Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Get må oppgradere systemet. Det går trengt når man skal skifte kanaler, det er lite intuitivt og lite brukervennlig. Altibox skifter både system og software oftere. Mine foreldre har akkurat fått 4K-signaler til TV fra Altibox. Ny fjernkontroll med dødslekkert design. Nå må snart Get våkne. Konkurrentene er sterke!
Fikk lagt inn Get i sommer (2018) der kabelen ble liggende å slenge på bakken nær hekken mellom meg å nabo. Så skulle naboen klippe hekken og kom borti kabelen som ble kuttet over. Jeg var 3 dager uten nett og tv før Get kom å fikset kabelen, som var helt ok med rask respons. Men så begynte helvete... Jeg fikk regning for reperasjonen på 799kr noe som jeg sa jeg ikke skulle betale for kabelen ble kuttet over på kommunalt området utenfor min tomt. Jeg ga dem kontaktinfo til naboen som var enig i at han sto ansvarlig for skaden, og var villig til å ta skylden. Men etter 3 mnd med påminnelser fra meg, purregebyrer og stenging av abonnomentet mitt fikk jeg beskjed at de ikke kunne sende regningen til min nabo for reperasjonen ble utført hos meg. Mens denne saken pågikk fikk jeg purregebyrer og varsler om stengning noe som tyder på at det er ingen kommunikasjon mellom saksbehandlerne og de som fører regnskap. Jeg fikk også avslag for de 3 dagene jeg var uten nett, men dette blir jeg også bedt om å betale nå. Get er et firma som ikke fungerer med mindre alt går feilfritt. Stressnivået går i taket om noe går galt, og ingen kan få ut fingeren å fikse opp i problemene. Jeg skulle få mail når de viste mer om saken osv, men jeg fikk bare melding om at abonnomentet var stengt neste gang de kontaktet meg. Men om jeg skal ha en annen leverandør må jeg ut med 60.000kr så jeg får ta på meg rustning og fortsette kampen mot Get!
Har nettopp fått GET, det er skremmende å se at GET ligge så langt bak andre TV leverandører. Fjernkontrollen er som en fjernkontroll fra 90-tallet, klumpete og ikke minst signalet fra fjernkontroll til tv-boks. Man må sikte nærmest med eget lasersikte for å få signal. Har hatt både Canal Digital og Riks-TV og der kunne man trykke på fjernkontrollen en helt annen vei en direkte mot boksen uten problemer. Hos Canal digital kunne man være i et annet rom skifte kanal. Knappene er harde og vonde å trykke på. Så for å si det enkelt, UTROLIG DÅRLIG FJERNKONTROLL. Så til HBO appen Skremmende dårlig der også i forhold til konkurrentene. Man må bla seg igjennom alle seriene for å finne den, kan ikke søke eller noenting. Den viser forøvrig heller ikke siste episode eller går tilbake der man var sist i episoden. Så man må alltid huske siste episode man så og ca hvor langt du hadde kommet i episoden. Slik er det ikke hos Riks-TV, der husker den siste episode og hvor du var i episoden og kan gjøre dette med flere serier og filmer. Skjerp dere GET, dere henger så langt bak konkurrentene deres at dere må ta i et tak. Slik det er for øyeblikket anbefaler jeg ikke GET. Har du mulighet gå for enten Canal digital eller Altibox.
Jeg bor på Ullevål i Oslo og skulle tro det var Internett i hovedstaten... Neida! Her kommer og går internettet gjerne flere ganger om dagen og på de værste dagene med noen minutters mellomrom. Ikke særlig kult for en student å måtte sitte på skolen på kvelden å jobbe fordi ikke det er Internett hjemme. Skal hvertfall aldri bruke GET selv, men nå er det utleierne som har valgt det. Bare tull.
Dag 1 gravde de opp tomta for å legge in bredbånd i gate og for meg, men glemte meg. Vært ustabilt og tregt nett siden dag 1. Tv henger seg opp hele tiden. Filmer henger seg opp hele tiden. Tv stopper plutselig mitt i en film for å så vise Get logoen i noen minutter, så da må det reset til, tar bare 20 min så det går fint. Ringer man kundeservice finner de bare på noe, kommer aldri med løsning. Sier ofte de skal sende noe utstyr som aldri kommer. Får aldri tak i samme person på kundeservice og må som regel begynne på nytt, må nesten ta fri fra jobb før man får svar også. Pluss pluss plus. Faktisk rart de har kunder i det hele tatt.
Jeg har ikke tid til å skrive alle dårlige erfaringer jeg har hatt med dette selskapet på 1 måned. Jeg kan si det verste som er ekstremt dårlig internett, som bare fungerte fra 0-5 m fra nettverksboksen. Ringte og klagde, ble forklart at da måtte jeg betale over 1000 kr for ekstra tjenester. Lite hyggelige, føles som en byrde når man ringer. Jeg er så lite fornøyd at jeg faktisk ristet av irritasjon på telefon for å unngå å begynne å høyne stemmen til vedkomne. Anbefales ikke i det hele tatt!!!!
Umulig å få ordentlige svar. TV og radio er bare tull i dag