Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tyskland har i mange år vært vår viktigste handelspartner. Skandaløst at det da ikke tilbys en eneste tysktalende kanal i standardutvalget. Bytt ut noen av de vulgære intetsigende amerikanske søppelkanalene med tyske sendere!
Har vært kunde hos Canal Digital siden midt på 90-tallet. Under flytting i 2016 byttet vi til GET, da dette var mer praktisk i ny bolig. Var da midtveis i en 12-måneders avtale, men satset på at han som kjøpte boligen vår kunne overta abonnementet. Han ville ikke dette, så vi ble stuck med bindingstiden. I desember prøvde vi å si opp abonnementet, men dette var enklere sagt enn gjort. Utrolig mye vanskeligere å komme fram til de som man kan si opp abonnementet enn de som tegner, pussig... Regningene bare fortsetter å dale ned, og her er det ingen som er interessert i å hjelpe. Etter mange forsøk ble omsider abonnementet vårt satt til stengingsdato 1.5. Da har vi betalt rundt 4000 kroner etter nyttår for et produkt vi sluttet å bruke i august. Haugevis av feilinformasjon og manglende lyst til å hjelpe. Styr langt unna!!!
Har nå slitt med Canal Digital i 8 uker. Har ringt Canal Digital regelmessig og hver gang er det en svenske i andre enden som gjør sitt beste for å hjelpe. Men i virkeligheten er de mer opptatt av å selge på meg gratis kampanje eller telenor 15gb til mob som "kompensasjon". Nettet mitt er utrolig ustabilt, detter ut ofte og fungerer knapt til streaming/gaming. Fikk tilsendt modem som også nå har startet å streike. Fikk tilsendt tekniker som gjorde vondt verre og her sitter jeg i 2017 med ett nett som er "av og på". Servicen i den andre enden varierer brutalt, har ringt ca. 20 ganger og fått snakket med en kompetent person 1 av disse. Styr unna Canal Digital. Aldri opplevd lignende her hvor vi bor, Trondheim. Har veldig lyst til å si noe bra, men føler meg snytt. Får overhodet ikke det jeg betaler for og må bruke mobildata de dagene jeg har hjemmekontor. Dette blir fort dyrt.
Fikk i oktober 2017 fiber fra Canal Digital. Hadde fra før av Parabol fra samme leverandør. Oppsigelse av parabol skulle visstnok skje automatisk da vi fikk installert fiber, men dette skjedde ikke. Ble trukket for parabol- abonnementet i tillegg etterpå, uten at jeg registrerte det med det samme. Fikk sagt opp det gamle abonnementet, men det var overhodet ikke mulig å få tilbake pengene for de mnd. jeg hadde betalt dobbelt opp!
Arrogante og uvitende saksbehandlere! Uhøflige! Neste gang blir det ikke CDigitali i dette huset! Det finnes andre selskaper!
Etter telefonrunder til Canal Digital kundeservice siden november på grunn av feilfaktureringer, løfter om rettelser og utsendelser av nye korrekte fakturaer, (noe som aldri skjedde), svimlende tellerskrittsummer som følge av utallige telefoner til inkompetent og rotete kundeservice (som jeg til slutt begynte å mistenke for å ha en avtale gående med Telenor om å holde kunden på tråden så lenge som mulig og få kunden til å ringe inn så ofte som mulig for å tjene penger på dem), ble jeg idag så lei at jeg sa opp etter å ha mottatt enda en forvirrende faktura og blitt beskylt for å ha forandret på abonnementspakken min selv, noe jeg aldri har gjort, men tydeligvis har Canal Digital gjort det uten å opplyse meg om det. Jeg ble ikke engang spurt om jeg ønsket forandringer. I avdelingen for oppsigelser ble jeg bedt om å ti stille og oppføre meg voksent da jeg fortalte at jeg var frustrert over at kundebehandlers opplysninger om fakturaen ikke stemte overens med fakturaavdelingens påstander. Jeg forsto fort at når man er kommet til det punktet at man vil avslutte abonnementet, later ikke engang Canal Digitals kundebehandler som om de vil imøtekomme kunden på noen som helst måte lenger. Så jeg ga opp, ba om å få oppsigelsesbekreftelsen skriftlig og bare håper (men basert på erfaringer, tror jeg ikke) at den siste lille tiden som kunde der løper uten flere problemer og håper jeg aldri mer hører fra dem.
