Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da Altibox nekter å forhandle med tv2, så er 600.000 abonnenter avskåret fra å se riksdekkende sendinger. Altibox bryr seg ikke om kundene da de er eid av et strømselskap og kan gjøre hva de vil.
Du får langt fra hva du betaler for. Til og med kablet tv lagger på ett 500/500 abn. Hos kunde service får du bare arrogante jyplinger med standard svar om hva du som kunde forplikter deg til å overholde. Ligg unna og spar deg for masse bryderi!!
Har flyttet,sa opp mitt abonnement i juli,ble ikke registrert,da satte en rådgiver, oppsigelse dato til 1.8,da må jeg betale en mnd.ekstra .prøvd i dagevis å få kontakt på chat og telefon
Forslag om å endre navnet til aldri - i - boks. Ingenting som fungerer. Apper som henger. Boksen som slår sev av og på, av og på.... i evig tit. Omfattende bruk at utmattelses strategi istedenfor kundeservis.
Er meget godt fornøyd med den nye Tv tjenesten og model A TV boksen til Altibox
Vært i ny runde med kundeservice hos altibox, like irriternde som vanlig å få de samme svarene, ny dekoder eller ny fjenkontroll, ny oppdatering, tilbakestilling av dekoder, når begynner altibox å ta inn over seg at den nye dekodere er r*va, den lever sitt eget liv her hos oss...frustrasjonen, den er stor, ikke bare over altibox, men kunderservicen i sin helhet.
Eg va i ein samtale me ei ifjord der hun sa hu ormer alt! Betaler ennå men virker ikke ønsker ikke ha altibox mvh Kåre H! Suns eg konne fått tebake betalt vertfall når det isje virke si den datoen eg snakka me hu dama
Jeg beskriver best Altibox TV fra Viken Fiber som tilsvarer det tekniske nivået til en gammel øst-tysk Trabant. Angående TV : Ingen text TV, det er et must for hørselshemmede. Stadige heng og omstarter av dekoder, av og til må strømmen av-på igjen. Opptak som man ikke får spilt av, med feilkoder det er umulig å finne ut av. (P204). Viken Fiber som leverer produktet, er verdt en studie i elendighet. Umulig å få kontakt med rett person hvis man har spørsmål. Blir vennlig satt videre, men havner da hver gang tilbake til utgangspunktet, en meny der du først må velge saksområde. :Fytti rakkærn, dette er det dårligste jeg noen gang har blitt presentert for.
Jeg er nok meningsberettiget, men det har ingen konsekvens. Skammelig. Hvor lenge skal jeg som kunde av Alt-i-boks vente med før jeg kan se tv2
Umulig å komme i kontakt med kunderservice. For ikke inn bestilte og betalte kanaler.
Alltid god service på telefon uten lange ventetider. Holder avtaler og ringer tilbake om de ikke klarer å rette evnt feilen med en gang👌
Hyggelig betjening kjempefornøyd vil anbefale altiboks til andre kunder
Norges dårligste kundeservice. Kommer med påstander som ikke stemmer. Blir sendt fra person til person i kundeservice for det er ikke deres bord
Ingen knapp for å avbryte tjenesten. Man må kontakte kundeservice og man har en mnd oppsigelsestid
Elendig oppfølging når noe ikke virker Netflix sperret selv om faktura er betalt
Koster jo vanvittid og nå etter tv 2 kanalene ikke er her er det møøøe drit.