Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble ringt å tilbydd abonnement som skulle spare meg for ca 200 i mnd, og når telefonsamtalen var over logget jeg inn hos forrige operatør for å sjekke at det ble riktig. Noe det ikke gjorde. Ringte umiddelbart opp igjen til Unifon og ba om at jeg ikke ønsket avtalen i og med det ble dyrere enn lovet! Fikk beskjed om At jeg bare måtte sende mail så skulle det ordne seg og jeg skulle slippe bruddgebyr og alt. Så lett ble det ikke! Jeg ble tvunget til å enten ha avtalen som var dyrere for hver måned, eller ta bruddgebyr for å slippe! Oppsummering: , her sitter jeg flere måneder senere å krangler enda om ei regning på 7800,- i bruddgebyr’
Hei Beathe, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker for kundene våre. Gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig hyggelig,service topp. Lyttet å hjalp meg med info på bredbånd også.
Hei Anders, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss, og fikk den hjelpen du trengte 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Ønsker deg en flott uke fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fikk fort hjelp da jeg ringte kundeservice 😀👍 Hadde lit problemer med oppstart av det nye adobemanget
Hei Alf, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig fint å høre at du fikk god hjelp når du tok kontakt med kundeservicen vår, og at vi fikk løst problemet 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
10/10 service, vi plagede med vaktordning lenge. Vi fikk hjelp (anonymisert navn), anbefales på sterkest
Hei Henry, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår, og at vi fikk løst problemet😊Og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra dekning, bra kundeservice, oversiktlig faktura
Hei Ailo, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss, og at du er fornøyd 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Tok imot tilbud på mobilabonnement på feil premisser. Dette ble ordnet opp i raskt og avtalen ble annulert uten kostnad.
Hei Abraham, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her! Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ha en fin uke videre 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon har gitt meg over halv pris av tidlegare leverandør og kundeservicen er bare heilt fenomenal!
Hei Rune, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du er fornøyd med prisene våre, og at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår. Vi er også veldig takknemlig for å ha deg som kunde, og håper du blir med oss videre i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS