Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at de har økt prisen to ganger på et år, totalt 41% prisstigning så ringte de nettopp med et fantastisk TILBUD. Man kan LÅSE prisen i et år mot at man binder seg i et år.... Og dette attpåtil etter en uke hvor de to ganger hadde nedetid på 4 og 7 timer.
Stadig feil og mangler lang ventetid og de er dyre. Pakkene er mangelfulle og poengene er rart fordelt,
Pris, for dyrt i forhold til innhold i leveransen, stor differanse.
Jeg er relativt fornøyd med tjenesten deres, men jeg føler at prisen er for høy sammenlignet med andre tilbydere. Jeg setter pris på kvaliteten på tjenesten deres, men kostnaden er et bekymringspunkt for meg. Jeg vurderer derfor å utforske andre alternativer som kan være mer økonomiske uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Jeg håper dette kan tas i betraktning ved vurderingen av prisstrategien deres. Takk for oppmerksomheten.
God lokal leverandør, ellers går vel det meste greit. Poengsystemet ok.
Veldig Bra og fungerer alltid. Kan ikke klage. Ok pris sammen med Wifi
Fikk innlagtAltibox nettopp, fiberen fungerer greit, men kronglete og tungvint oppkobling, lite logisk. Men den dekoderen de leverte, DET er det verste jeg noensinne har brukt! Og jeg har hatt dekodere fra alle leverandører før. Måtte velge Altibox fordi de samarbeidet om en pakke med en lokal bredbåndsleverandør. Dekoderen er ikke kompatibel med surroundforsteren min, ikke surroundlyd i det hele tatt, bare noen få høytalere med lyd i. Og den menyen og det grensesnittet er det verste jeg har opplevd. Koblet bare fra og koplet inn dekoderen fra Allente, den virker helt perfekt med min tv og receiver.
Dekoder fryser, er treg og er dårlig på ting som spoling
Konkurrent av Altibox kom med tilbud om tv/internet tjenester. Skulle få mail fra Altibox men fikk ikke svar den har sikkert havnet i spam som tømmes etterhvert. Ringer for å få ordnet med en liten forståelse for at de faktisk har fått 15.000 kr. Uten at vi har brukt dem. Det ble bare en iskald klapp på skulderen og sagt at om du ønsker å si opp så følger vi avtalen vår og fra i dag 19.02.24. Så opphører deres abonomentet 01.04.24. Ikke engang mulig å få de til å kutte abonnementet fra 01.02.24 og slippe denne fakturaen eller 01.03.24. Ekstremt missfornøyd med kundeservice hos Altibox. Vi kommer aldrig til å være kunde der igjen. Mvh meget missfornøyd ex-kunde
Holder ikke avtal....skulle betale 21000 første året, endte på 31000, ble svindlet for 10000. De greier ikke å fakturere på en valgt dato, men du kan utsette hvis du logger deg inn.....bare rør selvfølgelig. Sier de ikke kan sette fast dato for fakturering, men ALLE som har jobbet med databaser ved at det er null problem. Samme svadasvar hver gang du ringer kundeservice...."vi skal ta det videre" du får aldri svar....ventet 6 mnd purret, samme svada svar...
Stabilt, lite tull med faktura og tjeneste. Var litt tull i starten med å få aktivert "min side", og de kunne være vanskelig å få tak i på tlf. Men utenom det er jeg fornøyd.
Altibox er veldig dyrt. Du må kjøpe mye poeng for å se sport.
veldig dårlig wifi,og veldig dyrt.Klagde første gang for over 2 år siden,jeg mener det er feil med routeren,men får ikke noe gehør for det.
Veldig bra , men litt dyrt…. gode tjenester og hastighet
spoling forbi reklame fungerer ikke 😡 dette fungerer fint på alle andre leverandører
Har i 15 år vært strålende fornøyd med altibox, men etter 2 år med den nye sentralen vil jeg absolutt ikke anbefale altibox til noe