Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Større dritt enn Alente finnes nok ikke. Værste kundeservice jeg noen gang har vært borti.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Det er en jobb hver morgen å få dekoderen i gang. Dette er 3. Oneplace jeg har. Den virker ok noen uker, då begynner problemene. Må slå av og på flere ganger. Ut og inn med strømtklkobling flere ganger. Det spraker og blinker på skjermen. Idag ble skjermen rosa og låste seg fullstendig. PS: Jeg har prøvd alle triks tro meg. Tilsammen 2 timer i telefon med en guttinge som trodde jeg var senil. Ba han sette meg over så jeg fikk sagt opp etter 30 år med Canal Digital, nå Allente. Etter 20 minutter ny venting, la jeg på. Jeg vil ikke fortsette mitt abonnement med Oneplace. Send meg en ny mottaker eller betrakt dette som en oppsigelse. Send meg tilgodehavende på mitt årsabonnement. Roar
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Bytter tilbake til Altibox så fort jeg kan. Vanskelig å sette opp, fungerer ikke som det skal
Hei, Vi beklager at du har problemer med signalene og at du ikke har fått løst problemet ennå. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Du kan også gå inn på https://www.allente.no/self-service-guides2/feilsoking/ og finne dekoderen du finner og feilsøke for å finne ut hvor problemet ligger. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Har brukt Allente i 4 år. Helt topp. Anbefales. Bruket diskret hvit firkant antenne som ingen ser men som gir gode signaler.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss! Med vennlig hilsen, Allente
På nett kan man kun velge overføring av abonnement ved flytting ELLER frysing av abm. I mitt tilfelle er ingen av delene aktuelt, bostedet skal stå tomt og det er annet system i bruk i ny bolig. Allente krever at oppsigelse gjør at du må ringe kundeservice. Dagevis, timesvis i tlf uten å komme igjennom. De 2 gangene jeg slapp igjennom er svaret: Der er det ingen som kan ta imot en slik beskjed, " vi i første linje kan inte hjelpe deg med detta" !! Det er skrevet notat i saken om at jeg ønsker oppsigelse, man kan ikke få snakke med noen som har med oppsiglse å gjøre, de skal prøve å få noen til å ringe meg osv osv ....!!! SERIØST : HVA ER DETTE FOR SLAGS KUNDESERVICE ???
Ingen oppsigelse skjema på min side . Her er det tydlig at det skal være mulig å komme inn som kunde men ikke ut . 2 timer for å komme frem i telefon og da ble jeg satt over og nå høre på dritt musikk enda lenger . Kom ikke frem enda jeg ba om og ikke bli satt over . Så allente skal aldri inn i mitt hus igjen 🤬
Allente har den elendigste kundeservicen.Bsre løgn,bortforklaringer og ansvarsfraskrivingen. Er en kunde hos Allente,blir en behandlet som søppel. Angrer på at jeg ble kunde der.Har ikke en eneste positiv opplevelse med de.
Tok telefonen for å være hyggelig og la dem presentere et tilbud. Det viste seg å være et pakketilbud med en rekke produkter jeg ikke kommer til å bruke og ha null interesser for. Produkter jeg bevisst har latt være å ha. Jeg ble mer eller mindre snakket til som en idiot som ikke forstod hvor godt tilbud dette var. Jeg fra min side sa at det er enkel matematikk at det å betale for noe man ikke bruker, er lite lønnsomt. Da fikk jeg noen frekke kommentarer før selgeren la på. Rett og slett uforskammet. Flaut at Telenor er medeier i et selskap med så ekstremt lav score som dette... en score jeg skjønner godt at de har fått.
Etter å ha hatt Altibox, ble jeg overtalt å abb på Alente ( Basic streem). Kun TV . Drammenmessa 10.09.22. Etter montering (mye trøbbel) er jeg ikke fornøyd. Bl.a. var Tv2 Play med (Nei) Prøvde med oppgradering etter samtale med kundeservice. Venter til i morgen med å sende inn Angreskjema.
Selger abonnement uten å forklare sannheten. Fikk tilbud på Allente og beskjed om at opptaksfunksjon ville komme innen 1 mnd. - noe som var tull. Opptak hos Allente er kun mulig om man har parabol er beskjed fra kundeservice nå. Styr unna Canal Digital er ikke hva det var tidligere
Det er bare rot og ikke noe service. Har jeg hatt problemer i 2 dager uten å få et skikkelig svar fra Allente TV. Dekoder fungerer ikke - sannsynligvis defekt, men det har ikke lykkes meg å få hjelp.
Ble solgt abonnement hos Cana Digital. Plutselig het det Allente. Allente holdt ikke avtalen. Det ble en lang sak mellom Allente og jeg, som til slut endte i forliksrådet. Dum som jeg var, trodde jeg det var et sted de gikk inn i saken. Men der tok jeg feil. Allente ville naturligvis ikke gi seg noe i nærheten av hva som var rimelig. Det ble da til dom. Den brukte forliksdommerne, som jeg fant ut var vanlige folk, ikke tid på å sette seg inn i, og de traff da dom i Allente sitt favør. Herfra er bakken opp alt for tung for en vanlig familiefar, så har gitt opp og må spise regningen, som nå er mange ganger større enn den burde. Allente er, uten tvil, den store stygge mastodont som ikke bryr seg om kundeomtale. Alle må holde seg langt unna. Forøvrig veldig dårlig system i tillegg.
De har innført at et program avsluttes og det tar minutter å oppdatere. Slutter plutselig å respondere på fjernkontrollen og brukt nå over 10 min for å sette på serieopptak og komme inn på et program jeg vil se. De er noen svindlere! Og nå endret de til å ville ha 75 tegn til 300.. What? De SKAL ha folk over på strekningen.
Plutselig var tekst på tv… signalen sluttet å virkke!! Kontaktet kundeservice. Ventter på å få ny box… uten tv nå 😡
Fikk telefon fra Allente der jeg ble tilbudt bredbånd på en sånn måte at jeg trodde de samarbeida med Telenor. Dessverre gikk jeg fem på, noe jeg forsto da en montør ringte. Fortalte da vedkommende om misforståelsen , og jeg ikke skulle ha nytt bredbånd. Forsøkte deretter å nå Allente på telefon. Etter en time med skjærende musikk og ingen kontakt, ga jeg opp. Oppfordrer alle som har dårlige erfaringer med firmaet til å sende noen ord, sånn at ferre går på « limpinnen»
Vil oppfordre andre til å ikke velge Allente. Min klage gjelder nytt abonnement jeg har bestilt på tråløst nett. Jeg har også TV pakke fra Allente som fungerer, men velger å bytte dette også da kundeservicen jeg har opplevd ang. mitt internett abonnement har vært ubeskrivelig dårlig helt fra jeg ba om et tilbud til jeg nå har fått det installert. Har nå vært uten nett hele uka og Allente har ingen løsning på problemet, men skylder på Telenor. Jeg får ikke avbestilt da jeg har valgt bindende abonnement i ett år og Allente har montert antenne og ruter. Jeg må finne en annen løsning. Har ikke tall på hvor mange timer jeg har lyttet til musikk på telefonen i påvente av svar fra en kundebehandler som ikke kan noe annet enn å be deg trekke ut stikkontakten og prøve på nytt. Sendt utallige mailer som ikke blir besvart.