Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere unna! Har blitt fakturert 488,- i mnd på ei adresse eg budde for tre år sidan. Blei opplyst på kundeservice at eg ikkje hadde sagt opp abonnementet der. Eit abonnement eg aldri har teikna, sidan burettslaget hadde kollektiv avtale med heilt anna leverandør. Dei hevda eg hadde teikna abonnementet mange år tidlegare på denne adressa. Dessverre for Allente blei gatenamnet først oppretta fleire år etter "kontrakten" dei oppga å ha med meg. Allente har avslått å vise meg denne "kontrakten". Dei får heller "dessverre ikkje sagt opp abonnementet". Merkeligste og mest tvilsomme forretningspraksis eg har opplevd frå det eg i utg.pkt. oppfatta som ein seriøs aktør.
Ventet i 8 uker å enda ikke kommet noen for å installere.så ringte noen andre operatører de kom dagen etter. Allente ble det ikke.
Deres kundebehandlere lover og lover, dette 3 stk, men ingen ting blir fulgt opp og alt forsaket av nokså uansvarlige behandlere! Jeg fikk plutselig mitt fryste abonnement igangsatt uten forespørsel, forvarsel eller aksept, og det selv etter at jeg kontaktet de før(!) et evnt nytt abonnement skulle restartes.. og endte med at de bare sendte faktura til Intrum inkasso for å kreve stusselige kroner inn, det totalt uberettiget og nonsjalant mot meg, som en langsiktig kunde vært! Utrolig talentløst og useriøst firma og behandlere, som burde ha en mye mer forståelse og innsikt i kunders situasjon og innsigelser.. forbasket dårlig selskap!
Her er det ingen ting som går som avtalt etter bestiling. 6 mnd etter bestiling er tjenesten fortsatt ikke levert og avtaler og komunikasjon ikke loggført slik at du må begyne for fra vær gang du ringer . Får fakturaer for tjenesten før den er levert
Har vært uten nett siden vi fikk det installert. Har nå gått 3 uker og mange henvendelser til kundeservice uten at det skjer noe...
Skulle få premium 6 mnd gratis. Fikk Basic. Når jeg spurte hva som var skjedd, fikk jeg et arrogant svar på at det ikke stod i deres logg
Uklarheter og purrefeil. Liten interesse for å finne årsak så rotet gjentar seg. Dette har på merkelig oppstått etter sammenslåingen til Allente. Som tidligere Canal Digital kunde var jeg storfornøyd. Nå leter jeg aktivt etter ny leverandør og bytter så fort det lar seg gjøre.