Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg logget meg inn på hjemmeside hos Get i Mars 2017 for å bytte til kanaler og da ser jeg at get etterlyser betaling som er fra (2013) Som er 4 år gammel, og denne har jeg allerede snakket med kundeservice om i Februar 2013. Kunde-damen sa at denne faktura skal du se bort i fra og alt skulle være i orden. Den Faktura ligger fremdels der og venter, wow sier jeg da Herregud Dejavu. Har ringt Kundeservice og la på etter 15 minutter siden det koster mye penger. Har sendt dem 2 mail og har ennå ikke fått noe svar om det ennå! NOK ER NOK VI BYTTER.
Er veldig fornøyd med kundeservice, men den nyeste dekoderen etter oppdatering er elendig. Den er tregere enn konkurrentene, menyer og brukergrensesnitt er laget uten omtanke. Skulle tro man ikke testet produktet før man lanserte det. 2 ingeniører jeg hadde på besøk bruke 5 minutter på å få opp programoversikten! Veldig, veldig skuffet. Håper på en oppdatering i nærmeste fremtid.
Byttet boks flere ganger, henger seg, etter fire bokser så kom oppdateringen og hang seg ikke lenger, nye fjernkontrollen virker når den vil, byttet batterier og fått en ny, hjalp ikke. Får stadig problemer med å få Get på Ipad og tlf, feilen ligger hos dem sier de. Også hatt teknikere her, ikke funnet noe. Også fått svar fra chatten som var veldig ufin, klaget på det og en eller annen sjef ringte meg og fikk litt kompensasjon, men det hjelper jo ikke, produktene er jo dårlig allikevel. Generelt misfornøyd med Get.
Skulle komme tredagers den 3.02. Men ingen kom. Ringte get.. De sa kommer på mandag. Ikke fått noe forvarsel at de ikke kom.. Snakket med kundeservice fra get som lå på røret to ganger. Dårlig service.. Fikk en tlf etter fire dager kunne få 200kr i film leie gratis. Etter alt bryderiet.. Håper get kontakt meg. Forlanger noe mere. Eller så vil jeg ta saken videre.
Ubrukelig kundeservice, byttet GETboks 3 ganger, vært hjemme fra jobb tre ganger/dager pga servicemenn som ikke makter å ordne problemet med dårlig bilde. Om man ringer må man vente 45 minutter i telefonkø og attpåtil BETALE for å ringe inn!!! UTEN at det blir opplyst om det.
Vi har Nettop fått Get inn i huset og jeg var veldig spent, men når vi hadde fått passord og alt det der var det gamle bredbåndsnettet bedre enn det nye fibernettet fra Get. Vi har to etasjer i huset og vi får nesten ikke signal i andre etasje, men dette er kanskje noe som blir bedre etterhvert. TV-boksen synes jeg er litt for svær og den har en vanskelig meny. Med den gamle kunne jeg bruke fjernkontrollen som tilhørte tv-en til både TV(SmartTV osv) og til å bytte kanaler, men nå må jeg bruke to stykk: den gamle til tv-en og den nye fra Get siden den fra tv-en ikke lenger kan bytte kanal. Merk at jeg ikke har hatt den nye leverandøren så lenge og at ting kanskje blir bedre ;)
Kundeservicen på chat er frekk og arrogant. Skylder på den samme unnskyldningen hver gang. Nå har jeg hatt GET i 5 år grunnet de er de eneste som leverer. HELT forferdelig, hver eneste dag rundt 19:00 tiden kan ikke internettet brukenes. Høy ping med svingninger i hastigheten. Hadde en annen leverandør på kontoret 50 meter fra huset, ingen problemer samme hastighet med lav ping. STYR UNNA.
Opptak ligger dobbelt og ikke i rett rekkefølge, vanskelig meny, den gamle boksen var 100 ganger bedre enn den nye. Vanskeligere å finne frem til nytt og gammelt opptak. Har klaget på dette. Må betale full pris for noe som ikke virker fullt, det er utrolig dårlig. Vurderer sterkt å bytte over til Lyse, når vi bytter følger flere av naboene også med. Mye lettere å se hva som er nye og gamle opptak av den gamle boksen.
Alltid stabilt internett, veldig bra kanalutvalg og enkelt å bruke. Har ikke hatt sjangs til å få testet ut kundeservicen enda da det ikke har vært noe problem hittil, men totalt sett er jeg veldig fornøyd med hva Get leverer.
Masse kanalvalg og allsidig utvalg. Alltid grei hjelp å få når det en sjelden gang oppstår problemer.
Har hatt Get i 7 år. Første to årene var så som så, med litt utfall her og der. Men kundesenteret har alltid vært gode på informasjon og kompensasjon - så jeg har ingenting å klage på. Internettet har de siste fem årene falt ut to ganger, men begge ganger har jeg fått rask og hyggelig hjelp. Tv-opplevelsen er helt unik og jeg gleder meg til mange spennende oppdateringer i 2016. Alt i alt - storfornøyd kunde!
Har hatt GET i over 10 år og har aldri hatt problemer med dem. De har et oversiktlig og greit opplegg med å bytte bokser, utvide med flere bokser o.l. Jeg kan velge mange av standard kanalene selv. Alle funksjonene i GET boksene er lett forståelige. Og kundeservicen er upåklagelig . Regningene er oversiktlige og forståelige.