Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig service! Dekoderen er elendig med mye feil, med gjentatte avbrudd der man må stenge den og starte den på nytt, har vært sånn i flere år. Kanaler faller ut og blir borte selv om signalkvaliteten er OK, med beskjed om "intet signal", har bedt om ny dekoder men får beskjed om at jeg må kjøpe den for relativ høy pris. Den jeg har fulgte med abonnementet. Jeg mener problemene med dekoderen burde kvalifisere til gratis ny. Vurderer Riks TV igjen, evt. AltiBox.
Hei Rip. Det er leit å høre at du opplever tekniske utfordringer og problemer med utstyret fra oss, og vi ønsker selvsagt at alt skal være i orden. For å kunne sende ut en ny boks, må vi dessverre feilsøke først, og prøve å løse problemet slik først. Er det ikke noe som hjelper, og dekoderen er defekt, vil det selvsagt kunne sendes ny som reklamasjon. Har du mulighet til å ta direkte kontakt med oss på kundesenteret for dette, så kan vi se på det? Hilsen Canal Digital
Jeg har satelitt CanalDigital i bobil. Får ikke inn eurosport norge enda de svarer på tlf at den er i pakken. Forbaska irritabelt
Hei Tore. Beklager utrolig mye for at kanalene ikke er blitt tilgjengelig for deg, og vi ønsker selvsagt at alle våre kunder skal få tilgang til det som betales for. Om du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på privatmelding på Facebook, så vil vi kunne hjelpe deg med å få inn Eurosport Norge i din bobil. Hilsen Canal Digital.
Skulle ha parabol på hytta. Da leide Canal Digital inn Oppland TV service, som jeg kontaktet og sa hvilken vegg parabolen skulle monteres på. Den ble allikevel montert på annen vegg som er veldig synlig. Fikk i tillegg en faktura på et tillegg på nesten 2000.- kr da parabolen var montert lenger unna. Når jeg kontakter Canal Digital sier de at dette er innafor, og at jeg ikke kan si opp abonnementet på 1,3 år. Da monteringen ble utført på hytta oppdaget jeg ikke feilen før det hadde gått mer enn 2 uker, så da nekter de meg å bruke angrefristen. Dette er hårreisende. Advarer alle mot å tegne abonnement med dette selskapet.
Hei Bjarne. Først ønsker jeg å beklage for sent svar her, og for dette tilfellet med monteringen. Det har seg dessverre slik at parabolantennen er nødt til å monteres mot sør, og om dette er den eneste veggen med retning sør kan den kun monteres der. Vi har kun bindingstid på 12 måneder, og aldri noe lengre. Om du fikk faktura på 2000 kr fra montørselskapet, kan vi sjekke opp i dette og finne ut hva det er for. Angrefristen gjelder fra og med montøren har vært hos deg, så om du ville ha benyttet angrerett 2 dager etter montøren var hos deg skal ikke det være noe problem. Vennligst ta kontakt med oss på kundesenteret, så vi kan se nærmere på denne saken. Hilsen Canal Digital.
Stadige problemer med boks, fjernkontroll, satelitt etc. Nå i siste omgang har fjernkontrollen begynt å tulle. Kundeservice kunne sende ny mot betaling... BETALING PÅ REKLAMASJON?! Lov å prøve seg er det noe som heter, men når det kommer til store selskaper synes jeg ikke det hører hjemme.. Etter et langt opphold i samtalen (snakket med sjefen?) ble vi enige om at den sendes kostnadsfritt inkl frakt slik det burde være.. Gir 1 stjerne på grunnlag av useriøsiteten fra Canal Digital på en rekke henvendelser og problemer..
Canal Digital prøver å ringe meg igjen og igjen, fra flere ulike telefonnumre. Ved ulike tidligere annledninger har jeg faktisk tatt telefonen og forklart høflig men tydelig (flere ganger) at jeg ikke er interessert. Jeg må dessverre konkludere at de ikke bryr seg, og jeg lurer på om Canal Digital innbiller seg om jeg til slutt innvilger å inngå en avtale med dem om de bare presser meg hardt nok? Siden det er umulig å sende dem en epost uten å registrere seg på nettsiden dems, velger jeg å skrive en vurdering her. Kanskje leser Canal Digital dette her. Jeg kommer ALDRI I HELE MITT LIV til å bli kunde hos Canal Digital. ALDRI! Jeg har rimelig med plass på blokkeringslisten.
Hei, Vi respekterer at du ikke er interessert og beklager hvis du føler at vi maser på deg. Det er i utgangspunktet godt ment og kun et uttrykk for at vi ønsker deg som kunde. Siden vi ikke har tilgang til personopplysninger via bytt.no som er en ekstern tjeneste, så kan vi dessverre ikke ta deg ut av listene her og nå. Det du kan gjøre, er evt. å ta kontakt med våre kundeservice på https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ og starte chatten via knappen til høyre. Da kan vi få deg sperret i våre registre. Mvh, Canal Digital
Dekodere som ikke fungerer, kundeservice som ikke kan noe om nettopp kundeservice. Elendig holdning fra kundebehandlere hvorav de enten ikke forstod norsk siden de sitter i Sverige, eller en uinteressert student med dette som deltidsjobb. Byttet tilbake til tidligere TV leverandør og kommer til å holde meg til de i uoverskuelig fremtid.
Vi vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er selvsagt ikke meningen at du skal oppleve at våre kundebehandlere ikke forstår hva du sier, og at du opplever servicen som lite tilfredsstillende. Vi håper vi får anledning til å vise deg en betydelig forbedring ved neste anledning. Du er uansett velkommen tilbake, når det måtte være! Mvh, Canal Digital
Vi sa opp Canal Digital etter 7 år som kunder til fordel for Altibox, da vi har Fiber der og fikk en god pakkedeal. Da jeg skulle si opp chattet jeg med dem, men møtte på en lite kundevennlig person som brukte over 40! Minutter på og si opp ett abonnement. I etterkant trodde vi alt var bra og vi var ferdige med dem. Men nei. De driver å ringer til oss oftere og oftere for å få ha oss videre som kunder. Vi sier at vi ikke er interessert å at de må slutte å ringe, men de fortsetter.
Hei, Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Å si opp et abonnement hos oss, skal normalt ikke ta så lang tid. Det er heller ikke meningen at du skal oppleve oss som lite kundevennlige. Vi synes det er leit at du forlater oss. Veldig ofte klarer vi å finne løsninger som gjør at kunder likevel ønsker å bli hos oss, så vi opplever at de aller fleste synes det er bra at vi tar kontakt etter oppsigelse. Vi skal imidlertid selvsagt respektere at man ikke ønsker å bli oppringt og har rutiner for det, så dersom det ikke har blitt fulgt i ditt tilfelle, så beklager vi det. Mvh, Canal Digital
Bestilte canal digital satelitt i november 2018 og fikk alt jeg skulle ha. Montør skulle komme men kom ikke før 20.des. Support var lite løsningsorientert og jeg som kunde måtte flere ganger komme med forslag til løsning. Etter 4 forsøk på å montere satelitt uten å finne signal ga montør opp i begynnelsen av januar i år. Chatten med canal digital var både frustrerende og lite samarbeidsvillig og kundebehandleren avsluttet chatten uten at jeg ville det. Uhøflig og uhøvelig. De gav også skylden til montørene og jeg måtte omtrent dra en unnskyldning ut av dem. Eneste løsningen deres var å avslutte mitt abonnement hos dem noe de gjorde uten mitt samtykke. Jeg ville ha canal digital og en løsning på problemet. Loggen er lagret og den vil bli sendt videre for sånn vil ikke jeg som kunde bli behandlet.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi har dessverre ikke mulighet til å kommentere direkte på saken din her, men på generell basis, så er det slik at når montør ikke får opp signal på grunn av forhold der du bor (trær i veien eller lignende), så er det ingenting vi kan gjøre for å koble deg opp. Ut i fra at du sier at montør har forsøkt fire ganger, virker det også som at installatør virkelig har forsøkt alle utveier for å finne signal. Uansett så skal ikke våre kunder oppleve dialogen med oss som "lite samarbeidsvillig" og vi skal heller ikke avbryte en pågående dialog med hensikt, eller opptre uhøflig. Hvis det har skjedd, så beklager vi dette. Vi er usikre på hvordan abonnementet kan ha blitt avsluttet uten ditt samtykke og det skal selvsagt heller ikke skje, men eneste måten å løse slike tilfeller på uten at det medfører kostnader for deg, er at vi avslutter abonnementet så raskt som mulig etter vi har fått tilbakemelding fra kunde eller montør, om at det ikke er mulig å oppnå signal. Ellers vil man måtte forholde seg til normal abonnementsavgift og bindingstid, til tross for at man ikke får benyttet abonnementet. Mvh, Canal Digital
Det kostet over 600 kr. pr.mnd. og slikt som kort til Smart TV,'n kostet meg over 1000 kr. Det er 4 år siden jeg byttet til RiksTv som har 454 kr. pr.mnd og 500 kr for Common InterFace card og det er pris til dags dato..
