Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trist med alle kanalene som har forsvunnet. Nå betaler vi for noe vi ikke får. Skuffende. Det er heller ikke mulig å ta opp fra to kanaler samtidig med at man ser på den tredje. Vi er bundet av en avtale mellom dere og borettslaget.
ingen ting er bra med det firma der. men må ha det pga boreslaget har det
Arogant kundesyn. Tenker kun profitt og gir skyld på alt og alle rundt seg. Enten det et elendig decoder eller krangel om kanaler så er det alle andre som feiler ikke de selv!
For tiden synes jeg det er dårlig. Vi skulle blitt varslet før.
Jeg er formann i borettslag har fått bra tilbud og kjempeservice og rask levering og montering til den enkelte. Kommer ikke til å bytte leverandør.
Forferdelig kundeservice. Forferdelig kundeservice.
Selskapet tar ikke klager alvorlig føler meg fanget av et møkkaselskap som der jeg bor har monopol. Canal Digital har forsøkt å levere flere tjenester med forferdelig dårlig resultat, uten å evne å rydde opp og rette sine feil. eneste løsning ble å bytte levrandører på de tjeneste som var mulig. Nå sitter jeg kun igjen med kabeltv der de er monopoister. Det lukter godt kammelt komunist styrt selskap i ny drakt. :( :( Hilsen meget missfornøyd over mange år.
Jeg setter pris på sport på TV, men kostnadene har forlatt bakken forlengst. Godt at noen "setter ned foten".
Synes det er smålig at ikke telenor greier å få i land en avtale! De som er så store skulle fint ha rodd i land en avtale med discovery på lik linje med alle tv opperatører i detta landet! Høyere hastighet på bredbånd? Hva med alle de andre som ikke har noe internett da! Helt skammelig holdning! 😠
CD er kjempe bra på kanal variasjoner, signal kvaliteten er topp, men dårlig på informasjon til brukerne. Det vi er oppe i nå burde kommet ut på eteren for lenge siden med synspunkter mot deres leverandør. Problemet er jo at folk skjønner ikke hva dette går i.
Bra utvalg av kanaler, kunne reagert litt fortere på e-post og meldinger.
Svarstider på kundesenter er for dårlig, og oppringing om tilbud på bedre linjer ønskes ikke. Blir som telefonsalg=uønsket.
Trøtsomt når tv forsvinner 15 min mitt i det mest spenende ... ikke fint med 0,004 i nedlasting i å 0,000001 i opplasting når du skulle hatt 50 000 mb
Er kjempe fornøyd som sagt ikke noe og klage over er kjempe fornøyd
Godt tilbud til akseptabel pris. Bedre tilgjengelighet på telefon.
Eg har ikke noe problem med dokk. Dyrt å ringe dokk, ikke så lang ventetid når man ringer. God service.