Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra med kanaler ( noe vi selvfølgelig selv har valg, og pris deretter) Litt vel mye repriser, for mange kanaler med mat programmer.
Veldig god hjelp og forklaringer. Kan ha litt mer nye filmer ellers bra.
Suverene adm. og kundebehandlere. Feil blir det fikset så snart som mulig.
Bra kanal utvalg. God kundeservice. Bra dekkodere.
Er spesielt godt fornøyd med at dekoderen gir meg mulighet til å ta opp to programmer samtidig med at jeg ser på et program jeg har tatt opp før.
De bryr seg lite om sine kunder, de har høy pris på sine produkter.
På spørsmål pr epost og tlf er det bare svensker, ikke alle er like gode å forstå, og ikke alle skjønner hva man sier. Da blir det mye tull og misforståelser. Chat virker det som kundebehandler holder på med flere kunder samtidig, får det kan ta 10-15 min på at svar midt i samtalen. Hvis jeg vil ha en annen pakke hos dere ringer jeg, ikke ring flere ganger til dagen og mas, det kan fort føre til at man bytter leverandør. Ikke ring og lov gratis økning i pakken uten ekstra kostnader i 2 mnd og uten at man trenger og si opp, når man begge ganger får ekstra regning på det likevel. At dere ikke ble enige med den andre parten slik at man mistet kanaler i 1 uke er helt forkastelig, og dere har mistet all troverdighet, men det vet dere vel allerede...
Er så langt fornøyd, så e håpa summen blir den samme som e betaler for familiepakka i dag. Stiger den masse sier jeg kanalen opp.
God service, godt kanalutvalg og topp teknisk mottagerutstyr.
Di har en del gode kanaler som er bra å se på. Det kunne vert lit mindre reklame pusse.
Ble kunde der i sommer. Bare rot. Selger lovte meg diverse ting inkludert i prisen, som de ikke holdt. Etter mye om og men fikk jeg det som jeg hadde blitt lovet. Etter montasjen viser det seg at jeg hadde mottatt 2 stk av alt utstyr. Fikk regninger som ikke liknet noen ting enda jeg hadde returnert utstyret. Ringte flere ganger på deres dyre kundenummer for å få rettet opp i "deres" feil. E-post svarte de på først etter flere dager. Min anbefaling er: Det finnes andre operatører på tv og jeg for min del er snart tilbake hos Viasat. Der var det aldri problem.
Har opplevd at dekoderkortet svikter, ukjent årsak, får nytt, men må betale porto på det, og betaler mer enn nok i et dyrt abonnement.
Det er en elendig uhøflig service av svenske kundeveiledere i Canal digital. Jeg ringte dit en gang ang signaler igjennom parabolen, da fikk jeg beskjed fra en svenske, om at dersom JEG ikke samarbeidet, med HAN, så ville han ikke hjelpe meg, men uansett var det ingen hjelp å få. Og for all del ansett norsktalende, slik at vi som ringer forstår hva de sier. Ellers har jeg fått lite hjelp der i fra. Nei, Dette er dårlige greier, vurdere å bytte til noe annet.
Jeg er meget fornøyd med canal digital. Liker best TV norge og de kanalene der, som har litt div. å by oss seerne på. Bruker ikke tv mye, men en 2- 3 timer i uka er toppen. Da blir det TV Norge som vinner.
Å få tak i canal digital sånn så det har vert de siste 14 dagane e bara heilt på tryne, sure folk i tlf, å uhøffelige.
Synes CD skal gi reduksjon på regninga for at vi har mista mange kanala i 2 uker. Alt anna er ikke akseptabelt.