Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Er det lov å levere så dårlige tjenester og ta betalt for det?

Omtale av  Ronny

Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner ca hvert 3 minutt, og Internett ramler ut samtidig. Teknikere har vært på besøk, vært i samtale med kundeservice, trekk ut kabler, restart.. X antall ganger uten hjelp... Dette er til karakter stryk spør du meg, og for alle som har et alternativ styr langt unna GET er min anbefaling.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna. Dårlig funksjon og service

Omtale av  Vidar

Tv i seg selv fungerer, men de fleste tilleggsfunksjoner som f.eks opptak og start forfra fungerer ikke. Lang ventetid på tlf og ingen som følger opp saken. Etter 5 måneders venting uten noen som helst vilje til å ordne opp, ga jeg opp og byttet leverandør.

Generelt sett dårlig

Omtale av  Duogjeg

Ingenting bra med Get hittil. Kanskje at jeg fikk Internett forsterker som forøvrig ikke hjalp noe og(etter mange timer på tlf og chat) fikk tryglet til meg ny boks som skulle være bedre enn den gamle uten tillegg i prisen, men der stopper det. Internett er tregt, gammel boks hadde masse feil og håpet ny boks skulle fikse det. Det skjedde absolutt ikke. Fikk nesten bare mer trøbbel. Treigere meny, uforståelig fjernkontroll. Er på fornavn på kundeservice i Get, men ingen som har klart og hjelpe meg hittil. Må bare trykke på knapper, holde inne reset knappen i 20 sek og inn og ut med ledninger, samme regla hver eneste gang. Brukt sikkert flere timer tilsammen, er dritt lei. Gidder ikke ringe de mer. Get appen må du styre langt unna, med mindre du elsker å holde på i timesvis for å få sett noe annet enn bare tv. Det står feil ved henting av data, feil på avspilling, feil på det meste av avspilling på app. Internett hopper ut og inn som det vil, er det kanskje en film som faktisk starter er det bare skurr og lagging. HBO som tilleggstjeneste er bare tilgjengelig gjennom Get appen med meget begrenset utvalg. Jeg får ikke tilgang på vanlig HBO app uten å ha et abonnement, ingen samarbeid mellom HBO og Get på innlogging. Så get bestemmer og begrenser hva du kan se av film. Get app har også kanalene og programoversikten i rekkefølge, oversiktlig og grei, frem til du går inn på en kanal og vil ut igjen til kanaloversikt, så er det svart der hvor programmet står. Dette er vel kanskje halvparten av det som skjer, men tror ikke jeg klarer og få alt nedskrevet her. Håper det blir en endring da jeg er stuck med Get i mitt borettslag. Men tror de lever godt på det og gir fa** uansett, pengene ruller jo inn fra borettslagene og andre som er stuck med Get.

Ekstremt dårlig service

Omtale av  Brian

Jeg opplever Get sin kundeservice som svært lite løsningsorientert og prøver helst å trener mer enn å hjelpe.

Elendig brukersnitt

Omtale av  Sia

Ingenting med Get er intuitivt. Man kan ikke vise kun de kanalene man abonnerer på på en enkel måte, man må legge inn en og en. Hvis du vil se serie, kan man ikke trykke seg inn på serien og få frem alle episodene i serien, for Get viser deg kun siste episode, eller en tilfeldig episode. Du får ikke opp alle ved å trykke på en. Du får opp alle ved å søke på navnet, deretter må du lete igjennom en liste til du kommer til den. Det er ikke sortert etter sesong, og hvis du vil se flere episoder, må du faktisk gjøre et nytt søk. Dersom du vil "oppgradere" til opptak og pause, må du betale en sum hver måned til evig tid. Dette er ikke en oppgradering, men et abonnement per definisjon. Uholdbart i et marked der dette er standard.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig med Internett forbindelse derfor byttet jeg til en annen

Omtale av  Rosemarie Q

Veldig dyrt. Fant det ut etter en annen tilby meg en bedre betingelse.

Skygg unna

Omtale av  Mari B

Dette er den verste behandling jeg har fått. Aldri mer

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR