Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice. Mye tekniske feil gjentagene, med to måneders perioder; fryste bilder, hengende bilder, lyd forsvinner på forskjellige kanaler. Løsning fra altibox; skru av og vent i 1 minutt. Er ikke godt nok, dårlig info om produkter- endring og er dyrt ift det elendige tilbudet. Dårlig avtale med Tv2, hvor en blir mer avhengig av "pakker" enn å plukke etter eget behov.
Har stadig dårlig internettforbindelse og ramler ut av nettet til stadighet.
Jeg er ganske fornøyd med Altiboks med stabilt og raskt nett men har hatt problemer med min Modell A dekoder og en feilkode P 204 i over 6 mnd. Synes burde fått mye mer enn 3 mnd gratis tv og nett,der var jeg mer fornøyd med Allente men forblir hos Altiboks da jeg betaler minimum via borettslaget jeg har avtalen med.
Hva betaler vi for når de beste programmene går på betal-tv. Resten er jo bare stort sett bare reklame, repriser og gamle slitte filmer og serier.
Har haft Altibox i 2 år nu och är mycket nöjd med företaget. Fick ett fel igår som fryste bilden, tog kontakt med servicen som fixade problemet på ett mycket bra och snabbt sätt. Jag har bara positiva erfarenheter av detta företag.
Budte dere ikke tilbakekalle den nye dekoderen ? Produktet er svært dårlig og vi budte ikke betale full pris for dette. Antar at forbrukerombudet tar kontakt om saken.Har vært kunde i mange år uten noen større problemer. Kundeservice helt topp. Så en dag streiket dekoder. Fikk ny etter få dager. Da startet alle problemene, bilde fryser, lyd blir borte. Så blir skjermen svart, dekoder starter på nytt igjen og igjen. Så har vi problemet med spoling og program sat på pause. Før gikk det sømløst nå hopper fremover helt uten kontroll. Program satt på pause, det gikk noe minutter og vi skulle forsette å se programmet, ble igjen skuffet for ente gang, bilde helt frosset, ikke mulig å spole frem eller tilbake. Vi har fått beskjed fra Altibox at vi må ringe med en gang når problemene inntreffer. De fleste på service er hyggelige folk. Dette er bare en del av problemene siden vi fikk den nye dekoderen. Altibox er ikke tjent med et så dårlig produkt. FIKS DETTE OMGÅENDE ELLERS MISTER DERE MANGE KUNDER
Har vært kunde i mange år uten noen større problemer. Kundeservice helt topp. Så en dag streiket dekoder. Fikk ny etter få dager. Da startet alle problemene, bilde fryser, lyd blir borte. Så blir skjermen svart, dekoder starter på nytt igjen og igjen. Så har vi problemet med spoling og program sat på pause. Før gikk det sømløst nå hopper fremover helt uten kontroll. Program satt på pause, det gikk noe minutter og vi skulle forsette å se programmet, ble igjen skuffet for ente gang, bilde helt frosset, ikke mulig å spole frem eller tilbake. Vi har fått beskjed fra Altibox at vi må ringe med en gang når problemene inntreffer. De fleste på service er hyggelige folk med unntak av noen tullinger som Altibox må kvitte seg med. Skulle få ny kabel i løpet av et par dager som kunne fikse problemene, ingen kabel var sendt, glemt hele kablen fikk vi beskjed om. Dette er bare en del av problemene siden vi fikk den nye dekoderen. Altibox er ikke tjent med et så dårlig produkt. FIKS DETTE OMGÅENDE ELLERS MISTER DERE MANGE KUNDER
Ønsker rimeligere tilbud. Jeg bruker stort sett bare NRK 1 og 2. Av og til Tv2.
Dekoder boks ( levert feb 2023) , kommer med feilmelding titt og ofte. Nå senest feil p001.
Dem er veldig gode, man får hastighet og alt man trenger, men prisen er meget høy. Skulle ønsket dem valgte bort TV2 og heller holdt en lav abonemangs-pris.
Stadig avbrutt av p204 Skjer gjerne gjentatte ganger ced ordinær bruk. Vandklig og forstå hvorfot
Model A - drittbox. Har ikke vært annet enn plunder. Den gamle boksen, som vi MÅTTE bytte, fungerte utmerket.
Forsåvidt rikholdig tilbud (mange flere kanaler enn vi trenger). Men: 1) Tar veldig lang tid å få på plass et tilbud på TV2 Play, 2) Garanterer ikke bildekvaliteten på Altibox appen. Vi bruker den i Spania. Bildekvaliteten varierer fra minutt til minutt. Andre leverandører garanterer kvaliteten.
Har prøvd og opprette mine sider og sendt inn min epost. Har prøvd dette fem ganger. Kommer ikke noe svar.
Altibox blir dessverre verre og verre. Evne til å se tidligere sendinger på tv-en: fjernet. Jeg satte opp en avtale om å få Viaplay med i det stadig dyrere abonnementet: Fjernet. Men jeg er jo fanget med dem som følge av en borettslag-avtale, så det er ikke så mye å gjøre med. Det som provoserer meg mest er at de skryter så innmari av at de har «Norges mest fornøyde kunder». Den lista må i så fall ligge jævlig lavt. (Og hvordan gjør de egentlig denne undersøkelsen?)
Etter å ha vært i telenors klamme klør, var det godt å komme tilbake til Altibox. Glimrende kundeservice. Fikk hjelp en sen lørdag kveld! Slå den Telenor!