Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerte fram til 18.8.2023,. da ble systemet endret slik at vi ikke fikk valgt utenlands kanalene som vi har betalt for. Vår avtale ble inngått med Get som Telia TV kjøpte. Endringen skjedde uten varsel eller forklaring, Vi krever at gammel avtale blir fulgt opp.
Elendig kvalitet på lyd og TV-bildene, umulig å se en hel sending på tv uten avbrudd.
Mye rot og vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. De endrer abonnement og fakturaer som er umulig å følge med på blir sendt i hytt og gevær. Lite opptatt av kundene
Tv-boksen ble refunder etter 3 dager, da den bare hang og låste seg hele tiden. Har kun internett nå.
Tidlig i 2021 bestilte vi en ekstra Teliaboks som vi skulle ha i kjellerstuen. Denne fungerte fint helt til februar 2023. Da fant Telia ut at de skulle kjøre en oppdatering. Etter dette ble bare et kaos. Nå har vi skiftet denne boksen opp mot syv ganger. Hele tiden er det samme feil. Bla: - Teliaboksen stopper opp. - Spinner og bildet fryser. - Boksen mister koblingen mot internet. I dag 02.08.23, ga jeg opp hele greien, demonterte den og har levert den tilbake. Vi bor i et borettslag, og kan desverre ikke skilles fra Telia. Vinner vi i lotto er det første vi skal gjøre er å flytte til en bolig der det ikke er Teliaprodukter installert. Hvis en i tillegg prøver å ringe kundeservice tar det vinter og vår før en kommer gjennom til dem. Nå i sommer har Telia funnet på å stenge kl. 17.00- og på søndag er det selvsagt stengt. Får en problemer i helgen - er det bare å finne frem kortstokk eller brettspill. Etter min menng helt elendig. Ringer en til Telenor er en gjennom innen kort tid (5 - 10 minutt). Det hadde vært flott om en lenger nede på siden kunne valgt "0" når en kommer til: "1" er for bra valg. På en skala fra 1 til 10, hvor sannsynlig er det at du vil anbefale Telia TV til en venn eller kollega?
Den nye tv boks er en katastrofe. Det trengs tålmodighet når du vil se på TV. Etter 5-7 minutter reagerer den først.
Hver gang det regner- nesten- så er signalene borte
Får det jeg trenger, men er mindre fornøyd med hva som blir sendt.
Veldig kjedelig at det ikke er undertekst på ID kanalen. Jeg betaler jo for dette. I tillegg må jeg stadig dra ut ledninger og sette de inn igjen for at tv´n skal fungere igjen. Har skiftet boks flere ganger.
Savner norske undertekster på kanal Crime Investigation. Det var tekstet før, men siste ukene er det ikke norske undertekster. Håper at det går an å få tilbake undertekstene.
Flyttet inn i ny leilighet 1. mai. Borettslaget har avtale med Telia så fikk tilsendt ruter og Telia box. Har hatt problemer i to måneder nå med at Telia boxen fryser ved oppstart. Har vært i kontakt med brukerstøtte mange ganger samt lest alt av tips på nettet uten at noe av dette har hjulpet. Må være tidenes dårligste tv-boks. På tide og få byttet ut denne med noe som virker, Telia.
Betaler for id kanaler som på lenge ikke vært tekstet. Ubrukelig. Før var dtt ingen problem, de i telia sier det er en teknisk feil de prøver å løse, men det er lenge siden. Hvor lang tid går det før de greier å ordne opp?
Vifi har lidt kort rekkevidde. Altibox var lidt bedre.
Kunne vært skrevet i oversikten om filmer/serier er komedie, drama, krim, thriller eller liknende. Savner norsk tekst av programmene på id-kanalen. Dette funka før installasjon av ny Telia box.
Dyrt. Tv og internett fra dem. Dyrt synes jeg. Ellers bra. Dårlig at man ikke kan utsette regninger.
Mangler undertekster på flere kanaler, og får ikke radiokanaler på tv. Har vært i kontakt med kundeservice, men ingen hjelp å få der. Helt ubrukelig både box og kundeservice. Skulle ønske å bytte, men bor i et borettslag. Så det er ikke mulig.