Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisen er for høy, lite utvalg i kanalpakker uten å få en masse sport.
Bryr seg overhodet ikke om kundene side. Ikke løsningsorienterte.
Elendig kundebehandling Et selskap som tjener rått på sine kunder bryr seg lite om at vi lider nå.
Ringer ikke tilbake og når du endelig får snakket med noen så blir det misforståelser p.g.a språk (svensk)
Kundeservice kan de ikke. Vanskelig å nå dem og bli hørt.
Jeg har aldri opplevd noe negativt med Canal Digital og de er de eneste som sender de kanalene jeg ønsker med noen unntak som sender via rikstv. Jeg har bestandig møtt en positiv person ved behov av support og annen kontakt med Canal Digital, noe helt annet enn de ubehøvlede, frekke og av og til frekke folkene som ringer og skal selge deg Viasat, ett abonnement jeg aldri kommer til å skrive noen avtale med. For meg så er Canal Digital de eneste jeg ønsker å ha hos meg, og ja jeg er villig til å vente på at de får ordnet opp i avtalene med Discovery kanalene.
Vi betaler alt for mye for Canal digital, å og hvis en skal ha filmkanalene koster de også mye, og det er gamle filmer som går igjen over hele året.
Jeg har alltid tiliggere vært stolt av kunde av Canal digetal noen jeg har vært kunde av i alle år de ha vært her. Men nå om dager er jeg ikke så før nøyd dette brudet med alle de kanalene bure vært en smal sak for dem å fikse. Jeg vet at det er sakk om penger å jeg vet dem stiller hare krav men man må legge ned denne strids øksa å bli enige før folket ikke ønsker å være kunde mer.
Elendig tilbud ikke alle e synd 3 filmer e noe til tilbud.
Synes canal digital er greie å være kunde hos, de prøver å tilfredstille alle så godt det lar seg gjøre i skrivende stund, stå på CD!
Teknisk kvalitet bra, men saken mot Discovery er meget negativ. Som kunde i snart 20 år drar dette ned...
Ikke fornøyd med kanal tullet, hvis dette varer mye lengre går vel alle for en annen løsning enn gammeldags parabol?? Tør dere vente å lenge da??? Trenger dere ikke kundene?? Får heller ikke svar fra dere, har sendt mange mld og lurt på om man får noe kompensasjon.. Vi bandt oss akkurat for et nytt år uka før dette tullet begynte.. Merkelig kundebehandling synes jeg, vi har vær ttrofaste kunde ri maaannge år, og alltid betalt i tide.. Bryr dere ikke om oss lengre??
Forhandlingene kunne vel vært startet tidligere, og med dertil tidligere tilbakemeldinger til brukerne. Orientere oss etter at brudd er oppstått, føles som dårlig behandling.
Jeg er veldig fornøyd med Canal Digital. Kunne selvfølgelig vært noe bedre, men det er vel opp til enhver, som hva vi er ute etter. Jeg er ute etter å se tv, og det gjør jeg jo.
Uten Discovery blir tilbud av kanaler for dårlig. Få løst saken nå!