Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Førstelibje support er ok, men straks de ikke kan svare er eksperthjelp vanskeligf å få tak i. De lover at de skal ringe, men det skjer bare i 50 % av tilfellene, og bare tter mye venting.
Det er en kamp å holde prisene nede, siste 12 mnd snek de opp prisene 3 ganger. I tillegg så skrudde de ned brebånd hastigheten fra 500 til 100 mb sec, nei gleder meg til å prøve NextGenTel, besparelsen blir 3200 i året, mer en nok for en pensjonist! Ja og til sist alle de utidige forsøkene på å selge dyre mobil abonnementer, nei jeg holder meg til PlusMobil 139/ mnd.
for dyrt for en stakkars pensjonist å ha tv fra Telenor
ekstrem dårlig net, ekstrem dårlig kundeservice veldig dårlig net hater det ass
Ble lurt av selger som gav ukorrekte opplysninger om fiber-tv pakke. Var heller ikke mulig å få sjekket på deres nettside om opplysningene stemte. Vi får altså ikke det vi (ifølge selgeren) skulle få, og sitter nå med en innholdspakke som vi i utgangspunktet ikke har behov for, med bindingstid. Oppdaget dette tilfeldigvis 2 uker før oppstart. Kontaktet Telenor om dette, men alt de kunne gjøre var å beklage... Makan til kjeltringer... 😡
De har priset seg ut av markedet. Arogant oppførsel av kunder som har brukt Telenor i 30 år.
Ustabil boks. Må stadig restartes for å virke som den skal