Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt latterlig dårlig i forhold til Lyse. Er ikke vits å vurdere engang hvilke du skal veøge

Omtale av  Thomas

Nettverket er så elendig at jeg tror en pappeske sender ut bedre interenett

Dessverre har bare negativ erfaring!

Omtale av  Zarema K

Internettforbindelse er så dårlig, at jeg blir forbannet! Jeg har aldri opplevd så dårlig tjeneste! Jeg skriver nå, og ikke er sikker at det jeg har skrevet, blir lagret på grunn av dårlig Internett

Elendig er ordet, ubrukelig kundeservice. Elendig kundeservice med lite/ingen kunnskap.

Omtale av  Gjerde G

Elendig kundeservice m/liten/ingen kunnskap. Får til svar om å bytte boks fordi min er for gammel og fordi den jeg har ikke klarer så mye opptak. Har ikke brukt opp 50% av det jeg kan som er 60 timer med opptak. Byttet boks for 1 år siden og måtte selvfølgelig betale ekstra i mnd. for det. Bytter jeg boksen på nytt nå øker selvfølgelig månedsbetalingen igjen. Never ending story. Må også altfor ofte restarte. Bruker rett og slett for mye tid på dette. Holder på å sjekke hvem jeg vil bytte til. Gleder meg til jeg er ferdig med Get.

Mangler undertekst på norske kanaler

Omtale av  Laila

Har mikrobox på et rom. Der får jeg norsk undertekst på alle norske kanaler. Nyeste getbox i stua. Der får jeg ikke tekst. Har ringt mange ganger, men det virker som de ikke skjønner hva jeg snakker om. Dårlig for oss som hører litt dårlig. Den gamle boxen getbox ll var mye bedre.

Den verste tv boksen i noensinne

Omtale av  Gagan

Klikker, må restarte, altfor treg når man bytter kanaler. Samme problemer med andre som bruker denne boksen. Byttet ut denne boksen flere ganger fra Get men det hjelper ikke.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

En stjerne er for mye

Omtale av  Jørn

Veldig hyggelige folk på kundeservice, men har lært etterhvert at de bare jatter med. Lang ventetid på å få teknikkere, og når de først kommer så er det feil mann i forhold til oppgave, har for liten tid til å gjøre jobben ferdig, eller som sist, sier de har ringt både på telefon og døra hvor vi har vært hjemme hele tiden. Ventetiden mellom hver gang har vært ca. 10 dager, så dette lover virkelig ikke bra. Og når jeg ser andre tilbakemeldinger om selskapet så tror jeg kundeforholdet kommer til å bli meget kortvarig. Håper også borettslaget vi bor i tar til fornuften og bytter de ut. Styr unna!

Elendig

Omtale av  Alex

Etter seks måneder med problemer med TV fant Get ut at de ikke kunne levere gode nok signaler til meg. Greit nok, men 6 måneder er ganske lang tid å finne ut noe så enkelt på. Problemet var vist at av mine 65 henvendelser ikke ble satt i sammenheng.. Dette beklaget de men da jeg spurte om kompensasjon ble de vanskelige. De nektet først men etter endel mail kom vi til enighet. Dette er søppel så bare å styre unna pesten

Ekstremt dårlig kundebehandling. Dårlige/ustabile produkter.

Omtale av  Ph

Helt fra starten av har "boxene" vært dårlige, skiftet mange ganger på garanti, men alt som var tatt opp forsvant jo. Alltid problemer med å få riktig abonnement etter bytte. Det var ille før, ustabilt, måtte stadig bryte strømtilførsel for å resette boksen, sånn er det fortsatt. Før var supporten til hjelp og reduserte faktura når det ble mye galt. Etter at Telia har overtatt, har det blitt mye verre. Svarer ikke på tlf. Mistet TV2, Internett, bare surr med X boksen. Fjernkontrollen virket ikke som den skulle. Fant ingen informasjon. Jeg halverte beløpet på siste faktura, nå har jeg fått trussel om inkasso. Har heldigvis Rikstv, ikke så fancy, men det virker. Hold dere unna GET, var ille før, nå er de enda verre!!

Styr unna!!

Omtale av  Maiken

Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som det skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.

Elendig!

Omtale av  Robert

Får ikke det man betaler for! ustabilt nett (fra 1mbit og opp till 100mbit på en god dag, skal ha 300mbit, detter noen ganger helt ut.) og tv(blinker og mister dekning) . Elendig kundeservice og ubrukelige teknikkere som ikke gidder å feilsøke, som de gjerne sender deg regning på uten å ha gjort en drit.. Værste jeg har opplevd fra et selskap! Styr unna!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig avtale og service🤬

Omtale av  H

Har inngått en avtale om bredbånd, fikk det installert 26/6-20 . På kvelden sluttet det å virke i kjelleretasjen vår, frustrerende at man ikke kan nå kundeservice. Ringte derfor dem lørdag 27/6 kom igjennom etter ca 1/2 time. Kundebehandleren skulle melde saken videre og de skulle ta kontakt nå på mandagen, hørte selvfølgelig ikke noe. Ny kontakt igjen fra meg på onsdag, kundebehandleren sa også da at han skulle melde saken videre og at de skulle ta kontakt. Fremdeles ikke hørt noe! Elendig service! Ser i tillegg at fakturaen ikke er på 699,- som de sa for installasjon og den første mnd gratis. Fakturaen er på over 1400kr🤬🤬🤬

Dårlig kundeservice

Omtale av  Gina S

Dårlig service på telefoni og TV Dekoder fryser bilde og x box er treg særlig med kanalbytte. Irritert over fjerning av TV 2. Hele borettslaget vurderer snart noe annet.

Elendig!

Omtale av  P

Ustabilt nettverk, og stadig problemer med GET-boksen. Vi skulle få en ny GET-boks. VI kjøpte toppmodellen sist gang, men nå hadde de den ikke inne. Deres løsning var at vi skulle betale enda mer for å få nyeste toppmodell, selv om problemet var at de ikke hadde vår modell inne. Da jeg ringte kundeservice angående dette, tok det først nesten en halv time før jeg kom igjennom, teleskritt som jeg ble belastet da de ikke har noen "ring tilbake"-funksjon. Kundeservice ville ha betalt for toppmodellen, selv om de ikke kunne tilby den modellen vi opprinnelig hadde kjøpt. Da jeg ba om navnet til kundebehandler ble hun så sur at hun la på telefonen, selv om jeg hadde åpnet telefonsamtalen med å si at jeg hadde tre punkter på agenda, og vi bare var kommet til punkt nr 1. Jeg vil fraråde alle på det sterkeste å innlede et kundeforhold til GET.

Ustabilt internet, veldig dårlig kundeservice og absolutt ingen hjelp når du har problemer.

Omtale av  Mats

Sliter med ustabilt nett, ping spikes og hastighet som ikke tilsvarer det jeg betaler for. Har enormt store ping spikes. Ping ligger rund 25-30, men hvert 5 sekund + - går det opp til 1000 +- og rett ned igjen. Snakket med kundeservice utallige ganger til ingen nytte. Virker som dem ikke loggfører problemene du har på kundenummeret da hver gang du ringer inn å snakker med en ny kundebehandler vet dem ikke hva problemet ditt er og du må nokk engang forklare. Da starter jo hele feilsøkingsprossesen om igjen som dem allerede har gjort 100 ganger.. Fikk også beskjed om at ett router bytte kunne fikse problemet. Ny router ble hentet, men problemet er fortsatt. Ringe nokk engang inn til kundeservice og det første jeg får servert av kundebehandler. "Du må nokk bytte router) STYR UNNA DETTE USERIØSE FIRMAET..

Tv2 konflikten

Omtale av  Audstorliicloudcom

Dette er dårlig kommunikasjon og makkverk fra Get. Get. Dere kan bedre. Nå er det nok.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skandaløst!

Omtale av  Birgit

20!!! min før de svarer på tlf, vi er halvannen mill som sitter med svarte tv2 skjermer på fjerde!!! uka. Siste info fra get 6!! dgr gammel. En kjapp tlf til TV2 og de er helt! oppgitte. Dette går virkelig ikke an, de bruker kundene som gisler samtidig som gislene betaler regningen.

Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR