Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Get/telia boxen er helt ekstremt treg. Det er nesten håpløst å komme seg fram i menyene pga. dette.
Dessverre er vi bundet til Get igjennom en avtale som gårdeier har gjort før vi flyttet i bygget, hvis ikke hadde vi byttet leverandør på øyeblikket. Det er STADIG feil, og operativsystemet er veldig klønete og lite logisk. En må starte på nytt og søke for hver eneste episode dersom man ser på en serie, og dette kan jo gjøres etter at man har snakket med kundeservice (lang lang kø du må ha god tid her, det er mange som vil se på tven og har "feil med avspillingen" sannsynligvis) - i det hele tatt må du ha GOD tid og av en eller annen grunn svært lyst til å ha akkurat Get for å orke dette her. De er blitt telia nå forresten, men det hele er helt likt.
Utrolig dårlig. Henger seg stadig opp. Fjernkontroll som ikke responderer. Lyden går og bilde fryser. Har gått over til og bruke Apple tv og appen.
Telia box er nesten ubrukelig treg og henger hele tiden i menyer. Har byttet og det og er fremdeles utrolig treg.
Det er ingenting som er bra med Get.Må slå av boxen opp til 30 ganger i løpet av en dag,og ikke engang det hjelper,så restarte x boksen og det tar evigheter, det hjelper bare ca.en halv time,så er det bare surr igjen, og dette skal man betale dyrt for,Get skulle egentlig betale kundene for å måtte bruke dem.Er ikke vært en stjerne engang.
Modem og Get boX må rebootes daglig, helt elendig. Låst til Get nå Telia via. sameiet. Styr unna hvis mulig.
Har hatt den nye getbox x i flere år nå, fungerer elendig. Hadde bedere boks for 15 års siden. Boksen er utrolig treg står å slurrer for hver gang jeg skifter kanaler. Faller ut mens jeg ser på tv,må restarte boksen gang på gang da tar det en evighet. Jeg kunne nevne fler ting men orker ikke er tritt lei av hele vet. Har samme problem med internett og har 750 mgb kommer aldri over 300 mgb. Med kabel direkte inn og 40mgb med trådløs dette er ikke holdbart. Kommer til å bytte leverandør vist det ikke bedere seg.
Vi kjøpte et abonnement som skulle inkludere opptak, historikk, pause programmer, starte program forfra osv. Dette har ikke fungert på flere måneder. Da jeg ringte første gang skulle de oppdatere programvaren over nett. Dette ble enten ikke gjort eller fungerte ikke. Ringte igjen og da sa de at jeg måtte kjøpe nytt utstyr av dem for å få det jeg betaler for?!?
Sønnen skulle ha mye data, men fikk halvparten, men vi betalte for full dekning. Boxene elendige utenom den gamle første, men ville ha litt større plass til å ta opp osv... Den boxen etter den første gikk i svart hele tiden, måtte skru av og på noe som tok en evighet. Byttet 4 ganger, etter mange samtaler. De sendte to reparatører da hadde jeg kjøpt en oled TV, de var helt oppgitt, mente TV var for glup for boxen? Skjermen var møkk å se på, til å være en sånt TV som skulle vært superklar. Spurte om de kom mange klager, å nei... Sa det snart skulle komme en ny super boxs, da ville det ordne seg. Så kom denne nye da endelig, det første som irriterte var at de hadde tatt bort klokka. Men så begynte de virkelige problemene. Kunne jeg ikke gjøre noe, da kom en ring som gikk Rundt til jeg måtte ta ut kontakt. Skurrete bildet, hakker, kunne ikke slette gamle opptak, bare hopet seg opp med gamle opptak. Ringte og klaget har fått en ny box, bildet er ræva, blir irritert når en har kjøpt en TV pga av bra bildet også ser det nå ut som ett bildet fra 80 tallet, kan slette noe, men ikke alt, så masse gamle opptak som bare tar opp plass🙁 Eneste gleden med tv-en er å se på nye 4K filmer på dvd, da kommer det super klare bildet frem og data problemet fikset sønnen selv, så det er synd jeg liker tv, ellers hadde de fått box i retur. Må dessverre ha den pga av borettslagets valg. Jeg har visst betalt for 3 boxer så jeg også, gidder ikke spørre etter pengene, må sitte i en time i tlf.
Dårlig dekoder. Ustabilt. Svart skjerm daglig. Mitt innhold blir borte. Søk med tastatur svikter. Elendig oversikt i "arkiv". Svært lite positivt i det store og hele.
Når det ikke var mulig å komme i kontakt med noen på telefon reiste jeg på Get kontor i Drammen for hjelp.Det kunne jeg spart meg for.Bak disken sitter det ei sur ....... og yter null service.
Dere jobber med saken. Håper utviklingen går kjapt.
Bare henger seg. Treg i kanylebytte. Kass!! Vurdere stark å bytte leverandør.
Dårlig kundeservice når man først når igjennom din. Ventet i 50 minutter så la han på når jeg var irritert. Har ikke hatt nett på 2 uker enda så fikser de ikke opp.
Når du har problemer på kvelden får du kun konferere via chat som er elendig
Har brukt get de siste 5 årene, pga valg av andre tilbydere er vanskelig. Har ikke hatt en eneste periode på mer enn 14 dager sammenhengende hvor ting har fungert uten feil. Nett og tv, dårlig dekning, tv fungerer ikke, ikke tilgang til kanaler, boksen reagerer ikke etc etc. Innhold i kanalpakker og meny/brukervennlighet på fjernkontroll er veldig bra. Faktisk det eneste som er bra. Alt annet er ikke bra. Rett og slett drit.