Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God kundeservice og lav svartid ved henvendelser. Litt for aggressive selgere men kundeservice er bra.
Hei Nina, Takk for så hyggelig omtale! Det er veldig gøy å høre at du fikk snakket med den fine kundeservicen vår og det kjapt! Vi tar til oss alle tilbakemeldinger vi får og setter pris på tilbakemeldingen. Håper du fortsetter å være fornøyd kunde i mange år fremover! 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
De ringer og ringer og ringer. Har bedt dem innstendig om å slutte, men de gir seg ikke. De er en pest og en plage 😡
Hei Espen, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt. Det er selvfølgelig ikke sånn vi ønsker å fremstå. Jeg ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg ta tak i saken din. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
De er alltid så hyggelige, og har vakt telefon utenom åpningstid hvis det er krise. Utrolig greit når man klarer å låse SIM-kortet :)
Hei Altin, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre at du har fått oppleve den flotte kundeservicen vår, og at du fikk så god hjelp! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan bistå med! 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
«God kundeservice, og telefonen funker alltid som den skal. De har også vakt telefon som er åpen 24/7»
Hei Alexandra, Så gøy å høre du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår! Og at du er fornøyd med produktet vårt 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Var veldig fornøyd med de da det het Nortel. Etter Unifon kjøpte de opp har det ikke vært annet enn problemer. Måtte bytte til Telenor som kjøpte ut bindingsgebyrene. Betaler nå en del mer for abo. Men det er det verd, for å slippe alle problemene Unifon steller i stand. Klarer ikke ordne portering, så ny ansatte er uten telefon 3-4 dager. Supporten bruker fort en uke på å svare, osv.
Hei Per, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Vi har dessverre hatt en god del pågang etter vi kjøpte opp Nortel. Dette har da resultert i noe lengre behandlingstid som vi er kommet ajour på. Vi er takknemlig for de tilbakemeldingene vi får, og tar det med oss slik at vi kan unngå at noe sånt skjer i fremtiden. Ønsker deg en flott uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Utrolig bra service😊 Jeg fikk svar veldig fort. De var veldig hyggelige.
Hei Bina, Tusen takk får så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Helt fantastisk service og oppfølging! Vi porterte nylig over, og Unifon har virkelig gjort onboardingen sømløs. Vi har nok også vært litt krevende av oss med noe spesialtilpasset telefonioppsett i vårt foretak samt kommet med litt utradisjonelle behov, men Unifon har virkelig engasjert seg for å få dette til og har levert på alt vi har forespurt.
Hei Knut, Dette var utrolig hyggelig å lese! Tusen takk for så fin tilbakemelding! 😊 Jeg er så glad for å høre at vi har kunne bistått og hjulpet til der dere har trengt det, og jeg håper dere ikke nøler med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe dere med! 😊 Ønsker dere en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS