Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
«God kundeservice, og telefonen funker alltid som den skal. De har også vakt telefon som er åpen 24/7»
Hei Alexandra, Så gøy å høre du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår! Og at du er fornøyd med produktet vårt 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Var veldig fornøyd med de da det het Nortel. Etter Unifon kjøpte de opp har det ikke vært annet enn problemer. Måtte bytte til Telenor som kjøpte ut bindingsgebyrene. Betaler nå en del mer for abo. Men det er det verd, for å slippe alle problemene Unifon steller i stand. Klarer ikke ordne portering, så ny ansatte er uten telefon 3-4 dager. Supporten bruker fort en uke på å svare, osv.
Hei Per, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Vi har dessverre hatt en god del pågang etter vi kjøpte opp Nortel. Dette har da resultert i noe lengre behandlingstid som vi er kommet ajour på. Vi er takknemlig for de tilbakemeldingene vi får, og tar det med oss slik at vi kan unngå at noe sånt skjer i fremtiden. Ønsker deg en flott uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Utrolig bra service😊 Jeg fikk svar veldig fort. De var veldig hyggelige.
Hei Bina, Tusen takk får så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Helt fantastisk service og oppfølging! Vi porterte nylig over, og Unifon har virkelig gjort onboardingen sømløs. Vi har nok også vært litt krevende av oss med noe spesialtilpasset telefonioppsett i vårt foretak samt kommet med litt utradisjonelle behov, men Unifon har virkelig engasjert seg for å få dette til og har levert på alt vi har forespurt.
Hei Knut, Dette var utrolig hyggelig å lese! Tusen takk for så fin tilbakemelding! 😊 Jeg er så glad for å høre at vi har kunne bistått og hjulpet til der dere har trengt det, og jeg håper dere ikke nøler med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe dere med! 😊 Ønsker dere en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vi er en godt fornøyd UNIFON-kunde. Det skyldes flere ting, men å ha en egen hovedkontakt er bra og viktig for oss. Viktig at prisene er blant de laveste i marked med TELENOR deknings nett.
Hei Frank. Takk for så fin tilbakemelding! Det er veldig koselig å høre at dere er så fornøyde! 😊 Og vi er veldig glad for å høre at vår ordning med hovedkontakt faller i smak! Det er viktig for oss å ha et forhold til våre kunder slik at de vet at vi stiller opp skulle det være noe! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Superfornøyd med kort svartid! De som jobber på kundeservice er alltid veldig hyggelige, og flinke til å følge opp dersom de ikke kan svare med en gang. Når jeg har trengt hjelp utenfor åpningstid, har jeg ringt til vakttelefonen deres. Der ble jeg oppringt med en gang, og fikk hjelp til å løse problemet. Vi er strålende fornøyde!
Hei Miriam, Tusen takk for en så sykt koselig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av! Og ikke minst at du har fått så godt hjelp når d har vært i kontakt med vakttelefonen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kundeservice i verdensklasse. Utrolig hjelpsomme både per telefon og mail☺️
Hei Anne, Tusen takk får en så hyggelig omtale! Det setter vi stor pris på 😊 Det er så hyggelig å høre at du fikk oppleve den utrolig fine kundeservicen vår som vi er så stolte av, og at du fikk så god hjelp! Vi setter stor pris på deg som kunde, og håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde hos oss i mange år fremover 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS