir mye dyrere enn forventet. Ekstra kostnader strømmer på selv om selger har bedyret at alt vi skulle ha behov for var iberegnet.
Hei Bjørn, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vår familie har mot vår vilje fått en såkalt «avtale» med Unifon. Dette var fullstendig ufrivilling. Vi hadde og har avtale med Telia. Vi mistet våre mobilabonnementer for nesten en uke,. Ingen SIM kort er sent ut fra Unifon. Teknisk feil er svaret. Har hatt utallige telefonsamtalersamtaler (måtte kjøpe nye SIM kort hos Telia), sendt skriftlig klage og hatt personlige klagemøter på Stavanger kontoret. Nå er det i tillegg kommet faktura på 6881 kr. Svindel kalles dette. Fullstendig useriøst.
Hei Dagrunn, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Styr unna ble lurt av telefonselger og fikk ikke svar da jeg klaget på Mail
Hei Stein, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS