Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg betaler for HBO, som nå er blitt MAX. Lite hjelper det når den ikke virker. Kontaktet Altibox, og fikk til svar at det skal bli ordnet, men ikke når. Ingen avkorting på faktura, men jeg kunne finne noe annet å bruke poengene på. Joda, for det er jo et vell av valg hos Altibox!!! Så vidt jeg vet, skal MAX sende fra OL i Paris...det vil ikke forundre meg om MAX plutselig virker etter OL. Altibox bør skifte navn til Littibox
Må restarte dekoder opp til flere ganger! Veldig frustrende!
Har standard abonnement 500/500 som jeg betaler for.. Har målt hastigheten nå i 4 mnd. Den varierer fra 23 til 120 ned og det samme opp som i perioder er mindre en 10% av hva jeg betaler for. Har kontaktet Altibox mange ganger. Resultatet er gjør det og det som jeg plikttro gjennomfører. Ingen forbedring. Hva gjør jeg?
Ny boks veldig ustabil, den gamle fungerte bedre. Hvorfor måtte vi bytte??? Feilkode P204 til stadighet, ikke alltid restart fungerer før lang tid etterpå. Opplever også ofte "fryst" bilde, som hopper i sending når det kommer tilbake. Også det å gå tilbake i sending er borte hos flere kanaler. Dyrt og dårlig! Ikke fornøyd med produktet.
Stort sett problemfritt, og om det skulle være noe er det enkelt og kjapt å få svar fra kundeservice.
Kommer stadig feilkode P204 når man ser "se fra start"
Hyppige feilmeldinger med påfølgende omstart. Selvsagt ved de mest interessante punkter i sendingen
Frysing av bildet,og altfor dyrt.Jeg vurderer å skifte leverandør når bindinga er over
Får stadig feil P204 og boksen må startes på nytt. Daglig.
Je4g er fornøyd med Altibox, men ønsker å sammenligne pris og tilbud fra andre leverandører
Hatt HBO/max igjennom altibox lenge, og dette hag vært en av grunnene til at jeg har hatt tv abonnement. Etter endringen i mai har jeg fått max med reklame! Og det er ikke lenger mulig å velge versjonen uten reklame for samme poengsum som før. I tillegg har prisene økt mye over kort tid. I tillegg så er ikke dekoderen imponerende og må ofte restartes.
Leveringen er stabil både som datalevering opp og ned, for tv og ved strømming. Technicolor boksen virker muligens noe ustabil eller om noe kan ligge i levering gjennom underleverandører i nettet.
Etter at de har økt prisen to ganger på et år, totalt 41% prisstigning så ringte de nettopp med et fantastisk TILBUD. Man kan LÅSE prisen i et år mot at man binder seg i et år.... Og dette attpåtil etter en uke hvor de to ganger hadde nedetid på 4 og 7 timer.
Stadig feil og mangler lang ventetid og de er dyre. Pakkene er mangelfulle og poengene er rart fordelt,
Pris, for dyrt i forhold til innhold i leveransen, stor differanse.
Jeg er relativt fornøyd med tjenesten deres, men jeg føler at prisen er for høy sammenlignet med andre tilbydere. Jeg setter pris på kvaliteten på tjenesten deres, men kostnaden er et bekymringspunkt for meg. Jeg vurderer derfor å utforske andre alternativer som kan være mer økonomiske uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Jeg håper dette kan tas i betraktning ved vurderingen av prisstrategien deres. Takk for oppmerksomheten.