Hei! Vi er usikre på om prisen du refererer til er riktig, da vi tilbyr alt vårt innhold (unntatt premium) og TV i flere rom for bare 597 kr måneden. Samtidig så har RiksTV økt prisen til 529 kr måneden. Da får du færre kanaler og nesten halvparten av kanalene, krever at du har boks med Internett-tilgang, i motsetning til vårt innhold, som du får direkte fra satellitt. Vi tror ellers du vil bli positivt overrasket over hvor mye vi har utviklet oss på 4 år, hvis du skulle ønske å prøve oss igjen. Vi har stor fleksibilitet i valg av kanaler og innhold, slik at vi er sikre på at du vil finne et prisnivå som passer for deg. Vi har alltid gode tilbud og du finner oss på https://satellitt.canaldigital.no/ Mvh, Canal Digital
Etter å ha fått innlagt fiber fra Altibox sa jeg opp Canal digital. Like etter ringte en pågående selger. Jeg hadde noen krav til tilgjengelighet til frie europeiske kanaler. Det var "ikke noe problem", noe den likevel ikke kunne oppfylle. Jeg hadde sittet over angrefristen. Jeg hadde imidlertid ikke angret men derimot ikke fått hva jeg hadde lovet. Kravet gikk til inkasso. Det endet med forliksråd der jeg vant.
Vi kommenterer ikke saker fra Forliksrådet offentlig, men på generelt grunnlag beklager vi at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi etterstreber naturligvis å holde god kvalitet i alle salgssamtaler og det er viktig for oss at selger alltid gir korrekt informasjon. Du er velkommen tilbake ved en fremtidig anledning. Mvh, Canal Digital
Messanger på Facebook, svarer kjapt gir go service. Kommer raskt tilbake med svar om de ikke har det med en gang. Kjempefornøyd
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen! Mvh, Canal Digital
Vært kunde der i mange år. De er alltid hjelpsomme og gir god service og Canal Digital Appen for parabol er super bra. Kan trygt anbefales.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen! Mvh, Canal Digital
Jeg er kunde hos CD nå i over 14 år minst. Ser etter disse åra at utviklingen av dekodere og ikke minst strømmetjenester har skutt i været. CD har etter min mening Norges beste kanaler god underholdning for hele fam. Et hav med barnekanaler og til ungdommen er det også et par musikk kanaler og for far og mor er det cmore kanaler som er filmer/serier døgne rundt. For di som er sport frelst kan jeg jo nevne en egen side på go tjenesten. Der finner du ut alt som sendes den aktuelle dagen av sport og hvilken kanal. Men med go så trykker du på det du vil se og vipps så kommer sendingen opp på den enheten du bruker. PC-iPad-iPhone og appel TV. Vist det er flere som vil bruke go samtidigt så er det bare til å utvide abo slik at hele gjengen kan se samtidigt det di vil. Kundeservicen er behjelpelig med allt du lurer på. Er det et problem så gir di seg ikke før di har funnet ut av problemet. Så jeg anbefaler CD Sattelitt på det varmeste. Dere vil ikke angre. PS di har en stor pakke til nye kunder slik at du kan prøve pakkene deres i en angitt gratis periode og du får utstyret og gratis montering.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Et tips til deg om du ikke allerede vet det: akkurat nå får alle våre kunder en gave fra oss (kostnadsfritt og uforpliktende), som du kan motta ved å akseptere gaven på Min Side, ved å ringe kundeservice, eller henvende deg på chat eller mail. Dette er noe vi gjør fordi vi setter pris på våre kunder. Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen! Mvh, Canal Digital
Vi har dårlig signal og ikke signal i regnvær, snøvær eller torden i nærheten. Har kontaktet via Chat Canal Digital og pga stor pågang valgte vi å få svar via e-post. Har nevnt at parabolen var arvet fra tidligere eier da vi kjøpte huset og vi har hatt den i mer enn 15 år. Kan det være noe feil med parabolen at det er så sensitivt? Har ikke fått noe svar selv om det er gått mer enn 2 uker...
