Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kommer med stadige feilmeldinger, spesielt P006 (generell omstart). Det sies fra kundeservice at den kun takler noen ytterst få switcher i et kablet anlegg. Dette problemet har f.eks ikke Get-boksene. Kostbar er den også, så dette virker som et beta-podukt de bare måtte få ut på markedet. Hold dere til Q22 enda en stund. Kontakten med kundeservice er bra, men heller ikke de kan lage gull av gråstein
Bildet fryser. Må starte om flere ganger i døgnet. Hjelpen man liksom skal få er helt nytteløst. Ber oss bytte hdmi kabel, men bare tull, det er dekoder som er dritadårlig.
Nå har de lovt å forbedre dekoderen i flere måneder, men lite skjer.. Hakker, stopper opp, treg oppstart, låser seg ved omstart av tv-programmer. Hvor vanskelig kan det være??? Har dessverre låst meg for ett år, men må være mulig å si opp når de ikke leverer??
Har fått tilsendt ny dekoder nå og lovet godt i 3 dager. Nå prøver vi å si opp dette abonnement. Ikke fornøyd med produktet
Vi har hatt problemer hele tiden, koblet 1 januar. Når vi skifter kanal fryser den bildet - vi må dra ut strømmen og sette på igjen - DETTE SKJER FLERE GANGER PR DAG! Vi kan ikke restarte et program - får et fryst bilde før den til slutt kommer med feilmelding om at vi må slå av/på. DETTE HJELPER IKKE EN DRITT- samme skjer på neste forsøk! Kontaktet kundeservice i midten av januar. De sa at dette var et kjent problem med de nye boksene men de jobbet med en oppdatering. Nå begynner vi å bli lei - og man kommer jo ikke igjennom på chatten...
Raskt og stabilt nett/tv som jeg anbefaler på det varmeste. Prøvd et par andre.Kan ikke måle seg mot Altibox.
Lite hjelp å få når en stiller spørsmål. Får ikke ha NRK kanaler uten å betale min 18000kr i året. Man må ha data for å få tv kanaler. Tragisk.