Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging av nye kunder, svært lite informasjon og det faktum at man må bestille nye komponenter for å få systemer til å virke er svært dårlig, førsteinntrykket, som ny kunde, er skuffende.
Synes utvalget til de kanalene som passer oss. Alltid hjelp å få ved kontakt.
Generelt dårlig kundeservice og mye surr & rot. Oppleves som lite profft.
Vi har hatt kanal digital i alle år men jeg ble lei meg når vi mistet kanalene så jeg ble kjempeglad når vi fikk de tilbake så nå kan jeg se på fire stjernes middag☺gullgraving og Alaska programmene igjen. Vil aldri ha annet en Canal digital☺.
Når man får svar er servicen god. Kunne sikkert vært bedre på mye. Men generelt bra.
Kanalpakkene er for dyre, i forhold til konkurrenter. Har fått veldig god servise de gangene jeg har hatt bruk for det. Savner nok beskrivelser m/tegninger hvordan man kopler flere ting til TV. Som internett, overførsel av bilder fra laptop og camera.
De er gode på kundesevice i mottsettning til sine konkurrenter møter du aldri småfrekkhet eller regelrett sure folk. De løser problemene med en gang dersom det er mulig, eller så kommer det hjelp så fort det er mulig. De har et godt tv tilbud og jeg syns ikke de er dyre, må betale litt for den kjempe servicen. Det at jeg har vært kunde i mange mange år sier vel sitt, jeg har måtte hatt andre leverandører av tv når jeg har leid bolig men alltid gått tilbake til canal digital så fort som mulig.
Canal Digital har vel beste tilbudet på tv pakker :) Spent på hvor stor prisøkningen blir! Har hvert kunde i mange år, jeg etterlyser flere kanal valg, betaler for kanaler som IKKE er av interesse. Spennende og se hvor mye dyrere kanalpakkene blir etter forhandlinga.
Har fungert bra frem til Discovery kanalene ble borte. Misfornøyd med at jeg brukte en uke på å få sagt opp mitt abbonement, at dere ikke kunne motta en oppsigelse tre uker frem i tid.
Reklame pauser bør være korte eller ingen reklame, mange fine filmer ødelagt.
Tar ikke alltid ansvar. Deler ikke viktig informasjon med kundene. Fikk avtalen i havn, men til hvilken pris. Det får ikke kundene vite.
Betale for en haug med kanaler en ikke ser på er avleggs. Pris pr. kanal takk.
Har hadd god kommunikasjon med Canal digital gjennom hele prosessen som har vært den siste tiden.
Opp til over en time venting på kundeservice på tlf. Får ikke svar hva rekninga blir på etter klusset med Discovery, de drar dette ut sikkert får og få folk til og glemme at vi var lenge uten de 13 kanalene som forsvant, Dette er noe som kanal digital burde gi kundene kraftig reduksjon i første rekninga som kommer.
Begynner å bli for dyrt i forhold til andre selskaper.
Når det var konflikt mellom digital og discovery, var det ikke noen kompesasjon å få, selv om forbrukerombudet har slått fast at vi hadde krav på reduksjon i betalingen!