Det er relativt dyrt. De ønsker ikke å tilrettelegge for bruk av brukt utstyr, trege til å svare. Men noen lyspunkt er det, gratis parabolhode, tidvis hyggelig kundeservice. Morsomt at Canal Digital Parabol og kabel ikke kan snakke med hverandre.
Noen treigere og dumme saksbehandlere skal du leite lenge etter... Sa opp kundeforholdet mitt den 07.09.16 men får fremdeles regninger fra dem. Når du ringer blir du satt rundt til hele bedriften.. Og en annen ting... Kun svensker som ikke skjønner norsk?? Skal aldri mer ha noe med dem og gjøre!!! Har sikkert vært kunde i 20 år... Useriøst!
Dårlig kundeservice og håpløse å få tak i. Bedre priser til nye kunder, ikke til eksisterende
Dei lurer folk til og oppretta eit kundeforhold over salg av programvare og utstyr. I mitt tilfelle vart samtalen med seljar teken opp på band etter avtale mellom partane. Min avtale om utstyr vart ikkje levert. Eg mottok i stade utdaterte boxar og antenne eg ikkje hadde bestilt. Når eg kontakta selskapet ved motekne leveranse starta det usøriøse spelet. Dei sender stadig nye svar som ikkje vedkjenn min leveranse, med stadig nye saks.nr. Dette har pågått svert lang tid. Dei har ein strategi på kundehandsaming som omfattar att all kontakt vert sendt den som ikkje svarar på spørsmål men på noko helt anna. Ved og kontakta dei sender dei saka vidare med nytt saks.nr der ingen har ansvar for besvarelse. Slik held dei på veke og månader.
Har hatt digital i mange år på avt giro på min mann sin konto. Så døde han og kontoen sperret for alt som ikke har med begravelsen å gjøre. Fikk en sms at der kanskje ikke var penger!!!!. Alle andre firma sendte da en faktura som jeg legger inn på min konto, ikke digital. Ringte møtte en sur svenske, der var ikke mye hjelp å få, kanskje hun ikke forsto, eller ikke kunne. Ringer minst mulig 5-sifrede nr. da det med venting er dyrt. Mvh Mette
Canal Digital har rimelige priser på tjenestene de leverer. Kundeservicen er helt grei, og man får svar på det man lurer på.
Stort sett greit utvalg av kanaler for parabol. Prisen er nok grei (foreløpig) I forhold til fiberleverandørene. Begrenset utvalg av kanaler i kanalpakkene. Med en så stor aktør (Telenor) Forventet jeg bedre og variert utvalg. Kundeservicen kunne vært på norsk. Mail korrespondanse er rotete og overfladisk. Utelukket å ringe dem på grunn av de skyhøye minuttprisene. Chat er bare til pynt. I mitt tilfelle fungerte den ikke på nesten en uke, mens jeg prøvde å kontakte dem. Fikk aldri noen forklaring / unnskyldning for det. Når man først får snakke med dem per telefon, så pleier ting å ordne seg. Har dobbeltgardert meg med D-Play, i tilfelle mer tull med deres tjenester, bare så det er sagt!
Vi har hatt Canal Digital i flere år nå og har aldri hatt noen problemer. Vi hadde ett parabol hode som var gåen også har vi hatt en Tuner som sluttet og funke og hver gang så har Canal Digital ordnet dette fort for oss :) Lite minus for svensk kundesupport.
Brukbart programutvalg, pris i øverste sjikt, kundebehandlig ok, men for lenge å vente for å få hjelp.
At de kan sette kundene sine i en sånn situasjon i 2016 er helt utrolig. De kan jo faktisk ikke skjønne hvor prisgitt de er mtp at alt kan streames i dag, og at den type tjenester som de leverer snart er historie! Helt utrolig!