Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundebehandling.

Omtale av  Sven

Min mor på 90 solgte leiligheten i fjor og TV og internett inngikk i fellesutgifter i sameiet. TV boksen ble derfor igjen i leiligheten. I vår så avsluttet sameiet avtalen med Telia. Ikke viste jeg at boksen var registrert på min mor. Nå i sommer fikk vi purring på og inkassokrav på først 558 og deretter 811 inklusive gebyrer til Lindorff. Vi fikk disse kravene kun fordi at de som kjøpte leiligheten var så vennlige å levere disse brevene, selv om hun nå bor i en annen by. Boksen klarte vi ikke å oppdrive Telia eller Lindorff gadd ikke en gang å sjekke ny folkeregistrert adresse. Hva hadde skjedd hvis vi ikke hadde fått inkasso brevet? Lite penger ja, men av klagde på kravet av prinsipielle grunner. Telia står på sitt, ingen forståelse for situasjonen. Har Telia selv og betaler vel tett på 12000 i året, men det blir det slutt på nå..

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Grusomt

Omtale av  Andy

Har ikkje hatt anna enn problem sidan denne boksen kom i hus. Hadde ein annan leverandør før utan problem i det heile. Det verste er at vår leverandør av internett og TV-tjenestar påstår at dette er landets beste TV-tjeneste. Ha! Boksen er forferdeleg og det er til stadigheit kanalar som ikkje fungerar. I dag har eg kun NRK ...

"Oppgradering" fra GET til telia av tv tuner og modem.

Omtale av  Idar

Den gamle boxen som inneholdt både tv tuner & modem/wifi, fungerte som den skulle. Med for meg tilbud om program/film opptak og start forfra, med spoling (for å spole hurtig når det er reklame i en film feks.) Det nye modemet har ikke virket, men jeg er koblet til internett med mitt GET modem/tuner som heldigvis fungerer. For meg, blev denne endringen, bare negativ.

Boksen krasjer hele tiden

Omtale av  Rune

Ble "tvunget" over på ny boks i mai. Den nye er forferdelig dårlig. Har ikke gått en eneste uke uten at jeg har måttet nappe ut strømmen og restarte dritten! Og i den senere tid at dette økt i frekvens, slik at i løpet av helgen har jeg måtte ta strømmen 2 ganger og på nytt igen i dag mandag! Ufattelig at Telia ikke klarer bedre!!

Bildekvalitet

Omtale av  Lars

Ett ekstremt skurrete bilde. Funkere maks 1 dag så klikker hele TV-en igjen. De skylder på TV-en. Men alt annen fungere jo tipp topp? Apple tv 4K, Xbox, gamle dekoderen og chromecasten. Men denne boksen fungerer tydeligvis ikke så da skylder de på TV-en min? Kun Telia boxen som ikke fungerer. J***a jalla, styr unna!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårligste kvaliteten jeg har opplevd.

Omtale av  Kristoffer

Selv om vi er i 2021, klarer Telia fortsatt ikke å fikse ett enkelt problem. Etter bruk av Telia Boxen i noen få timer finner man mange ting som ikke burde være der. - Boxen henger seg opp stadig vekk. - Castingen slår seg av og klikker av seg selv. - Lyden går plutselig opp eller ned. - Boxen er veldig treg. Kan gå mellom 5-10 sekunder før boxen reagerer på ett trykk fra fjernkontrollen. Føles ut som man bruker et billig nettbrett fra Wish.

Elendig teknisk hjelp til TV-boks som ikke fungerer

Omtale av  Torill K

Teliaboksen som gir oss tilgang til TV og internett har sluttet å fungere. Vi tok kontakt med kundeservice som konstaterte at vi må ha en tekniker hjem til oss. Vi ringte den 13.07.21, men vi kan først få en tekniker hjem den 04.08.21!!! Hvordan er det mulig? Så her sitter vi uten TV og internett og ingen mulighet til å betale regninger. Har store problemer med å forstå at et så stort selskap som Telia satser så lite på kundene sine. Vi står tross alt for selskapets inntekter. Nå må Telia skjerpe seg og ta kundene sine på alvor! Dessverre har vi Telia via borettslaget og kan av den grunn ikke bytte selskap, noe vi hadde gjort hvis mulig. Kanskje aksjonærene er viktigere enn kundene…?

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR