Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble kunde i September 2017, dekoder boksen døde etter en måned. Regnet med det vill være smal sak å sende en ny på reklamasjon men det var det ikke. Måtte betale full pris ut av egen lomme, klagde flere ganger uten hell. Skjønner at Canal Digital fremstår som arrogante med den kundebehandlingen de har. Kommer til å skifte til Viasat så fort binding er ferdig.
Det er ikke meningen at vi skal oppleves som arrogante. Her tror vi det har skjedd en feil. Dersom du tar kontakt på nytt og viser til denne meldingen, så skal vi se på saken din en gang til - forhåpentligvis med et bedre utfall for deg. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Det er trist at de som tror de er Norges beste eller var det verdens beste? Ikke kan levere TV- bilde i regn eller tordenvær, har prøvd å flytte parabolen under tak, hjalp ikke! 2 paraboler, en for hver inngang på tuneren (mottaker) hjalp ikke. Det som er bra med parabol er om man har UPS. kan man forsatt se TV om strømmen går, det er jo sjelden at en satellitt mister strømmen, da var det bare det med regn og tordenvær.
Det er leit å høre at du har tekniske problemer. Vi ønsker å finne ut av dette sammen med deg, slik at vi kan få løst dette en gang for alle. Da må du imidlertid ta kontakt med vår kundeservice. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
I dag ringte de fra Canal Digital og forlangte at jeg skulle binde meg i 24 mnd. a 65kr. for å fortsette å se TV fremover fra høsten av da de utfaset de gamle tunerene og de gamle vi har kom til å slutte og fungere. Alternativet var og betale over tusen kr. med en gang. Dette er jo helt på vranga da vi kundene allerede har kjøpt oss tunere og Canal Digital burde ta hensyn til dette og enten gi kundene vederlagsfritt ny tuner eller fortsette og drifte de gamle til ingen kunder bruker disse lengre.
Vi beklager hvis det har blitt gitt inntrykk av at eldre dekoderne snart ikke vil fungere. Vi har ingen planer om å slutte og støtte eldre dekodere. Har du en gammel dekoder, så vil det imidlertid kunne være funksjoner som ikke er tilgjengelig for deg. Som med alt teknisk utstyr, har også en dekoder begrenset levetid og det er derfor vi tilbyr våre kunder en mulighet til å oppgradere til nyere utstyr. Skulle du i fremtiden ha et ønske eller behov for en ny dekoder, er det bare å ta kontakt med oss. Bruk gjerne chat, ring oss på 915 06070, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Bærer preg av for lite konkurrenter. Har nå sett meg lei av elendig kundeservice. Abonnementet er sagt opp og streaming venter.
Vi synes det er trist at du er misfornøyd og at du forlater oss. I Norge finnes det mange aktører innen TV-distribusjon - både innen strømming og på tradisjonelle plattformer, så vi mener konkurransen er god. At du velger å gå fra oss til en konkurrerende strømmetjeneste, er et eksempel på at det finnes gode konkurrenter. Spesielt konkurransen fra strømming, gjør at vi som startet som et satellitt-selskap har skjerpet oss i konkurransen, og nettopp det kommer kundene til gode. I dag har vi den 5 største strømmetjenesten i Norden, basert på antall kunder og ca. 30.000 titler (langt mer enn de fleste andre). Du kan se oss både på dekoder, AppleTV, via chromecast, PC / Mac og smarttelefon, i tillegg til direkte fra satelitt. Vi skal imidlertid bli enda bedre - både på innhold og kundeservice. Vi håper at du i fremtiden vil se tilstrekkelige forbedringer , slik at du kommer tilbake. I mellomtiden ønsker vi deg lykke til med din nye leverandør. Mvh, Canal Digital Satellitt
Har hatt Canal Digital i mange år nå.... men er nå drit lei faktura problem, gebrokkent svensk kundeservice og dyrere tjenester men dårligere utvalg...
Trist å høre at du er misfornøyd med oss. Det er et krav at alle våre kundeservice-medarbeidere skal kunne flytende norsk eller svensk, så vi kjenner oss ikke igjen i det du beskriver som "gebrokkent". Vi er blant distributørene med flest TV-kanaler. Vi har også ca. 30.000 filmer, serier, dokumentarer og programmer i arkivet, som er tilgjengelig på din dekoder, telefon, nettbrett, AppleTV eller PC/Mac. Dette er langt flere enn sammenlignbare strømmetjenester. Alt dette tilbyr vi til en konkurransedyktig pris. Hvis ikke du finner noe du liker, så kan vi hjelpe deg. Vi hjelper deg også mer enn gjerne med å få ryddet opp i fakturaene dine, hvis det fortsatt er noe du ikke får til å stemme. Bruk gjerne chat, ring oss på 915 06070, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Kanskje vi også kan finne et abonnement til en pris som passer bedre for deg? Mvh, Canal Digital Satellitt
De har startet abonnementet før parabolen er satt opp og vil at jeg skal betale for noe jeg ikke får.
Vi er lei oss for at parabolen ikke har blitt koblet opp så raskt som vi skulle ønske. Dette skal skje så fort som mulig etter bestilling, nettopp fordi vi vet hvor viktig det er for våre kunder. Siden din kommentar er lagt ut i juli, antar vi at det har tatt lengre tid på grunn av ferieavvikling hos våre montører. Midt på sommeren er det dessverre derfor litt lenger ventetid hos montørene, uansett hvilken TV-leverandør man velger. Alt innhold i ditt abonnement er imidlertid tilgjengelig umiddelbart etter bestilling. Hvis du har tilgang til Internett, kan du benytte deg av vår strømmetjeneste, enten på telefon, nettbrett, AppleTV eller PC/Mac, i påvente av installasjon av parabol. Her kan du få vite mer om hvordan du kommer i gang med strømmetjenesten fra Canal Digital: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/strommetjenesten/hvordan-kommer-jeg-i-gang-med-strommetjenesten/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Fikk melding med SMS på min mobiltelefon om at en montør var satt på saken for å se på en antennekortslutning som jeg hadde innrapportert til Canal Digital Satelitt. Hørte ikke noe fra montøren, ringte ham selv etter hvert og får beskjed fra Montøren AS at man ikke kunne komme å se på feilen før det var gått 11 dager grunnet ferieavvikling. Finnes det ikke andre firmaer på Sørlandet som Canal Digital har inngått samarbeide med?
Vi er lei oss for at du opplevde dette. Vi har avtale med mange montørselskap, men siden det er ulike selskap uten tilknytning til hverandre, er det best om du selv kontakter kundeservice for å finne en annen montør, dersom en slik situasjon oppstår. Vi håper feilen din er rettet nå, men dersom du fortsatt har problemer, ønsker vi å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette. Bruk gjerne chat, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Har ringt fra hytta x antall ganger. Fått svar 1 gang, uten at det hjalp. Ble satt over fra teknisk hjelp til annen avd. etter 50 min, de tok aldri tlf. Alt utstyr er nytt, koblet til 12v. Signal hopper av og på. Får nå beskjed om at dekoder oppgradert og må slå på nrk 1, det nytter ikke. Bør få montør hit selv om det er 3 mil å kjøre fra Stjørdal og 4 km å gå. Er rimelig oppgitt.
Vi er lei oss for at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette. Bruk gjerne chat, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden, så slipper du å vente, dersom du ringer på et tidspunkt med kø på telefonen: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Jeg ringe kundeservice før å fortelle at jeg er et brud på nette og trenger en tekniker til å ser på den etter at den var Tønder vær i nabolaget og 3 hus har ikke nett og TV, så kundeservice i sted å hjelper meg prøve å selge meg dyrere abonnement FREKK.
Vi er lei oss for at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette. Bruk gjerne chat, ring oss på 915 06070, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Hvis du derimot har TV gjennom Canal Digital Kabel, må du henvende deg direkte til dem. Du finner kontaktinformasjon på https://kabel.canaldigital.no/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Er dessverre lite positivt å si. Lovte meg 6 måneder gratis TV med for installasjon. Skulle plutselig ha 500,- pr kontakt i 3 etasjer. Etter å først ha ventet på montør i 4 uker fordi kanal digital glemte å bestille. Satt i timesvis i telefoner for å få kontakt med de. Svarte aldri, endelig fått sagt opp etter mye om å men nå. Verste dritten jeg har vært borti!
Vi er lei for at du har hatt en dårlig opplevelse. Det er slik at fri installasjon gjelder standard montering. Det som er inkludert i en standard montering og ikke, kan du lese mer om her: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/tv-signal/hva-inkluderer-fri-installasjon/
Lovet meg ny dekoder etter 2 til 3 dager. Nå har det gått tre uker og ingen dekoder har kommet. Nytter ikke å ringe dit. Må sitte i kø i 30 minutter for så å snakke med noen som ikke vet.
Det var trist å høre at du ikke har fått din nye dekoder og at du opplever å ikke få hjelp. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg på nytt for å få løst dette en gang for alle. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Utrolig dårlig kanal sammensetninger, alt for mye reklame, latterlig dyrt.
Kundeservice som kun vil ta ting muntlig. Skal absolutt ha e-post-adressen til kunden, men gjør seg utilgjengelig selv. Etter flere forsøk på si opp abonnementet, finner de på ny dato selv senere, slik at oppsigelsestiden forlenges unødvendig. Lyver også om at de ikke har hatt kontakt tidligere, tross at det legges fram dokumentasjon. Da svarer de på noe helt annet, ny saksbehandler hver gang, vil ikke forstå. Helt håpløst å ha med å gjøre. Tragisk svindelfirma, fraråder alle å ha noe som helst med Canal Digital å gjøre.
Bare dyrt. Et av markedets dårligste alternativ i forhold til produktet.
Dårlig kundeservice og selgere som lyger til seg kunder.
Hold dere unna CD. De vil forsøke å selge deg dyrt utstyr. TV signalene detter ut og du må selv betale for nye deler og reperasjon, selv om utstyret er ganske så nytt.