Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringer ang vår tv pakke på jobben. Helt umulig å komme i kontakt med dem. Bruker noen tastevalg(prøvd flere nå), men da kommer det en grusom pausemusikk.
Blir lovet oppringing i dag uten at noe skjer. Bestilte Viasat basic for 4de gang men er blokkert. Visstnok grunnet overgang fra Viasat til Canal Digital Blir hele tiden satt itlfkø i totalt timesvis. Kommer ikke fram til Viasat men stadig tilbakevendende Canal Digital. Fram og tilbake er like langt. For denne kunden er det hittil en evig loop...
Vær meget fornøyd med Allente TV ! Fikk Allente MOBILT BREDBÅND , fungerte en stund men så BRÅSTOPP 😡😡😡 Har NULL bredbånd nå og følger instruks for å reinnkoble, kommer til pkt 2 da finner de ikke nettet og får feilkode 152 men kodefirklaringen stopper på pkt 59 så Nuuuuuuuullll bredbånd nå ! Brudd på kjøpsloven. Betale for en tjeneste en ikke for levert ! FIKS DETTE … NÅÅÅÅÅ 😡😡
Det å få takke noen som skal hjelpe deg er bare flaks. Til slutt må du bare gi opp. Lurer på om de overlever lenge. Med den kunde behandling så er det bare å vente noe nye satellitt kanal selskap som skal overta.
Ble oppringt fra en som selger allente og det endte at han bare la på når jeg forklarte at Telia som jeg har var fantastisk bra på alle områder. :-) når jeg fortalte om den negative omtalen ble det bråstopp på han og klikk klikk der var han borte. MØKKA SELSKAP
Får ikke opp Allente app på helt ny smart tv fra Samsung? Skjerpings Allente. Dere må følge med og sørge for at dere er tilstede på de nye TV ene. Vet dere hvor mange Samsung tv som selges årlig….
Synd det ikke går an å gi null stjerner. Allente fortjener ikke noen stjerne!! De er absolutt det verste selskapet jeg har vært borti. Wizzair er jo en drøm i forhold! Elendig kvalitet på Oneplace dekoderen og sikkert verdens verste kundeservice. Ser på Allente.no at de påberoper seg kundeservice prisen,?? Det er toppen på frekkhet spør du meg, jeg spurte dem om dokumentasjon på denne prisen, de svarte med å fjerne innlegget mitt fra Facebook. Det aller verste er faktisk at de sender ut faktura i hytt å pine, jeg er sikker på at det er flere som betaler mer enn de skulle. Her må folk være obs! De fortsetter å sende ut fakturaer til meg, selv om jeg har betalt meg ut av abbonementet. Vurderer politianmeldelse faktisk.
Har siden april forsøkt flere skriftlige henvendelser, utallige minutter venting i telefon og brukt en håpløs chattetjeneste for å få sagt opp abonnement hos Allente. Så langt med nedslående resultat. Jeg finner det litt besynderlig at det ikke går an å få tilbakemelding på henvendelser som gjelder oppsigelse. Når man omsider kommer gjennom i telefonkø, er det utallige unnskyldninger på hvorfor man ikke kan nå abonnementsavdelding. Å vente i 37 minutter på tilbakemelding på chat er heller ikke tilfredsstillende. Hvorfor i all verden kan dere ikke korrespondere via e-post? Hvis noen gang kommer meg ut av dette sitter det langt inne å gå på en ny lignende avtale med Allente eller eierne Telenor og NENT (Viaplay).
Kjørte chat og telefon til kundeservice samtidig og ingen svar på chat i løpet av en time. Telefon til kundeservice ble lagt på automatisk(tenker jeg) etter ca. 30 min. Tja hva skal man si....?
Ble lovet 3 mnd gratis via tlf. Har det også på Mail men kostet 4 lapper for den gratis perioden. Og tv’en hakker og er treg. Er ikke fotball fan men vis du er det så ikke skaff deg allente for da går du glipp av noen sekunder per 20min
Umulig å komme gjennom til kundeservice, Mine sider fungerer ikke, svarer ikke på chat, svarer ikke på Facebook. Venter 45 minutter på telefon før jeg ga opp. Umulig å finne mailadresse.
Tatt utallige telefoner til kundeservice, først for å forsøke å faktisk få dekoderen til å virke. De jeg snakker med er hyggelige, men lover å følge opp en masse ting som de så aldri gjør. Dekoderen virket aldri, til slutt blw jeg så lei at jeg bare ville si opp hele abonnementet. Men til nå har jeg ikke lyktes med dette, jeg blir satt over til feil linjer og lovet å bli ringt opp igjen osv som ikke skjer. Har sendt mange mailer men får til svar at jeg må ringe. For ikke å nevne at det tar ca 40-60 min å komme gjennom på kundetelefonen hver gang og at de ikke benytter ring tilbake-funksjon. Virkelig helt håpløst!
Byttet til allente, internett fungerte i 24t så datt det ut. Har ventet 3 uker på montør fra dem for å fikse feilen. Utrolig dårlig kundeservice. Skulle ha byttet leverandør straks.
Nettsider(min side) fungerer ikke. Kundebehandling kan kun beskrives med: total slakt! Etter 10 år som kunde, er det nå slutt!
Ikke svar på telefon, selv etter 40 minutters venting. Chat'en fungerer ikke og henviser til telefon. Innlogging med riktig adresse og passord fungerer ikke.
Venter på 5 G 😀. Oppkobling fungerer. Pris litt dyr men innenfor aksept rammer. Tillegg for Tv i flere rom er unødvendig da dette kan man fikse selv