Vi beklager at du har problemer med signalene og at du ikke har fått løst problemet ennå. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital
Jeg tegnet tv-abonnement (grunnpakke) på parabol med 12 mnd binding. Etter noen måneder (sept 2018) ble jeg oppringt av en selger fra Canal Digital som ville selge tv og internett over fiber. Takket ja til et tilbud med bindingstid på 12 mnd. Nå har jeg fått beskjed om at oppkobling av fiber skjer i November. Jeg tok derfor kontakt med Canal Digital for å få terminert avtalen på parabol siden den nye avtalen på fiber begynner å løpe. Det skal nevnes at jeg gjorde dette etter beskjed fra Telenor kundeservice slik at jeg ikke ble "dobbeltfakturert" og denne beskjeden kom fra 2 forskjellige kundebehandlere. Canal Digital nekter å si opp avtalen med mindre jeg betaler gebyr for brudd på bindingstiden. Da jeg inngikk avtalen om fiber i september var dette uproblematisk, MEN siden Canal Digital (kabelkunder) ble overført til Telenor den 23.10.2018 sier Canal Digital at de ikke har noe med Telenor å gjøre og derfor ikke kan si opp avtalen med mindre jeg betaler gebyr for å bryte bindingstiden. I dag leser vi 31.10.2018. (7 dager) Da jeg ringte tilbake til Telenor kundeservice og la frem "påstandene" fra Canal Digital kundeservice sier vedkommende at de (Telenor) ikke har noe med Canal Digital å gjøre og således ikke kan gjøre noenting. Dette er veldig merkelig da Telenor eier begge selskapene. Hvordan er det MULIG at Canal Digital kan selge meg tv (parabol) med binding OG tv (fiber) med binding uten at de forstår at det ene abonnementet må erstatte det andre, selv etter den 23.10.2018? Nå krever de at jeg betaler 800 kr mnd for fiber og ca 250 kr mnd for parabol! Er det mulig? At parabol-abonnementet opphører når fiber-abonnementet begynner å løpe var absolutt en forutsetning for avtaleinngåelsen. Hei Telenor? Hei Canal Digital? Hva har størst verdi? 1500 kr eller årevis langt kundeforhold???
Det er ikke uvanlig at selskaper som er eid av Telenor-konsernet ikke har tilknytning til hverandre. Vi kan imidlertid forstå at det har vært forvirrende at Canal Digital Kabel og Canal Digital Satellitt over lengre tid har vært to forskjellige selskaper uten tilknytning. Dette har Telenor gjort noe med, og etter 23. oktober ble Canal Digital Kabel til Telenor og Canal Digital Satellitt fortsetter som Canal Digital. Det betyr dessverre at den tidligere ordningen om at kunder som skifter mellom selskapene, slipper oppsigelsestid og bindingstid, dessverre ikke lenger er gjeldende. Det gjøres imidlertid unntak og i dette tilfellet ønsker vi å se på dette en gang til. Siden vi ikke vet hvem du er, er det fint om du tar kontakt med oss og henviser til denne meldingen. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden, så skal vi hjelpe deg: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital
Avtalte montering av parabol. Montør kom, hadde ikke med seg det han trengte. Boret hull i vegg, før han fant ut at han ikke kunne montere. Klagde på at vegetasjon var i veien. Men sa han fra til min kone om hvilket tre som var i veien... Neida. Hadde ikke stige med seg heller, og kunne ikke bruke vår. Kundeservice var hyggelig, skjønte problemet og skulle ordne med et annet firma. Dagen etter kom en kontrabeskjed, og utstyret måtte sendes i retur. Er nå fornøyd Viasat kunde
Det er ikke bra at du fikk en så dårlig opplevelse under montering. Dette beklager vi. Vi setter imidlertid pris på at du har vært i kontakt med kundeservice, slik at vi kan ta opp dette direkte med montør og revurdere samarbeidet med denne montøren. Vi ønsker deg velkommen igjen i fremtiden og garanterer deg en bedre opplevelse, hvis du skulle ønske å prøve igjen. Mvh, Canal Digital Satellitt