Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg tok kontakt for å undersøke mulighetene mine hos unifon. Informative og ryddige ansatte hjelper meg til å ta et informert valg!
Hei Malene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig god service, og rimelige priser. Meget fornøyd!
Hei Maria, Takk for fine ord! Vi er stol av å kunne levere tjenester med 100% Telenor dekning til konkurransedyktige priser. Ha en fantastisk helg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Gode priser og kjempe bra service. Veldig førnøyd 👍
Hei Prims, Det er fantastisk å høre du er så fornøyd med vår kundeservice. Takk, og ikke minst for at vi er så heldig som får ha seg som kunde! Ha en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Skjulte kostnadar over alt. Prisar eks. mva. Oppseiings gebyr Oppseiingstid Meget dårleg informasjon frå kundebehandlarar. Eg fekk beskjed om at eg fekk tilbakebetalt førehandsbetalte fakturaer, dette stemmer ikkje då det er ei oppseiingstid på 3 mnd. som ikkje er informert om før skifte av levrandør er eit faktum. og oppsigelsestida varar i frå abonent seier opp skrifteleg og 3 mnd. fram. Har lyst å skriva mange ukvemsord her, men det får være.
Hei Kristoffer, Vi ønsker på ingen måte å skjule kostnader for noen, dersom dette er tilfelle må du gjerne sende meg eksempler direkte på [email protected]. Oppsigelsestiden fremkommer i våre vilkår som er tilgjengelig på www.unifon.no. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Føler meg skikkelig lurt. Jeg ser at det er vanlig å lure kunder med på abo ved å operere med forskjell på bindingstid og oppsigelsestid. At man har oppsigelsestiden «gjemt» i kontrakten og bare opplyser om bindingstiden i avtaleoversikten er råttent. Det ble ikke nevnt med et ord av selgeren på telefonen. Jeg trodde naivt nok at ingen bindingstid betyr at man er fri til å bytte når man vil, men man har altså lurt inn tre og en halv måneds oppsigelsestid i i kontrakten. Den nevnes ikke i oversikten og ikke av selgeren heller. En hemmelig liten klausul. Når jeg nå vil sjekke avtalen min nærmere ved å følge linken de har sendt meg med hele avtalen, finnes ikke siden lengre. De opplyste heller ikke om at abo tilbudet var eks mva. Vet at det også er vanlig, men særlig sympatisk er det ikke. Anbefaler ingen å bytte til Unifon. At det er lovlig og vanlig å operere på denne måten gjør det ikke rett. Jeg føler meg lurt, og kommer aldri til å gå tilbake til Unifon. Jeg syns også det tar altfor lang tid å få svar fra supporten. Elisabeth
Hei Elisabeth, Så trist å lese at du sitter igjen å føler deg lurt, vi ønsker på ingen måte å gi deg den opplevelsen. Nå må det uansett nevnes at oppsigelsestid og bindingstid er to helt forskjellige utrykk. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, du er velkommen til å kontakte meg direkte på [email protected] for en gjennomgang. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig fornøyd,god service,kan anbefales på det sterkeste.
Hei Hans, Takk for at du velger å anbefale oss videre. Vi skal jobbe for å bevare dette innrykket i fremtiden. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Rask, høflig og tydelig service! Utmerket kundebehandling!
Hei Heidi, Det blir ikke bedre enn dette. Tusen hjertelig takk. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon