Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsåvidt rikholdig tilbud (mange flere kanaler enn vi trenger). Men: 1) Tar veldig lang tid å få på plass et tilbud på TV2 Play, 2) Garanterer ikke bildekvaliteten på Altibox appen. Vi bruker den i Spania. Bildekvaliteten varierer fra minutt til minutt. Andre leverandører garanterer kvaliteten.
Har prøvd og opprette mine sider og sendt inn min epost. Har prøvd dette fem ganger. Kommer ikke noe svar.
Altibox blir dessverre verre og verre. Evne til å se tidligere sendinger på tv-en: fjernet. Jeg satte opp en avtale om å få Viaplay med i det stadig dyrere abonnementet: Fjernet. Men jeg er jo fanget med dem som følge av en borettslag-avtale, så det er ikke så mye å gjøre med. Det som provoserer meg mest er at de skryter så innmari av at de har «Norges mest fornøyde kunder». Den lista må i så fall ligge jævlig lavt. (Og hvordan gjør de egentlig denne undersøkelsen?)
Etter å ha vært i telenors klamme klør, var det godt å komme tilbake til Altibox. Glimrende kundeservice. Fikk hjelp en sen lørdag kveld! Slå den Telenor!
Nettet faller ut ukentlig. Måler mye lavere hastighet enn hva jeg betaler for. Kundeservicen er heller ikke noe å skryte av.
Det er forferdelig irriterende med alle reprisene dere sender,og ikke bare 1 gang i reprise.men gang på gang de samme episodene om igjen og om igjen.derfor burde dere gi oss 25 poeng gratis.for å få et bedre tv tilbud.som nå er veldig dårlig.
Raskt og fantastisk internet Greit og påliteligt utstyr God kundekontakt på email og telefon Nye dekoderen er litt treg men er bra satt opp og ganske bruker vennlig
TV-tjenesten til Altibox suger så inni granskauen dekoderen, modell A holder virkelig ikke mål, kommer feilmelding i hele tiden og er så treg at kanirritere en stein, og reponsen fra min leverandør Viken Fiber er øredøvende stillhet, har klaget veldig mange ganger, men skjer absolutt ingenting
Opplever at linjene er altfor ustabilem og prisene har steget VELDIG mye, og det er blitt uforholdsmessig dyrt. Som om ikke det er nok, er det svært vanskelig å få sagt opp abonnemnetet på hjemmesiden deres. Er rett og slett lei og vil aldri mer være kunde.
ingen hjelp å få fra kundeservice har forsøkt flere ganger men ingen respons
Synes de kunne senket prisene betraktelig. Man burde kunne spare mer enn 160,- om man kun trenger internett. Rett og slett for dyrt og for dårlig
Rask Internett og god tv opplevelse. Eneste minus så langt er at tuner henger seg opp hvis man skal se programmer tilbake i tid.
Jeg har sjekket at jeg får de lovede 200 Mbps. Bildet er bra, men lyden faller ut i korte perioder (1 sek) innimellom. Har fulgt rådene om å anskaffe Nest Wifi router, men det hjelper ikke. Altibox sin egen router fortjener 0 på en skala fra 1 til 5. Kundeservisen er hyggelige folk som ikke har de muligheter de burde ha til å ordne opp.
Håpløst kundeservice. Dem er hyggelig på telefonen men sender deg fram og tilbake. Jeg ringte for å få en bedre avtale men ta vart dem helt rar.
Umulig å få kontakt på telefon. Elendig chat. De som svarer på chat kan bare svare på selvfølgeligheter som du kan finne på hjemmesiden.
Alt for høy pris standard pakke med 75 ekstra poeng 2 dekodere kr 17500 pr år.