Altibox TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplever at linjene er altfor ustabilem og prisene har steget VELDIG mye, og det er blitt uforholdsmessig dyrt. Som om ikke det er nok, er det svært vanskelig å få sagt opp abonnemnetet på hjemmesiden deres. Er rett og slett lei og vil aldri mer være kunde.
ingen hjelp å få fra kundeservice har forsøkt flere ganger men ingen respons
Synes de kunne senket prisene betraktelig. Man burde kunne spare mer enn 160,- om man kun trenger internett. Rett og slett for dyrt og for dårlig
Rask Internett og god tv opplevelse. Eneste minus så langt er at tuner henger seg opp hvis man skal se programmer tilbake i tid.
Jeg har sjekket at jeg får de lovede 200 Mbps. Bildet er bra, men lyden faller ut i korte perioder (1 sek) innimellom. Har fulgt rådene om å anskaffe Nest Wifi router, men det hjelper ikke. Altibox sin egen router fortjener 0 på en skala fra 1 til 5. Kundeservisen er hyggelige folk som ikke har de muligheter de burde ha til å ordne opp.
Håpløst kundeservice. Dem er hyggelig på telefonen men sender deg fram og tilbake. Jeg ringte for å få en bedre avtale men ta vart dem helt rar.
Umulig å få kontakt på telefon. Elendig chat. De som svarer på chat kan bare svare på selvfølgeligheter som du kan finne på hjemmesiden.
Alt for høy pris standard pakke med 75 ekstra poeng 2 dekodere kr 17500 pr år.
Da Altibox nekter å forhandle med tv2, så er 600.000 abonnenter avskåret fra å se riksdekkende sendinger. Altibox bryr seg ikke om kundene da de er eid av et strømselskap og kan gjøre hva de vil.
Du får langt fra hva du betaler for. Til og med kablet tv lagger på ett 500/500 abn. Hos kunde service får du bare arrogante jyplinger med standard svar om hva du som kunde forplikter deg til å overholde. Ligg unna og spar deg for masse bryderi!!
Har flyttet,sa opp mitt abonnement i juli,ble ikke registrert,da satte en rådgiver, oppsigelse dato til 1.8,da må jeg betale en mnd.ekstra .prøvd i dagevis å få kontakt på chat og telefon
Forslag om å endre navnet til aldri - i - boks. Ingenting som fungerer. Apper som henger. Boksen som slår sev av og på, av og på.... i evig tit. Omfattende bruk at utmattelses strategi istedenfor kundeservis.
Er meget godt fornøyd med den nye Tv tjenesten og model A TV boksen til Altibox
Vært i ny runde med kundeservice hos altibox, like irriternde som vanlig å få de samme svarene, ny dekoder eller ny fjenkontroll, ny oppdatering, tilbakestilling av dekoder, når begynner altibox å ta inn over seg at den nye dekodere er r*va, den lever sitt eget liv her hos oss...frustrasjonen, den er stor, ikke bare over altibox, men kunderservicen i sin helhet.
Eg va i ein samtale me ei ifjord der hun sa hu ormer alt! Betaler ennå men virker ikke ønsker ikke ha altibox mvh Kåre H! Suns eg konne fått tebake betalt vertfall når det isje virke si den datoen eg snakka me hu dama
Jeg beskriver best Altibox TV fra Viken Fiber som tilsvarer det tekniske nivået til en gammel øst-tysk Trabant. Angående TV : Ingen text TV, det er et must for hørselshemmede. Stadige heng og omstarter av dekoder, av og til må strømmen av-på igjen. Opptak som man ikke får spilt av, med feilkoder det er umulig å finne ut av. (P204). Viken Fiber som leverer produktet, er verdt en studie i elendighet. Umulig å få kontakt med rett person hvis man har spørsmål. Blir vennlig satt videre, men havner da hver gang tilbake til utgangspunktet, en meny der du først må velge saksområde. :Fytti rakkærn, dette er det dårligste jeg noen gang har blitt presentert for.