Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Useriøs kundebehandling

Omtale av  Endre

Meget missfornøyd med kundebehandlingen i Get. De sier noe på telefon først og så står de ikke for det senere. Ba til og med om å få høre opptaket som ble tatt opp for å bevise min sak, men det ble ikke tatt til følge. Fryktelig dårlig kundebehandling!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utrolig dårlig

Omtale av  Kenneth T. L

Ustabilt og elendig kundeservice, lang rettetid. Firkant kundeservice... Manglende evne til og finne løsning

Trengt og lite intuitivt

Omtale av  Andreas

Get må oppgradere systemet. Det går trengt når man skal skifte kanaler, det er lite intuitivt og lite brukervennlig. Altibox skifter både system og software oftere. Mine foreldre har akkurat fått 4K-signaler til TV fra Altibox. Ny fjernkontroll med dødslekkert design. Nå må snart Get våkne. Konkurrentene er sterke!

Mangel på kommunikasjon!

Omtale av  Mr L

Fikk lagt inn Get i sommer (2018) der kabelen ble liggende å slenge på bakken nær hekken mellom meg å nabo. Så skulle naboen klippe hekken og kom borti kabelen som ble kuttet over. Jeg var 3 dager uten nett og tv før Get kom å fikset kabelen, som var helt ok med rask respons. Men så begynte helvete... Jeg fikk regning for reperasjonen på 799kr noe som jeg sa jeg ikke skulle betale for kabelen ble kuttet over på kommunalt området utenfor min tomt. Jeg ga dem kontaktinfo til naboen som var enig i at han sto ansvarlig for skaden, og var villig til å ta skylden. Men etter 3 mnd med påminnelser fra meg, purregebyrer og stenging av abonnomentet mitt fikk jeg beskjed at de ikke kunne sende regningen til min nabo for reperasjonen ble utført hos meg. Mens denne saken pågikk fikk jeg purregebyrer og varsler om stengning noe som tyder på at det er ingen kommunikasjon mellom saksbehandlerne og de som fører regnskap. Jeg fikk også avslag for de 3 dagene jeg var uten nett, men dette blir jeg også bedt om å betale nå. Get er et firma som ikke fungerer med mindre alt går feilfritt. Stressnivået går i taket om noe går galt, og ingen kan få ut fingeren å fikse opp i problemene. Jeg skulle få mail når de viste mer om saken osv, men jeg fikk bare melding om at abonnomentet var stengt neste gang de kontaktet meg. Men om jeg skal ha en annen leverandør må jeg ut med 60.000kr så jeg får ta på meg rustning og fortsette kampen mot Get!

Get, fjernkontroll og ikke minst HBO

Omtale av  P

Har nettopp fått GET, det er skremmende å se at GET ligge så langt bak andre TV leverandører. Fjernkontrollen er som en fjernkontroll fra 90-tallet, klumpete og ikke minst signalet fra fjernkontroll til tv-boks. Man må sikte nærmest med eget lasersikte for å få signal. Har hatt både Canal Digital og Riks-TV og der kunne man trykke på fjernkontrollen en helt annen vei en direkte mot boksen uten problemer. Hos Canal digital kunne man være i et annet rom skifte kanal. Knappene er harde og vonde å trykke på. Så for å si det enkelt, UTROLIG DÅRLIG FJERNKONTROLL. Så til HBO appen Skremmende dårlig der også i forhold til konkurrentene. Man må bla seg igjennom alle seriene for å finne den, kan ikke søke eller noenting. Den viser forøvrig heller ikke siste episode eller går tilbake der man var sist i episoden. Så man må alltid huske siste episode man så og ca hvor langt du hadde kommet i episoden. Slik er det ikke hos Riks-TV, der husker den siste episode og hvor du var i episoden og kan gjøre dette med flere serier og filmer. Skjerp dere GET, dere henger så langt bak konkurrentene deres at dere må ta i et tak. Slik det er for øyeblikket anbefaler jeg ikke GET. Har du mulighet gå for enten Canal digital eller Altibox.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt ubrukelig

Omtale av  Annika

Jeg bor på Ullevål i Oslo og skulle tro det var Internett i hovedstaten... Neida! Her kommer og går internettet gjerne flere ganger om dagen og på de værste dagene med noen minutters mellomrom. Ikke særlig kult for en student å måtte sitte på skolen på kvelden å jobbe fordi ikke det er Internett hjemme. Skal hvertfall aldri bruke GET selv, men nå er det utleierne som har valgt det. Bare tull.

Elendig på både tv og internett, tørr ikke tenke tlf abonnement en gang

Omtale av  Tony

Dag 1 gravde de opp tomta for å legge in bredbånd i gate og for meg, men glemte meg. Vært ustabilt og tregt nett siden dag 1. Tv henger seg opp hele tiden. Filmer henger seg opp hele tiden. Tv stopper plutselig mitt i en film for å så vise Get logoen i noen minutter, så da må det reset til, tar bare 20 min så det går fint. Ringer man kundeservice finner de bare på noe, kommer aldri med løsning. Sier ofte de skal sende noe utstyr som aldri kommer. Får aldri tak i samme person på kundeservice og må som regel begynne på nytt, må nesten ta fri fra jobb før man får svar også. Pluss pluss plus. Faktisk rart de har kunder i det hele tatt.

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR