Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettverket er så elendig at jeg tror en pappeske sender ut bedre interenett
Internettforbindelse er så dårlig, at jeg blir forbannet! Jeg har aldri opplevd så dårlig tjeneste! Jeg skriver nå, og ikke er sikker at det jeg har skrevet, blir lagret på grunn av dårlig Internett
Elendig kundeservice m/liten/ingen kunnskap. Får til svar om å bytte boks fordi min er for gammel og fordi den jeg har ikke klarer så mye opptak. Har ikke brukt opp 50% av det jeg kan som er 60 timer med opptak. Byttet boks for 1 år siden og måtte selvfølgelig betale ekstra i mnd. for det. Bytter jeg boksen på nytt nå øker selvfølgelig månedsbetalingen igjen. Never ending story. Må også altfor ofte restarte. Bruker rett og slett for mye tid på dette. Holder på å sjekke hvem jeg vil bytte til. Gleder meg til jeg er ferdig med Get.
Har mikrobox på et rom. Der får jeg norsk undertekst på alle norske kanaler. Nyeste getbox i stua. Der får jeg ikke tekst. Har ringt mange ganger, men det virker som de ikke skjønner hva jeg snakker om. Dårlig for oss som hører litt dårlig. Den gamle boxen getbox ll var mye bedre.
Klikker, må restarte, altfor treg når man bytter kanaler. Samme problemer med andre som bruker denne boksen. Byttet ut denne boksen flere ganger fra Get men det hjelper ikke.
Veldig hyggelige folk på kundeservice, men har lært etterhvert at de bare jatter med. Lang ventetid på å få teknikkere, og når de først kommer så er det feil mann i forhold til oppgave, har for liten tid til å gjøre jobben ferdig, eller som sist, sier de har ringt både på telefon og døra hvor vi har vært hjemme hele tiden. Ventetiden mellom hver gang har vært ca. 10 dager, så dette lover virkelig ikke bra. Og når jeg ser andre tilbakemeldinger om selskapet så tror jeg kundeforholdet kommer til å bli meget kortvarig. Håper også borettslaget vi bor i tar til fornuften og bytter de ut. Styr unna!
Etter seks måneder med problemer med TV fant Get ut at de ikke kunne levere gode nok signaler til meg. Greit nok, men 6 måneder er ganske lang tid å finne ut noe så enkelt på. Problemet var vist at av mine 65 henvendelser ikke ble satt i sammenheng.. Dette beklaget de men da jeg spurte om kompensasjon ble de vanskelige. De nektet først men etter endel mail kom vi til enighet. Dette er søppel så bare å styre unna pesten
Helt fra starten av har "boxene" vært dårlige, skiftet mange ganger på garanti, men alt som var tatt opp forsvant jo. Alltid problemer med å få riktig abonnement etter bytte. Det var ille før, ustabilt, måtte stadig bryte strømtilførsel for å resette boksen, sånn er det fortsatt. Før var supporten til hjelp og reduserte faktura når det ble mye galt. Etter at Telia har overtatt, har det blitt mye verre. Svarer ikke på tlf. Mistet TV2, Internett, bare surr med X boksen. Fjernkontrollen virket ikke som den skulle. Fant ingen informasjon. Jeg halverte beløpet på siste faktura, nå har jeg fått trussel om inkasso. Har heldigvis Rikstv, ikke så fancy, men det virker. Hold dere unna GET, var ille før, nå er de enda verre!!
Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som det skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.
Får ikke det man betaler for! ustabilt nett (fra 1mbit og opp till 100mbit på en god dag, skal ha 300mbit, detter noen ganger helt ut.) og tv(blinker og mister dekning) . Elendig kundeservice og ubrukelige teknikkere som ikke gidder å feilsøke, som de gjerne sender deg regning på uten å ha gjort en drit.. Værste jeg har opplevd fra et selskap! Styr unna!
Har inngått en avtale om bredbånd, fikk det installert 26/6-20 . På kvelden sluttet det å virke i kjelleretasjen vår, frustrerende at man ikke kan nå kundeservice. Ringte derfor dem lørdag 27/6 kom igjennom etter ca 1/2 time. Kundebehandleren skulle melde saken videre og de skulle ta kontakt nå på mandagen, hørte selvfølgelig ikke noe. Ny kontakt igjen fra meg på onsdag, kundebehandleren sa også da at han skulle melde saken videre og at de skulle ta kontakt. Fremdeles ikke hørt noe! Elendig service! Ser i tillegg at fakturaen ikke er på 699,- som de sa for installasjon og den første mnd gratis. Fakturaen er på over 1400kr🤬🤬🤬
Dårlig service på telefoni og TV Dekoder fryser bilde og x box er treg særlig med kanalbytte. Irritert over fjerning av TV 2. Hele borettslaget vurderer snart noe annet.
Ustabilt nettverk, og stadig problemer med GET-boksen. Vi skulle få en ny GET-boks. VI kjøpte toppmodellen sist gang, men nå hadde de den ikke inne. Deres løsning var at vi skulle betale enda mer for å få nyeste toppmodell, selv om problemet var at de ikke hadde vår modell inne. Da jeg ringte kundeservice angående dette, tok det først nesten en halv time før jeg kom igjennom, teleskritt som jeg ble belastet da de ikke har noen "ring tilbake"-funksjon. Kundeservice ville ha betalt for toppmodellen, selv om de ikke kunne tilby den modellen vi opprinnelig hadde kjøpt. Da jeg ba om navnet til kundebehandler ble hun så sur at hun la på telefonen, selv om jeg hadde åpnet telefonsamtalen med å si at jeg hadde tre punkter på agenda, og vi bare var kommet til punkt nr 1. Jeg vil fraråde alle på det sterkeste å innlede et kundeforhold til GET.
Sliter med ustabilt nett, ping spikes og hastighet som ikke tilsvarer det jeg betaler for. Har enormt store ping spikes. Ping ligger rund 25-30, men hvert 5 sekund + - går det opp til 1000 +- og rett ned igjen. Snakket med kundeservice utallige ganger til ingen nytte. Virker som dem ikke loggfører problemene du har på kundenummeret da hver gang du ringer inn å snakker med en ny kundebehandler vet dem ikke hva problemet ditt er og du må nokk engang forklare. Da starter jo hele feilsøkingsprossesen om igjen som dem allerede har gjort 100 ganger.. Fikk også beskjed om at ett router bytte kunne fikse problemet. Ny router ble hentet, men problemet er fortsatt. Ringe nokk engang inn til kundeservice og det første jeg får servert av kundebehandler. "Du må nokk bytte router) STYR UNNA DETTE USERIØSE FIRMAET..
Dette er dårlig kommunikasjon og makkverk fra Get. Get. Dere kan bedre. Nå er det nok.
20!!! min før de svarer på tlf, vi er halvannen mill som sitter med svarte tv2 skjermer på fjerde!!! uka. Siste info fra get 6!! dgr gammel. En kjapp tlf til TV2 og de er helt! oppgitte. Dette går virkelig ikke an, de bruker kundene som gisler samtidig som gislene betaler regningen.